met lusten?

Karnemelk!!! En dan alleen van 1 bepaald merk uit het hoge noorden.

@kristalkindje wrote:

hahaha geweldig die uiteenlopende tiks die we hebben …als ik dan weer aan vette hap denk kan ik naar de wc rennen hihi

brrrr

ik weet het nog ff niet wat we krijgen moet nog geduld hebben…maar aangezien ik vanochtend om zes uur al wakker werd omdat ik zo n zin in tomaten had… :roll: :lol: :lol: :lol:

Ik heb dus 24 uur per dag zin in tomaten.

De afgelopen jaren heb ik bij elke lunch op mijn werk de tomaten uit mijn salades bij mij collega op haar bord gegooid.

En nu gaat er 1 pakje kleine trostomaten (de Red Pearl van Lidl zijn lekker!) per dag door heen :o

Ik hou nog steeds niet van tomatensoep :sick: trouwens

hoi,

Ik ben dus ook van de tomaat. En in het begin van me zwangerschap ontbeet ik zelf met rundvleessalade en nu vind ik het nog heerlijk.

Normaal ben ik helemaal gek op knakworstjes en vlees maar dat staat me echt tegen :roll:

Ook heb ik gister pas voor het eerst gehad dat ik echt zin in eten had. Voor de rest ik omdat het moet maar echt zin in had ik er niet.

tsja nou wat uitzonderingen daargelaten maaaar de tomaat en de tomatensoep staan toch met stip bovenaan hahahahaha :lol: :lol: :lol:

en dan te bedenken dat iedereen als je als vrouw een zure bom eet meteen gilt, je bent toch niet zwanger? ik ga voortaan bij de groenteafdeling waarschuwingsbriefjes uitdelen aan de dames…pas op u eet tomaat, weet u zeker dat u niet uuuuh… :lol:

ik ga even een

tomatenpoll

openen want het is wel erg he :mrgreen:

haha ik heb gestemd hoor…tomaaaat rulez!

mmz tomaat nee nog niet gehaald… maar wie weet krijg ik wel weer een jongetje :inlove:

Ik lust ineens geen kip meer :shock:

Verder eet en drink ik naar mijn idee niet echt anders…

Tomaten :think: neuh niet echt… ik had meer last van een luxe trek zeg maar: gerookte zalm(van de visboer uiteraard), avocado’s, hollandse garnalen, verse mango en ananas of passievruchten :drool: :drool: :drool: Maar vooral die gerookte zalm, ik had elke dag wel met een bolletje zalm kunnen ontbijten :roll:

haha grappig onderwerp zeg

ik had bij mijn zwangerschap van eline een verslaving aan liptonice ice thee

en kon geen pasta zien of ruiken want dan ging t goed fout!!!

grappig hoor die tomaten cravings

het neemt hier ernstige vormen aan, ik heb nu een rare tik ontwikkelt, tomatensalade met honingappel dressing van een grote bekende supermarkt, en dan een gesnipperd olijfje daar overheen, niet alleen bij Mn eten maar bij de thee, en s avonds als manlief een nootje knaagt, en bij t ontbijt…en als t effe kan midden in de nacht als ik misselijk wakker wordt. en daartussendoor eet ik zomaar een tomaat uit de hand…

ik wor gek…ik zie ook zo rood…HELP

Tomaten!!! Ik luste ze altijd al, maar eet er momenteel een paar per dag, grappig omdat hier terug te lezen!

Verder geen trek meer in vette hap of chips, bananen, appels en tomaten, daar ben ik zoet mee!

ik blijf t toch wel grappig vinden dat je tomaten zo vaak terug ziet, ik herinnerde me deze week dat mn moeder mij vroeger vertelde dat haar vader haar verse tomaten kwam brengen toen ze zwanger was omdat ze er zo dol op was haha

dus blijkbaar zit t in de genen hier :lol: :lol: :lol:

Ik ben altijd al dol op tomaten, ook nu.

Wat ik niet lust is ontbijtkoek :sick: dat stinkt zeg!!

Verder eet ik me suf aan olijven :stuck_out_tongue: heerlijk.

En lust ik verder alles. Als het maar veel is :wink:

Groetjes van Aadje.

Bij alle 3 de zwangerschappen luste ik ineens geen koffie meer terwijl ik normaal meer dan 10 koppen per dag drink.

Bij Rayden had ik een verslaving aan patat met extra zout, (mocht van de vk want mijn bd was te laag)

Bij Nikita dronk ik liters LAUWE HOUDBARE halfvolle melk (moet er niet meer aan denken :sick: ) Ik mocht van mezelf niet meer dan 1,5 liter overdag en 1,5 liter 's nachts.

En bij Hailey was ik verslaafd aan appeltaart en daar heb ik normaal echt helemaal niks mee. ik stond soms wel 4 keer in de week een taart te bakken en als mijn man geluk had mocht hij ook 1 stukje :oops: Ik had voor noodgevallen apfelstrudel in de vriezer liggen zodat ik die meteen in de over kon gooien als ik weer trek kreeg :lol:

(en ik me maar afvragen waarom ik in die zwangerschap 24 kilo was aangekomen)