met 30 weken+ nog op vakantie? zoja, waarheen?

Wij zijn al 7 jaar niet in de zomer op vakantie geweest, de langste en meest zomervakantie achtige vakantie was in mei 2005, ik was toen ruim 4 maand zwanger van Peter en we zijn naar Texel geweest.

Verder kwam het er steeds niet van.

In 2002 ben ik nog wezen kamperen, daarna leerde ik Ruud kennen en was het trouwen in de nazomer van 2003, een kind krijgen in de nazomer van 2004, een kind krijgen in de herfst van 2005 en in de zomer voorafgaand vanalles verbouwen om ruimte te krijgen.

In 2006 ons huis verkopen hoogzomer en dus niet op vakantie

in 2007 in juni de sleutel krijgen van ons casco huis en verbouwen/afbouwen, 2008 wederom ons huis verkopen en hoogzwanger van Mies en dus ook bevallen en dit jaar… dit jaar kregen we in maart de sleutels van ons huis in Zwolle en had Ruud al zijn vakantiedagen al op nog voor de zomer begon.

We hebben dus wederom onze vakantie in playa del gardena door gebracht.



Ik had me dan ook errgggg verheugd op een echte kampeer vakantie met de kinderen in frankrijk in de zomer van 2010…

Zie daar, een onverwacht, niet gepland erwtje gooit roet in het eten want dit erwtje word verwacht een krappe 2 weken voor de zomervakantie van de kinderen begint :shifty:

Gaan we weer… dus…



Nou willen we eigelijk wel graag in mei er dan alsnog tussenuit, een dag of 10, niet vliegen want dat mag dan niet meer, ook geen hele einden rijden want dat zal ik denk ik ook niet redden. Maar zouden jullie het doen? met ongeveer 30 weken zwanger zijn nog op vakantie en zoja… waarheen? hotel? vakantiepark? Nederland of evt met de trein ofzo?

Ideeeen?



pleaseeee



De zomer is al wel gedekt, de kinderen gaan logeren en ze mogen 1 week met opa en oma mee kamperen. Mocht ik me echt top voelen na de bevalling gaan we wellicht de laatste week van de zomervakantie nog naar de stacaravan van vrienden.



Maar mei? tips? help? :wink:

Ik was 35 weken zwanger toen wij 2 weken naar de Ardennen zijn gegaan.



Wat helemaal top.

Een huisje op een waddeneiland?

Ik krijg altijd gelijk op de boot zo’n heerlijk vakantie gevoel, alsof je echt alles achter je laat op de vaste wal.

En dan in een huisje of hotel.

waddeneiland in mei kan heel lekker zijn idd…

Maar de ardennen… oehhh ben daar t laatst geweest in maart 2002, was erggg fijn vakantie vieren, dus dat lijkt me ook wel wat.



En dan in een huisje op een park ofzo?



Ruud is bang dat ik slecht zal slapen in een vreemd bed, maar ik denk dat ik uberhaupt wel slechter zal slapen tegen die tijd, dus dan zal het bed ook niet zo uitmaken denk ik zo :think:



Ik zit alleen ook te dubben of je dan last minute wat zoekt, afhankelijk van hoe je je voelt, of dat je nu al wat boekt en er maar het beste van hoopt… :think:

Ik heb je een pb gestuurd :smiley:

gewoon lekker naar een huisje gaan met de bups!

Slecht slapen deed ik idd ook overal :mrgreen: dus op zo’n ander bed niks anders als thuis.



Huisje met een bad, kan je eventueel bij slecht slapen toch wat ontspannen (ik heb in de laatste zw.schap heeeeel wat uurtjes gedobberd met een boek en wat drinken binnen handbereik). En zou dan idd voor een park kiezen… speeltuintje, zwembad… oh ik wil mee :lol:

Jij alleen past nog wel in de auto hoor… maarja… staat weer zo raar als ik tegen Ruud zeg dat er nog een wildvreemde vrouw meegaat :lol: :wink:



Heb van Madre echt een supertip gekregen en van mamma ook… we zijn druk aan het overleggen…



meer tips zijn ook nog welkom hoor :smiley:

@Cell wrote:

Nou willen we eigelijk wel graag in mei er dan alsnog tussenuit, een dag of 10, niet vliegen want dat mag dan niet meer,




Je mag bij de meeste luchtvaartmaatschappijen gewoon vliegen tot en met je 36e week van de zwangerschap hoor :wink: .

Ik zou absoluut een tent boeken bij het betere boerenbed. Kamperen, maar dan luxe, wel de vrijheid, het buitengevoel, maar ook een heerlijk bed.

Ik vind het echt fantastisch, het kost wat, maar dan heb je ook een heerlijke vakantie :smiley:

@Riz wrote:

@Cell wrote:
Nou willen we eigelijk wel graag in mei er dan alsnog tussenuit, een dag of 10, niet vliegen want dat mag dan niet meer,




Je mag bij de meeste luchtvaartmaatschappijen gewoon vliegen tot en met je 36e week van de zwangerschap hoor :wink: .




is dat zo?

Bij Aniek zijn we in april, dus met nog geen 20 weken nog naar Parijs gevlogen en toen kregen we te horen dat je vanaf 27 weken niet meer geacht word te vliegen.

Nou is ze ruim 5, dus misschien dat dit anders is. Maar toen mocht dat dus niet.



En Kamperen Lune, vind ik heeeeerlijk. Maar NIET in Mei al :shifty: Dan vind ik de nachten echt nog te koud.



Maar goed, we zijn eruit, we hebben een weekje Ardennen geboekt op tip van Madre… hebben er zin aan :dance:

oooh, zo leuk…



Wij hebben gisteren ook geboekt. 2 weken in augustus…

waar in de ardennen is dat?

Dorpje tussen La Roche en Ardenne en Durbuy (als ik het goed schrijf :shifty: )



Wij konden niet meer in de 2 terecht lous… dus nu de 1 geboekt, konden we ook nog een weekje eerder en ook daar een leuk speeltoestel in de tuin… en een vaatwasser! jippie :mrgreen:

mooie omgeving!

Wij hebben ooit (hoog zomer dan) gekampeerd in la Roche en Ardenne.

Goh wat lijkt dat lang geleden… in een pre kind tijdperk :lol:

Oh, wel handig want dan kan jij na mei vertellen hoe die jullie beviel…



:dance:

Met 32 weken nog een week naar de Algarve geweest (vliegen dus). Was heerlijk. Rustig plaatsje waar je heerlijk kon slenteren. Zo lang er maar een leuk zwembad en speeltuin voor de kinderen is.

bij mijn eerste ben ik met 36 weken een week naar zutphen geweest in een vakantiepark



bij mijn tweede met 34 weken naar Disneyland en met 35 weken een week naar Groenlo





Het is maar net waar je je goed bij voelt. Ik had ook het geluk dat mijn vk vloeiend frans sprak dus als er echt wat was dan hadden ze toch mijn medische dossier kunnen doorgeven. dat vond ik wel een fijn idee. (wist ik ook pas toen ik op het punt stond weg te gaan)

hier idd nog gevlogen toen ik 31 weken zwanger was

naar turkije toen was echt heerlijk

ik vond het gewoon te doen.



groetjes

Vliegen kan idd prima hoor, afgelopen lente zijn wij naar Florida gevlogen toen ik 28 weken zwanger was en terug toen ik 31 weken zwanger was.

ben met 30 weken zwangerschap van thomas, naar cran canaria geweest…

heerlijk, alleen die buik was een beetje lastig op het vliegveld, moest bij elke douane, controle de papieren laten zien, dat ik “nog” maar 30 weken was…