met hoeveel weken wist je het geslacht?

Met precies 40 weken en 0 dagen :slight_smile:

ik heb het donderdag te horen gekregen en ik zeg nu dus niets tegen iedereen om dat ik bang ben dat ze het meschien mis hebben ook al zegt mijn gevoel het zelfde als wat ons vertelt is hoor.

@mamadidi wrote:

ik heb het donderdag te horen gekregen en ik zeg nu dus niets tegen iedereen om dat ik bang ben dat ze het meschien mis hebben ook al zegt mijn gevoel het zelfde als wat ons vertelt is hoor.

een jongen :wink:

en dat kunnen ze nu ook nog niet zeggen zei de vrouw van de echo’s

ze zei met zoveel weken ziet het er bij elke baby hetzelfde uit

@San 27 wrote:

@Karin1981 wrote:
11 week :mrgreen:

Hey kaatje weten jullie al wat het wordt :mrgreen: :mrgreen:

Nee dat was bij Ivan , :mrgreen: nu weten we het nog niet omdat de vlokkentest niet goed is gegaan. Ik weet het 3 mei 100% zeker . Dan ben ik 16 week

@Karin1981 wrote:

@San 27 wrote:
@Karin1981 wrote:
11 week :mrgreen:

Hey kaatje weten jullie al wat het wordt :mrgreen: :mrgreen:

Nee dat was bij Ivan , :mrgreen: nu weten we het nog niet omdat de vlokkentest niet goed is gegaan. Ik weet het 3 mei 100% zeker . Dan ben ik 16 week

aha oke ikke niet nieuwsschierig :liar: :liar: :oops:

Ik wist het al vanaf dag 1 :wink: moeder gevoel :inlove:

Bij ongeveer 14 wkn dachten ze dat het een meisje werd, maar ik wist 100% zeker dat het niet klopte, dus zijn we hier nooit vanuit gegaan.

Bij 20 wkn werd mijn gevoel bevestigd het was een jongen :inlove:

Toen ik nog in het zkh werkte waren we wel altijd zeer voorzichtig met vroege echo’s qua geslacht.

Soms is het echt moeilijk te zien en bied een 20 wkn echo meer zekerheid en een duidelijker beeld (uitzonderingen daar geleaten ;-))

16 weken

groetjes, Merel

MEISJE :inlove:

:inlove: gefeliciteerd!!

Leukkkk Bianca ook een zusje voor Nikki :inlove: :inlove: :inlove:

bij de eerste niet, bij de 2e met 20 weken en nu hopelijk met 16 weken als de gyn wil kijken

bij de eerste met 27wk ( geen 20wk echo gehad, was toen nog net niet :thumbdown: )

bij de tweede met de 20wk echo…

en bij allebei was mijn eigen gevoel goed…