met 30 weken+ nog op vakantie? zoja, waarheen?

@kimmetje23 wrote:

ben met 30 weken zwangerschap van thomas, naar cran canaria geweest…

heerlijk, alleen die buik was een beetje lastig op het vliegveld, moest bij elke douane, controle de papieren laten zien, dat ik “nog” maar 30 weken was…


Haha, ja, dat is lasig als je een behoorlijke buik hebt (en ik meen me die van jou nog te kunnen herinneren :wink: ). Bij mij heeft niemand ergens naar gevraagd en ik was dus ongeveer net zo ver als jij, het is dus maar net hoe ver je ‘lijkt’ of ze ergens naar vragen, met een kleine buik kan je waarschijnlijk zonder ergens naar gevraagd te worden tot 40 weken vliegen (als je dat dan zelf zou willen natuurlijk :mrgreen: )

hoihoi



Ik zou dus echt niet meer gaan vliegen na 30 weken en ook niet te ver op vakantie maar ja die van mij blijven ook geen 40 weken zitten



groetjes

marlies

@Madre wrote:

Ik was 35 weken zwanger toen wij 2 weken naar de Ardennen zijn gegaan.



Wat helemaal top.




idem…maar ik was 32/33 weken…het idee van Belgie was ook dat ALS er daar iets zou gebeuren we EN slechts 2 uur van de Nl grens afzaten EN de medische zorg in Belgie incl de taal natuurlijk perfect zijn!



Duitseland is ook te doen…Parc bij de Ijffel (nu van sunparcs?) was een heel leuk parc en niet te ver rijden…



Bij Eli zijn we met 32 weken naar Parijs geweest en op de terugweg belgische kust…bij de belgische kust kreeg ik na een hele vermoeiende dag wel veel “voorweeen” en krampen…vond het idee van daar in het ZH niet ideaal,maar het kon erger…hahaha…gelukkig was het allemaal niets…

Het trok snel weg…



Er is binnen een straal van 300 Km (3 uurtjes rijden) van je huis vandaan,waar je ook woont, best een hoop te verzinnen…



Parc Lac dáillette in Frankrijk was top…maar dat is een wat duurdere CP park…



Belgie heeft natuurlijk ook wat leuke pretparken e.d. en leuke steden om te bezoeken…



Ardennen zaten we vlakbij Spa…leuke omgeving…

bij de ardennne regio Spa is :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



veel natuur ook! lekker verse lucht! super joh! en je hebt daar ook ergens een plopsa land (plopsa Coo) als je daar met de kids heen wilt :wink: