Met hoeveel weken de box ?

Met 20 weken… :oops: :inlove:

Met 26 weken :inlove:

toen we hem gekocht hadden tja wanneer was dat? redelijk vroeg vond het zo leuk maar nu mag het denk van hub niet zo vroeg denk 33 weken als ik met verlof ga

hier stond de box er al voor degeborote. zo konden de katten er aan wennen (ze mochten er niet in!)en had ik meteen een veilig plekje om de baby neer te leggen…

Hier rond de 30 weken denk ik zo, dit i.v.m. onze katten zoal hier al eerder gezegd is. We hebben hem 2 a 3 weken voor der verjaardag weggehaald, ze wilde er toch niet meer in en een 2de zit momenteel nog niet in de planning.

@konijn wrote:

ben ik dan de enige die de box doro d ehub in de kraamtijd heef top laten zetten :oops:

ik kwam net vijf dagne uit ziekenhuis, dus denk toen onze uk een week oud was. Overigens weet ik niet of ik em nu al zo snel opzet. Gewoon ff snel in het wipstoeltje kan ook toch… vin dhet zooo sta in de weg!

nee hoor hier stond hij nog veel later… geloof dat Dorien een maand oud was ofsow… ze lag eerder in de wipstoel… maar denk wel dat ik hem nu eerder ga opzetten… omdat ik het nu wel handig vind om uk in de box te hebben liggen terwijl Dorien lekker op de grond aan het spelen is… als ik ff uit de kamer moet ofsow…

@konijn wrote:

ben ik dan de enige die de box doro d ehub in de kraamtijd heef top laten zetten :oops:

ik kwam net vijf dagne uit ziekenhuis, dus denk toen onze uk een week oud was. Overigens weet ik niet of ik em nu al zo snel opzet. Gewoon ff snel in het wipstoeltje kan ook toch… vin dhet zooo sta in de weg!

Hier ook pas in de kraamtijd hoor… Meisjelief was een paar dagen oud, maar weet niet meer wanneer ze er voor t eerst in lag. We waren toch vrijwel altijd boven de eerste week.

hier komt die met 38/39 weken te staan… :slight_smile:

Toen wij de Kerstboom eruit hebben gedaan :wink:

1 januari (denk ik :think: )

Ben eind februari bevallen :inlove:

Met de eerste stond hij er ook toen de Kerstboom weg was!!

Toen ben ik eind maart bevallen maar was halverwege mei pas uitgerekend :oops:

hier past het gewoon niet voordat ik bevallen ben… er moet nl ook een bed in de woonkamer staan!

@konijn wrote:

Idem hier hoor. Ik zet hem pas op met een maand of drie. Het wordt anders zo,n opslagplaats. Eerst staat de kinderwagen gewoon in de woonkamer. Pas tegen de tijd dat ze wat ruimte nodig hebben om te spelen komt ie er in. Tot die tijd, wipstoel en een 2 dikke boxkleden lekker op de grond.

Hmmzz… ben nu 27 weken zwanger en het kriebelt wel een beetje. We zijn nu met het kamertje begonnen en de box staat nu best in de weg. Ik zit me stierlijk te vervelen en heb eigenlijk wel zin om hem op te zetten (het is een ronde, dus alle spijlen moeten er los ingedraaid worden), maar vind dat eigenlijk wel een beetje te vroeg… :think:

Wat vinden jullie??

Wij hebben hem gisteren gezet

:mrgreen:

Wij hebben hem gezet zodra we hem thuis hadden. 1 in de doos op zolder, en de andere al in de kamer. Ik wilde even kijken waar we hem wilden hebben en toen vonden we het zo gezellig staan dat we hem hebben laten staan. Zal met een week of 24 zijn geweest of zo :slight_smile:

Mijn man heeft hem een dag na de bevalling in elkaar gezet.

Die dingen zitten in een mum van tijd in elkaar dus ik zou er nooit al weken tegenaan gaan kijken.

Bij Ivan stond hij met 30 weken ivm de katten. Sindsdien is hij niet weggeweest (Ivan zit er niet meer in hoor maar hij is nu een mooi opslag voor speegoed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

wij hebben hem afgelopen dinsdag opgezet, ik moet nog zo een 4 weken. ik moet je wel zeggen dat hij aardig wat ruimte inneemt haha

Wij hebben hem gister neergezet. Hij lag al een week in de achterbak van de auto en aangezien wij zondag met vakantie gaan, hadden we die ruimte nodig :slight_smile: