Hier nog zo een. Ik was 20 december voor het laatst ongesteld (onttrekkingsbloeding na het stoppen met de pil) en ben het sindsdien niet meer geworden… Nu zit ik dus op dag 67.
Ik ben heel bang dat het een jaar ofzo gaat duren voordat ik weer ongesteld word. Wat raden jullie me voor middeltjes aan?
Ik ben begonnen met Ovulavit, heb dat alleen maar 2 weken kunnen slikken (toen was het pakje al op, erg weinig inhoud voor dat bedrag dus). Ik werd toen wel aan het eind v/d 2 weken ongesteld (maar ja, het was dan ook al dag 63) en dit was serieus mijn eerste menstruatie ooit die helemaal vrij van krampen, opgezette buik, rugpijn, wat dan ook was. Terwijl ik het maar 2 weken geslikt had dus. Vond het echt opmerkelijk, maar goed, gezien Ovulavit bijna nergens meer te verkrijgen is (en het ook nog erg duur is) ben ik overgestapt naar Efamol PMP. Beiden schenen erg goed bekend te staan. Heb ook wel flink gegoogled naar ervaringen en die waren bij Efamol PMP erg positief over het algemeen (hoewel dat meer ging over pijnen en klachten dan een normalere cyclus).
Heb samen met een mevrouw v/d webwinkel ook nog gekeken naar middeltjes en zij noemde ook Multivrouw Extra, vrouwenmantel van het merk Arkopharma en Dong Qquai.
Ik zou zeggen, google wat rond.
Vannacht zijn bij mij eindelijk de :twisted: gekomen, dus ik ben al heel blij. Ik heb gister monnikspeper en teunisbloemolie gekocht en dat ga ik maar slikken, misschien wordt het dan allemaal wat regelmatiger
We zullen zien! :think: