mij gebeurd dat niet...dus wel...BUITEN GESLOTEN

ik doe echt de BOVENSTE knip erop… de deur kan gewoon niet dicht en ook al draait men aan de onderste… die valt dan nergens in want de deur is niet dicht he :mrgreen:

Of je het hem nu leert of niet, er komt een tijd dat ze het zelf door hebben.

Ik heb het MIJ dus aangeleerd om standaard deur open, bovenknip erop… rommel de rommel… naar buiten enz… en eenmaal binnen er weer af of als ik weg ga… ik als laatste naar buiten, knip eraf en deur op slot.

Heb nooit meer dat probleem gehad… :thumbup:

Och arme Tom en arme Heks… :hug: inmiddels weer wat vergeten?

wat een stress!

Ooh wat vreselijk!!! Het is eigenlijk een keigrappig verhaal maar als je kereltje zo ervan zielig is…!!

jeetje wat een schrik :shock:

wij hebben het op de camping gehad,Beniot deed de deur dicht en de hendel omhoog waardoor de deur helemaal op slot was,sluetels uiteraard binnen…

Gelukkig kon mijn man door het raam klimmen

en Benito die zat voor het raam te zwaaien en haalde ijs uit de vriezer :wink:

tjeetje das schrikken…

hopelijk zijn jullie ondertussen allebei van de schrik bekomen.

(en kunnen jullie slapen vannacht…)

:hug: voor allebei

Marcel heeft het laatst ook gehad. Hij gooide wat in de kliko buiten en boem Luuk gooit zo de deur dicht. Hij kan de deur ook met geen mogelijkheid zelf open doen en de achterdeur zat op slot. In onze voordeur zit een raampje en Luuk stond vrolijk naar zijn pappa te zwaaien. Daarna liep hij naar de bank, pakte zijn knuffel en tut en ging op de bank Bumba zitten kijken :inlove: geen paniek, niks. Gelukkig kon ik Marcel sms-en dat een buurman die thuis was gelukkig een sleutel had. Wat een boeffie he.

:lol: :lol: Zie Luuk al helemaal zitten :lol:

Ik heb in de schuur een sleutel van de voordeur liggen. En de schuur kan niet op slot. De poort wel, maar ik kan altijd over de schutting klimmen 8)

Ja maar de schuur is normaal ook op slot, dus das ook geen optie hier. Gewoon beter opletten en heel veel buren je sleutel geven :mrgreen:

ooo dat moet schrikken zijn geweest :hug: :hug: :hug: :hug:

hier is sanne ook erg met de knippen aan het spelen hebben we op de achterdeur ik heb altijd een sleutel opzak als ik naar buiten ga anders sta ik ook een keer voor een dichte deur

:lol: Hier nog zo’n kleine boef! Arwen heeft het al 2 x gepresteerd om van de achterdeur de dievenklauw omhoog te doen toen haar papa ff naar de garage was… Gelukkig was ik beide keren thuis!

Nu ging ik laatst met haar naar Muziek op schoot… En ik wilde eigenlijk al de luiertas en mijn eigen tas in de auto zetten… Maar ja, zou ik het wel doen? :think:… Ik heb toch de gok genomen, juffie zat rustig te spelen én ik heb mijn sleutels meegenomen!.. Maar ik was idd de deur nog niet uit, of ze stormde achter me aan en “kláts”… dievenklauw omhoog :? :lol:… Daar stond ik!.. Dus ik snel door de garage, en om gelopen (ik moet welgeteld 5 deuren/poortjes open maken eer ik om kan lopen!)… Ik verwachtte ook een krijsende Arwen aan te treffen, maar juffie stond breeduit te grijnzen :? :lol:!

:lol: :lol: :lol:

Ik lach er wel om maar ik zou me helemaal wezeloos schrikken.

Het is gelukkig nog nooit gebeurt bij mij