middeltjes voor een regelmatiger cyclus

Iemand ervaring daarmee? en zo ja welke

Ik heb nu teunisbloemolie van de Etos maar vorige x was mijn cyclus 34 en nu heb ik pas mijn eisprong dus kom uit op dag 41.

Lees heel veel over ovulavit en Efamol

As je een langere cyclus hebt heb je dan wel een kans op zwanger worden :think:

Monnikspeper, heb ik na Liv gebruikt om zsm weer zwanger te kunnen worden, hij was daadwerkelijk regelmatiger dan anders.

Succes :-*

@Jolanda wrote:

Monnikspeper, heb ik na Liv gebruikt om zsm weer zwanger te kunnen worden, hij was daadwerkelijk regelmatiger dan anders.

Succes :-

Dankj wel Jolanda :-

Monnikspeper zit ook in etos “zwanger worden”. Dat gebruik ik als mijn cyclus weer eens van slag is. Werkt heel goed.

zwanger worden van etos heb ik ook ivm de folium zuur. Misschien helpt een extra dosis

Al hb ik nu al ongie krampen :think: snap er niets van

Ehm, ik weet niet hoe het met jouw gewicht zit maar volgens verschillende diëtistes die ik bezocht kà n (hoeft dus niet) het ook komen door overgewicht. En dan niet een paar kilo maar echt flink teveel.

Flink afvallen is dan de remedie…

Verder weet ik geen middeltjes. Succes.

Wij hebben er een jaar over gedaan om zwanger te worden van onze dochter. In november begon ik met ovulavit, laat ik toen ook gelijk zwanger zijn, dit werd een miskraam. Ben ovulavit weer gaan slikken, of het toeval was of niet weer was ik zwanger. Ik zou zeggen probeer het eens! Er zit ook monnikspeper in en teunisbloemolie, die combi schijnt wel bevordend te zijn.

Succes!!

@Sis wrote:

Ehm, ik weet niet hoe het met jouw gewicht zit maar volgens verschillende diëtistes die ik bezocht kà n (hoeft dus niet) het ook komen door overgewicht. En dan niet een paar kilo maar echt flink teveel.

Flink afvallen is dan de remedie…

Verder weet ik geen middeltjes. Succes.

Ik ben wel iets zwaarder maar het meeste gewicht zit bij mij in mijn benen en helaas is groten deels spieren. Ben bij een internist geweest die heeft dat ook bevestigd.

Ik ben al behoorlijk afgevallen, pas weer broeken van voor de zwangerschap van Daan :: toen was na de 1e ronde gelijk zwanger. Na Daan :: was ik veel zwaarder en boeide met het niet zo meer. TOen ronde 3 zwanger. Heb nu nog een buikje van 2 zwangerschappen. Maar ik sport 2x in de week en snoep zo min mogelijk dus ik denk daar ook om hoor.

@Tammy wrote:

Wij hebben er een jaar over gedaan om zwanger te worden van onze dochter. In november begon ik met ovulavit, laat ik toen ook gelijk zwanger zijn, dit werd een miskraam. Ben ovulavit weer gaan slikken, of het toeval was of niet weer was ik zwanger. Ik zou zeggen probeer het eens! Er zit ook monnikspeper in en teunisbloemolie, die combi schijnt wel bevordend te zijn.

Succes!!

dankje wel tammy :-*

ovulavit, wat is dat precies en waar kan je het halen??

Ovulavit

Waar werkt het voor?

Ovulavit wordt gebruikt bij menstruatiestoornissen en overgangsklachten als prikkelbaarheid, moeheid, stemmingsproblemen, lusteloosheid, (buik)kramp, opgezette borsten etc. Ovulavit herstelt het hormoonevenwicht. Ovulavit is een plantaardig geconcentreerde combinatie. Ovulavit is geschikt voor chronisch gebruik.

Wat zit er in?

· GLA, gammalinoleenzuur uit de Teunisbloem en EPA eicosapentaeenzuur uit zalmolie; deze helpen bij ongemakken, voorafgaand aan de menstruatie. · Vitaminen B3, B6, B8, C en E alsmede de mineralen Chroom en Magnesium. Deze werkstoffen zijn belangrijk voor het omzettingsproces van GLA en EPA. · Aescine, Cimicifuga en Agnus castus, dit zijn plantaardige extracten. Ze helpen bij prikkelbaarheid, ze ontspannen en geven u nieuwe energie als u het even niet ziet zitten of vermoeid bent.

Dosering en gebruik

2 x daags 1 capsule met water innemen. Indien een duidelijk herstel waarneembaar is, kan men daarna mogelijk volstaan door vanaf de twaalfde dag vóór tot aan de menstruatie 2 x daags 1 capsule met water in te nemen, tenzij een deskundige anders voorschrijft. Geschikt voor langdurig gebruik. Bij het aanhouden van de klachten is het verstandig een arts te raadplegen.

Ik heb het bij drogisterij website besteld.

Ik ben 2 x na het verwijderen van mijn mirena meteen begonnen met monnikspeper van De Tuinen. De eerste keer was ik na 2 rondes en de 2e keer na 3 rondes zwanger, met beide keren hele mooie cycli.

Omdat ik meteen bij de zw wens ben begonnen weet ik niet hoe het anders gelopen zou zijn maar het is het proberen waard!

Karin, hier geen ervaring met die middeltjes, maar volgens mij kun je wel gewoon zwanger raken als je een langere cyclus hebt maar dan heb je gewoon later je eisprong. Ten minste volgens mij werkt het zo.

Hoi, ik ben aan het overwegen om dit eens te proberen.

Ik ben de afgelopen 100 dagen maar 1 keer ongesteld geworden, dat was na 47 dagen. Dat was wel na het stoppen met de pil, maar voor het gebruik daarvan was ik ook zwaar onregelmatig ongesteld.

Waar kan je Ovulavit kopen ? Of kan je beter monnikspeper gebruiken ?

Ik heb ze beiden bij drogisterij punt net weg

Ik heb ook veel geprobeerd, maar geen van allen werkt. Heb PCO en er is helaas geen wondermiddel voor (ja Clomid… :roll: )

Hoi,

mijn Ovulavit is bijna op dus wou hem opnieuw bestellen, zijn ze niet meer leverbaar. Op een andere site besteld, maar ook daar niet meer leverbaar.

Ik kreeg de suggesties Vrouwenmantel Arkocaps, Dong Qquai, Multi Vrouw Extra, Efamol PMP capsules.

Iemand ervaring met dezen ? Vraag me af of ik ‘zo’ kan overstappen.

We zijn stad en land al afgeweest voor de drogisterijen om te kijken of ze ze daar hebben, maar geen enkele drogisterij heeft Ovulavit nog.

Het heeft lichtelijk haast, gezien ik bijna door mijn ovulavit heen ben, en de nieuwe dosis al ontvangen had moeten zijn, ware het niet dat ze er achteraf pas mee kwamen dat het niet meer op voorraad was. :oops:

Vreemd waar ik ze vandaan heb, zijn niet meer te vinden vreemd? :think: ik ga ff op zoek voor je

Hoi…

:oops: Ik ben nieuw op dit forum :oops:

Ik ben begin november gestopt met de pil.

Nog niet om direct te gaan proberen om zwanger te worden maar wel om alvast alles “op gang te laten komen”.

Ik ben een paar jaar geleden ook al eens gestopt, toen werd ik na 6 maanden pas weer ongesteld, en de cyclussen daarna duurden 4 en 3 maanden. Toen ben ik maar weer begonnen met de pil.

Deze keer begon erg hoopvol. Mijn eerste pilloze cyclus duurde 26 dagen. Maar ondertussen ben ik met de 2e cyclus alweer 63 dagen verder.

Ik denk dus dat ik jullie raad ga opvolgen.

Ik zal zeker nog eens melden welk “middeltje” ik heb uitgekozen en of het heeft gewerkt.

Goh, de 63 dagen herken ik maar al te goed. :roll:

Zó vervelend. Ik ben nu aan de Efamol PMP, benieuwd wat dat gaat doen, zit nu op dag 23…