Met hoeveel weken stond bij jou de box in huis ?
Volgens mij hebben wij de box voor de geboorte neergezet. We hebben in ieder geval een filmpje waar Lars 2 dagen oud is en in de box ligt.
ze bedoeld denk : met hoeveel weken zwangerschap
ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet meer weet :oops:
ik zat het me ook al af te vragen en het is hier de derde al haha
bij allebei de laatste maand van de zwangerschap , t ding neemt toch wat ruimte in en ik wilde zo lang mogelijk zonder
Hier staat ie nog van Thomas, we hebben er geen last van en soms als hij niet wil slapen zetten we hem er nog in. Maar ik weet nog niet wanneer ik m weer omhoog doe.
Bij thomas hebben we hem met 34 weken neergezet maar toen waren we net verhuisd dus was het net zo makkelijk om m meteen in elkaar te zetten.
Een week voor zijn geboorte volgens mij. Sloeg nergens op, maar ik was er zo trots op En uiteindelijk was het wel handig, na zijn geboorte, want hij lag er toch best snel al in (maar papa had natuurlijk best het ding toen pas op kunnen zetten )
Een dag voor zijn geboorte (ik ben ingeleid )
Bij de oudste denk ik vier dagen voor de geboorte. Toen was ik al overtijd.
Bij de oudste denk ik een week of 4 voor de geboorte.
Konden de katten er vast aan wennen :lol:
Tussen de oudste en de middelste is die niet meer weg geweest, de plaat hebben we 2 week voor de geboorte weer omhoog gezet. Aangezien de oudste er nog best vaak in zat wilden we dat niet pas doen als de baby er was en die erin zou liggen…
Bij de jongste weet ik eigenlijk niet meer precies wanneer, maar redelijk op tijd, omdat die op zolder in weg stond toen we daar aan het klussen waren op de kamer die we daar aan het maken waren.
bij de andere 2 een paar weken voor de bevalling. Nu wil ik het eerst zonder box doen. Ik denk ergens rond de tijd dat de baby 2 week ofzo is
Wij hebben hem gezet rond 38 weken zwanger… Kleine man besloot wat vroeger te komen dus box stond pas en hij was er ook We hebben de box wel snel gebruikt
rond 37 wkn!
Maar de kussens lagen nog in de plastic dus die hadden we pas uitgehaald toen ze geboren was!
Wij met 29 weken, maar toen werden alle spulletjes geleverd. Dus hij staat al 4 weken heerlijk te pronken in de kamer kunnen we er vast aan wennen
met 38-39 weken ofzo denk ik
Ik denk hier rond 30 weken. We hebben 3 katten en zo konden hun eraan wennen en dat ze er niet in mochten.
hier staat hij nu nog van tl. gaat ook niet meer weg, is hij net weg, ben ik straks zwanger… dus hier blijft ie staan
bij 20 weken :oops:
ik was er zo trots op haha
alweer 2 weken want boven stond hij in de weg… Hij stond op de babykamer opgeklapt maar ik wilde de babykamer netjes hebben dus de box moest eruit…
En zo kan Veron even wennen, we hebben gelijk het hoekje waar de box staat anders ingedeeld…
grts patricia
ben ik dan de enige die de box doro d ehub in de kraamtijd heef top laten zetten :oops:
ik kwam net vijf dagne uit ziekenhuis, dus denk toen onze uk een week oud was. Overigens weet ik niet of ik em nu al zo snel opzet. Gewoon ff snel in het wipstoeltje kan ook toch… vin dhet zooo sta in de weg!
Bij de eerste toen ik 30 weken zwanger was. We hadden hem van iemand gekregen en mijin man had geen zin om hem eerst naar zolder te tillen en een paar weken daarna weer naar beneden te tillen. Ik weet niet meer hoe veel weken ik was toen de box weer naar beneden kwam voor de tweede. Volgens mij een paar weekjes voor de uitgerekende datum.
Bij Elise stond ie met 36 weken… Bij Jesse is hij zoals al eerder genoemd niet weggeweest. Nu blijkt Jesse niet echt een box-kindje, dus we twijfelen nog even wat er nu mee te doen…