met lusten?

bij deze zwangerschap was voor mij 1 van de sterkste indicaties om toch maar eens een testje te gaan doe, het feit dat ik ineens geen koffie en chocola meer lustte…walgelijk gewoon…terwijl ik normaal een echte koffieleut ben en chocola mijn grootste kritieke punt is als het gaat om gewichtsbeheersing haha

veel vleessoorten staan mij ook tegen evenals zout voedsel of zoete frisdranken

het liefst drink ik ineens water met wat citroensap

en ik ben helemaal gek op alles wat is gemaakt van verse tomaten…of toch tenminste van tomaatjes uit zo n blikje, maar dan zonder zout en zo

het enige blikvoer wat er nog in wil …nou ja…waar ik wakker voor wordt is chinese tomaten soep van het bekende merk

en fruit en yoghurt , en alles was zuur is , augurkjes, zilveruitjes etc

wat zijn jullie " lusten" ??

tomaten. Zo koud mogelijk. En ik haat tomaten :lol:

hier juist nu wittechoco met gepofte rijst erin en gewone chips met extra zout :oops:

Tomaten, cherrytomaatjes en gewone tomaten :mrgreen:

Ik at ook graag tomaten appels en slus puppie’s of hoe je het ook mag schrijven :oops: .

Maar ik kreeg heel erg veel zuurbranden van tomaten, dus die heb ik uiteindelijk niet meer kunnen eten.

Heel soms een tomatensoep en dan nam ik het extra zuurbranden een x voor lief :drool:

wat grappig dat ik tomaten zo vaak lees haha

je hoort in de boeken en op tv altijd , zure bommen

maar hier slaat de meter meer door naar de tomaten,

zou er iets in zitten dat we eigenlijk nodig hebben?

grappig, ik vind ze ook heeerlijk ,…en ook inderdaad lekker koud

Ik had de eerste weken óók een tomatenfetisj :mrgreen: Maar nu ik niet meer misselijk ben en alles eet heb ik niet echt meer bepaalde voorkeuren.

Ik ben niet zwanger, maar ik had bij allebei sterke drang naar slagroom…(en daar word ik altijd zo misselijk van :sick: )

Trouwens heb ik bovenstaande ook net voor de menstruatie, echt behoefte aan slagroom…

VRAAGJE…de dames die een tomatengekte hebben/hadden, krijgen jullie soms allemaal een meisje??? (viel me even op)

ik heb de laatste tijd een craving voor appels of producten waar appels in zitten, zoals appelmoes. Gister zelfs appeltaart gemaakt!!

Verder ben ik ook dol op tomaten, maar dat was ik ook al voor de zwangerschap! Over een paar weken ga ik naar Spanje, ik kan daar denk ik mn lol niet op, want de tomaten daar zijn zoveel smaakvoller dan in NL!

hihi ik luste nooit tomaten creme soep en nu opeens… oeeww echt heerlijk!!! jummie (mafkees ben ik he :shifty: )

verder vind ik witte chocolade ok opeens heel lekker :stuck_out_tongue: vooral op een magnum (die met aardbei erin :drool: ) en heb bakken met rode druiven (witte moest ik echt niet!!!) gegeten :wink:

ik wel dus een meisje :stuck_out_tongue:

@minniemouse wrote:

Ik ben niet zwanger, maar ik had bij allebei sterke drang naar slagroom…(en daar word ik altijd zo misselijk van :sick: )

Trouwens heb ik bovenstaande ook net voor de menstruatie, echt behoefte aan slagroom…

VRAAGJE…de dames die een tomatengekte hebben/hadden, krijgen jullie soms allemaal een meisje??? (viel me even op)

ik kan je daar nog geen antwoord op geven haha,…wie weet, misschien moeten we daar dan na alle bevallingen een een poll over doen hahaha

maar bij mn zoon had ik een heel andere tick

asperges uit een potje, jah hoe gek kan je zijn :lol: :lol: :lol: daar zou ik nu dan weer niet aan moeten denken

mn dochtertje was t kip met appelmoes, en eigenlijk ook wel alles wat fris van smaak was …tomaten ook ja

maar of dat met t geslacht te maken heeft ,ik betwijfel t …maar wie weet he

oe…beschuit met kaas :drool: …en niet eentje!!! :drool: :drool:

@sase0507 wrote:

Toevallig ook tomaten??? :mrgreen:

(zag in je onderschrift dat er 2 dames op komst zijn, dan zou jij toch hele struiken tomaten leeg moeten eten :mrgreen: :mrgreen: )

heb eerst drie dochters gekregen en nadien een zoon…

dus als je nu zou denken dat ik kilo’s tomaten gegeten heb…

echt niet !!! ik had andere lusten, lees maar verder

Bij Marijke : frietjes

Bij Tineke : holl kaas met augurken

Bij Maaike : ijsjes

Bij Michaël: augurken bij alles en nog wat.

Nu is dochter Tineke zwanger en zei vertelde gisteren nog:

Goh, ik zou elke dag vanillepudding kunnen eten.

Maar ik verklap het geslacht lekker niet !!! :wink: :lol: :oops:

liefs

Gerda

whahaha nou Gerda haalt de statistieken gelijk weer naar beneden!!! :mrgreen:

Gaat dus niet op tomatenliefde= meisje!!! :think:

Ik kan staan kwijlen bij de lucht van vette hap,

normaal ga ik daar mijn lust van over. Alle 4 de zwangerschappen gehad

Bij Stijn genoot ik van die smerige automatenkoffie op het werk

Bij Tim lag mijn voorkeur richting fruit

En nu zijn het chips en zoutjes waar ik helemaal van ga :drool:

hier wel tomaat dus, zoals ik al zei (en ijskoud het liefst) en wel een meisje op komst :wink:

hahaha geweldig die uiteenlopende tiks die we hebben …als ik dan weer aan vette hap denk kan ik naar de wc rennen hihi

brrrr

ik weet het nog ff niet wat we krijgen moet nog geduld hebben…maar aangezien ik vanochtend om zes uur al wakker werd omdat ik zo n zin in tomaten had… :roll: :lol: :lol: :lol:

Wat is dat toch met die tomaten!? Hier ook helemaal verslaafd aan tomatensoep (had ik mijn eerste zwangerschap trouwens ook). Verder vooral fruit, zuivel en geroosterd brood met appelstroop :drool:. Koffie, chips, frietjes, snacks en andere vette hap lust ik nu echt niet meer :sick:, maar dat heeft ook zo zijn voordelen :mrgreen:.

@minniemouse wrote:

@sase0507 wrote:

Toevallig ook tomaten??? :mrgreen:

(zag in je onderschrift dat er 2 dames op komst zijn, dan zou jij toch hele struiken tomaten leeg moeten eten :mrgreen: :mrgreen: )

hahahahah nee ik werk niet mee aan je theorie :lol: ik lust veel van tomaat hoor maar gewoon tomaat zo :sick: :sick: :sick: maar dat heb ik nooit gelust…

nog iets:

waar ik nu heel erg van :sick: is chinees…als ik het opschrijf nu alleen al…thais indisch enz :drool: :drool: :drool: maar chinees van de afhaal :sick: