met hoeveel weken had je alles klaar?

30 weken denk ik echt alles maar daarvoor had ik al heeeeel veel

kon het niet laten om met alles wat met baby’s te maken had te beginnen.

heb er nu ook al last van terwijl er nog geen eens sprake van een tweede is :oops:

zit soms te bedenken wat ik dan wil voor kamer enzo :doh: ik weet het ik ben raar

hoihoi

Wij hadden met 32 weken alles klaar behalve het bed nog niet op de klossen. Ik had heel erg het gevoel dat ik het bedje moest opmaken maar dat durfde ik niet zo goed. Toch gedaan en dat was maar goed ook 3 dagen later is mijn mooie meisje geboren. Mijn vliezen waren gebroken en toen moest arno als een gek nog het bed op de klossen zette.

Deze keer wil ik dus met 30 weken alles klaar hebben

groetjes

marlies

Uhmmm, ik mág nu bevallen, maar heb nog steeds niet alles klaar! NIet slim, want nu loop ik te stressen… Er is al veel babywas gedraaid, maar hét pakje dat ik speciaal heb gekocht voor de eerste keer, zit nog in de tas… Ik wil er namelijk een zelfde mutsje bij, en die hadden ze 2x niet: als ik volgende week ga en ze hebben hem nog niet, dan ruil ik het voor wat anders, want ik wil wel een compleet pakje :mrgreen:

nou hup jij aan de slag… :mrgreen:

ik had dus ondertussen ook nog een autoongelukje gehad, en de kans zat erin dat ze kon komen, ik mocht dus een nachtje in het ziekehuis verblijven. maar alles was goed afgelopen.

vervolgens bleek mn tuttie een stuitje te zijn, en werd ik bijna ingeleid, omdat ze haar dan nog konden draaien en ze makelijker eruit kon mocht ze een stuitje blijven. vervolgens komen we en bleek ze weer goed te liggen, en was de keus aan ons: nou laat haar dan maar lekker zitten :inlove: en nu loop ik overtijd :lol: :lol:

ik heb wel even flink lopen stressen hoor. wilde toch alles af op mijn manier. en gelukkig bleef ze keurig binnen. maar nu mag het wel beginnen hoor 8)

hier moeten we nog beginnen met de kamer verven (nouja manlief dan) :oops: :oops:

ach er staat een wiegje klaar op onze slaapkamer dus hij kan in ieder geval lekker slapen :wink: :thumbup: (nog geen last van nesteldrang dus en bij Luna heb ik ook nooit nesteldrang gehad :oops: )

Gefeliciteerd met je dochter Maria!! Heb je het nog af gekregen?

En je hebt nog ff Angel&Luna, maar het zou fijn zijn als je nesteldrang krijgt: het huis is nog nooit zo schoon geweest :mrgreen:

Hier is voor de kleine alles klaar (als het goed is, ik heb nergens een lijstje geloof ik :think: :mrgreen: ) Net ff een tafeltje in de olie gezet, ook weer gedaan. De rest van de meubels heb ik geen zin in…

ah, dank je wel miranda :-*

jaja, ik had alles klaar. en normaal gesproken ruimde ik even snel de rommel helemaal op voordat ik naar mn bedje ging, alleen net die bewuste nacht niet :mrgreen: en ik moest plat blijven liggen, en zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis.

dus voor mijn gevoel was het wel een rommeltje 8) maar ik kwam in een opgeruimd huis terug :thumbup:

en nu in de kraamtijd heb ik het gevoel dat ik alles voor niks heb gedaan :mrgreen: ben mn hele huis kwijt. morgen kraamverzorgster voor het laatst, en dan is alles weer van mij :lol:

Bij de eerste had ik het wel eerder klaar allemaal dan nu denk ik :mrgreen: :think: En de nesteldrang is ook nog niet begonnen hier, maar ja tijd genoeg nog om te komen :smiley:

Haha, hopelijk komt ie nog langs Marie-Jeanne :mrgreen:

En dat heb ik hier nu ook precies: had het huis aan de kant, en besloot gister mijn kledingkast nog uit te zoeken: heb 1 volle vuilniszak wat er weg kan, en de rest heb ik op de grond gegooid om weer op te vouwen en in de kast te doen… Maar dat ligt er nu nog :angel: Kan alleen niet slapen nu, dus begon met vouwen, maar vond ff kokken toch een beter idee :mrgreen: (Maar of dat slaapverwekkend is? :think: :stuck_out_tongue: )