met hoeveel weken wist je het geslacht?

hier ga ik dinsdag avond dan 16 week en 1 dag maar hoor heel veel verhalen dat ze het dan nog mis kunnen hebben :?

nu is het op zich niet zo erg kan bij de 20 weken echo nog eens kijken maar wil wel graag behang bestellen en zo

dus wie had er al vroeg een echo om geslacht te kijken en was het ook goed??

met 16 weken had ik een echo omdat mijn hartslag die van de kleine overstemde en hun het dus niet konden horen.vroeg gelijk of ze niet even wilden kijken :wink: ze waren met zijn tweeen en vonden het goed.

het blijkt wederom een meisje te worden :inlove:

met de 20 weken echo en met de pretecho met 26 weken is dit nogmaals bevestigd.

Bijna 18 weken, en hebben het bij de 20 weken echo nog een x gezien en het is nog steeds een meisje :wink:

38w

Heb je dus niks aan, dit atwoord :wink:

18+5

13+5

15+6 en het werd met de 20 weken echo wederom bevestigd.

fijn om te horen maakte me een beetje zorgen :oops:

Ik heb een week of 10 geleden hetzelfde topic geopend omdat ik ook erg bang was dat er niet veel te zien zou zijn op de echo.

Ik zal ff de link zoeken.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85682

@meissie wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85682

dank je

ja hoor van zoveel mensen als ze het maar goed kunnen zien en het niet mis hebben :?

wij bij de 20 weken echo

11 week :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

11 week :mrgreen:

Hey kaatje weten jullie al wat het wordt :mrgreen: :mrgreen:

wij bij 16 weken :mrgreen:

bij 20 wis ik t al stiekum en bij 32 weken kregen we de bevestiging!

Wij hebben ook met 16 weken een geslachtsbepalende echo laten doen en mooi niet dat het gezien kon worden.

Hoe ze ook probeerde, erwtje had de benen ervoor, dus na 20 minuten gingen we onverrichter zaken huiswaarts.

Bij de 20 weken echo bleek het een meisje en dat is bij de 27 weken echo bevestigd.

Mijn gevoel zei me al wel een meisje, dus ik had met 15 weken alwel wat meiden kleren gekocht.

Maar joh… behang bestellen, je hebt nog tijd zat toch… wij zijn nu pas klaar met de babykamer :wink:

Bij de 20 weken echo, maar daarvoor hadden we wel een gevoel… :wink:

Wij hebben trouwens na de 20 weken echo een strookje behang besteld, maar dat van ons is dan ook weer heel neutraal (woezel & pip)…

En zoals Cell zegt je hebt nog tijd zat, wij zijn nog niet eens klaar met de babykamer :wink: :wink:

Met 19.6 wk heb ik op de 9mnd beurs een geslachtsbepaling laten doen. Die liet een jongetje zien.

De 20wk echo hadden we met 20.4wk en ook toen zagen we weer duidelijk een jongetje.

@Cell wrote:

Wij hebben ook met 16 weken een geslachtsbepalende echo laten doen en mooi niet dat het gezien kon worden.

Hoe ze ook probeerde, erwtje had de benen ervoor, dus na 20 minuten gingen we onverrichter zaken huiswaarts.

Bij de 20 weken echo bleek het een meisje en dat is bij de 27 weken echo bevestigd.

Mijn gevoel zei me al wel een meisje, dus ik had met 15 weken alwel wat meiden kleren gekocht.

Maar joh… behang bestellen, je hebt nog tijd zat toch… wij zijn nu pas klaar met de babykamer :wink:

ja maar ik vind zo leuk :oops: