nou u raad het al…ik denk dat gebeurd mij niet :oops: :shifty: :lol:
maar ik zet de buggy op de oprit om weg te gaan, hoor ik achter mij “dah dah” en een grote knal…
en JA HOOR had meneer KEURIG :roll: :wall: de deur achter mij dicht gedaan :wall: :inlove:
maar mn huissleutels lagen nog op tafel, net als mn mobiel :shifty:
dus ik maar bij de buren aangebeld…
en na flink wat getimmer en gedoe heeft ie het raam eruit gekregen, kon de de deur open maken …en EEEEEEEINDELIJK mijn kleine man bevrijden die helemaal trillend en schokkend met zijn hoofd hysterisch stond te huilen al die tijd :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
de sleutels zitten nu in mn broekzak
opa is timmerman geweest en kan elk moment met oma arriveren om de boel op te meten en te gaan repareren …waarschijnlijk in 2 delen…vandaag meten, morgen maken :shifty: 8)
oooooooooooooooooooh wat erg lijkt mij dat, als je moppie nog binnen zit…
Dikke knuffel voor jullie beiden hoor :hug: :hug: :hug:
ach meisie, dat doet een moederhart geen goed…
Is Tom het al weer vergeten?? geef hem maar een dikke kus van ons…
Ah nee!! Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg…om je kleine mannetje zo te zien en hem niet kunnen troosten. :hug:
Enneuh…sleutel & broekzak is een goede combi…is hier ook standaard. :thumbup:
hè bah!
En Tommie kreeg de deur niet open? :think:
Heksje, heb je geen nachtknippen?
Hier is het me 1x gebeurt in Zwolle nog, toen is mijn buurman door het dakraam bij ons naar binnen geklommen en 1 x bij mijn schoonouders en toen hebben we met gereedschap door een ventilatiekier een raam open geport.
Maar sindsdien nooit meer want ik doe nu al automatisch de knip op de deur voor ik naar buiten stap voor die ene tas boodschappen of die ene jas die nog in de auto ligt en dan kan de deur niet dicht, de knip blokkeert het dan. Werkt super!
Geef Tom een dikke pakkert, ze gaan er finaal van over de zeik, is me bekend en snappen dat die deur weer open moet… nope…
Jij hebt ook nog zo een soort ronde klink he :think:
Ruud…do the math :lol:
Tom…max. 80 cm…deurknop… :think: 110 cm…en dan nog moeten draaien aan die ronde grote knop waar mama amper dr poezelige handje omheen krijgt :think: :lol:
maar opa en oma zijn geweest, en al weer weg, Tom slaapt :thumbup: en ik ga nu ook ff bijkomen :shifty:
ik wil tom niet leren dat ie de knip kan draaien…want als ie DIE dichtdraait dan heeft een smal raampje naast de deurklink eruit lichten ook geen zin meer :naughty: :shifty:
opa deed het hem net voor…als tip net als jij :wall: kan ik maar hopen dat tom het vergeet :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: 1 keer zien is voor altijd weten bij die kleine blonde boef van ons :shifty: :shifty: :shifty:
ja troosten…3 vingers door de brievenbus :roll: :doh: 8) en maar liedjes zingen en praten :shifty: hielp echt goed :liar: :liar: :liar:
aaahhh heksje
voor zoiets ben ik ook altijd zo bang.
Heb mezelf aangeleerd als ik ff naar buiten loop de dievnklauw erop te zetten zodat de deur niet dicht kan waaien.
gelukkig staat 9 van de 10 keer de achterdeur open en kan ik via achter nog binnen.
wat zal je geschrokken zijn meis :hug: alles goed met tom nou ?
Ach dat is schrikken :hug: :-*
Ik denk idd dat elke ouder wel zoiets dergelijks meemaakt. Overigens heb je daar geen eens kinderen voor nodig. Zo klemt onze voordeur, dus Rinse ging gisteren even snel iets uit de auto halen. Ging de deur opeens wel gewoon dicht :shock:
Gelukkig was ik binnen, maar ik moest wel helemaal van zolder komen :lol: Duurde ook wel even voordat ik doorhad waarom Rinse niet open deed, toen er gebeld werd :shifty:
Zo heeft mijn nichtje toen ze een jaar of 2 misschien al 3 was zichzelf opgesloten in het toilet :shock:
Ja, en probeer die dan maar open te krijgen.
De ex van mijn zus (toen nog vriend) was volgens mij nog het meest gestressed.
Hij is dwars door de deurs geramt om haar te bevrijden.
:mrgreen: En mijn nichtje wachtte heel rustig op het toilet tot ze bevrijd werd :inlove:
Oja, wat deur openen betreft…
ik was een jaar of 3 toen ik 's ochtends om 7 uur op mijn blote voetjes naar de zandbak ging.
Daarvoor had ik een stoel gepakt en naar de voordeur geschoven om deze open te maken.
Tja, hoe klein je ook bent, als je weet hoe het moet, met wat wilskracht gaat het je zeker lukken. (als je sterk genoeg bent, want een ronde knop was mij waarschijnlijk niet gelukt)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:o meis wat zal je moederhart verscheurd zijn als je hem hoort en ziet en niet KAN troosten :hug:
Hier heeft papa het 1x gehad toen ik er niet was…hij was dik in de stress en hij is al zo een bange poepert als het om zijn kids gaat :inlove:
OOOOO meis jeetje! Gelukkig heb je je kleine man nu weer bij je!
Kus voor jullie!
Och gut, die Tom! :o
En voor jou ook even schrikken zeg! Gut o gut!
Maar goed, dat het goed is gekomen, en nu gebeurt het vast nooooooit meer!
Wij hadden het ook pas. Maar Lucas was ook buiten… niemand binnen dus… maar wij dus ook niet. Gelukkig hebben we een sleutel bij de buren en gelukkig waren ze thuis.
ik heb het hier een paar weken geleden ook gehad. Ik was bezig voor het huis, ahd de deurmat over de drempel liggen tegen dichtvallen. En opeens zie of hoor ik in twee seconden de mat weggetrokken worden en de deur dichtvallen. Dag mamma, ik zit binnen, met jouw sleutels, en je mobiel!
ik, had gelukkig in de schuur nog een reservesleutel liggen, en het zat allemaal mee: ik had het poortje niet op de schuif, dus kon mijn tuin in, en had mijn schuur niet op slot gedaan, dus kwam de schuur in (toch handig, zo slordig zijn met dingen op slot doen!), en heb mijn zoon kunnen redden.
hel is het he! Maar het gebeurt je vast en zeker niet nog een keer. Ik ga igg nog geen seconde meer naar buiten zonder sleutel.
oooh wat zielig :hug:. Zo ik zou wel schrikken hoor!
Alle deuren hebben hier klemmen of schuiven ivm kleine vingertjes ertussen en ik woon aan een drukke straat dus kan niet even wat wat buiten brengen; heeft dus het voordeel dat Maaike mij ook niet kan buitensluiten .
Maar is ook onhandig want je moet zo altijd kind eerst in de auto, op de fiets of in de buggy zetten voor je de spullen verder kan pakken…
Maar ik kan me voorstellen dat het je nu niet weer gebeurt :lol: .
Ik was ook altijd heel slordig met sleutels maar sinds Maaike er is voel ik me wat verantwoordelijker geloof ik :lol: .
Heksje voor de zekerheid maar een sleutel bij de buren??
Gisteren stond mijn buurvrouw met ongeveer hetzelfde probleem bij ons voor de deur (ze moest bijna huilen van ellende) alleen had haar dreumes (20 maanden oud) de knip onder op de achterdeur gedaan. Ze heeft haar moeder gebeld met mijn telefoon. Die had gelukkig de sleutel van hun voordeur. Haar man zei een week ervoor nog tegen mijn man dat het een keer zou gebeuren (Ruben was toen bij hun aan het klooien met de klem bij hun achterdeur terwijl de buurman en mijn man buiten stonden ).
Dat is altijd mijn nachtmerrie geweest. Wij hadden in ons vorige huis alleen een voordeur, en daar zaten dus onder en boven knippen. En dat de onderste dicht moest wist mevrouw al heel vroeg. We hebben dus herhaaldelijk meegemaakt dat de voordeur niet openging omdat de knip dicht zat. Nu gelukkig daar geen kans meer op.