met 3,5 maanden in maat 74!

Hier ook een kindje wat erg snel in de lengte groeit.



Ze is 4 weken te vroeg geboren en was 45 cm maar maat 44 was nog te ruim voor haar, maar ze haalt het enorm in. in de breedte niet zo (dus wel een beetje lastig kleren vinden) maar haar benen en armen zijn erg lang.



Ze is denk ik iets van 57/58 cm.



Van boven heeft ze maat 56/62 en broeken maat 62/68.

Ze heeft gewoon vrij lange benen en armen. Dus shirts met korte mouwen kunnen in 56, vesten en lange mouwen kunnen echt niet meer.



Misschien niet zo lang als jullie kindjes maar voor een kindje wat met 36 weken geboren is vind dat ze aardig lang is :slight_smile:

Hier ook een kleine buddha van 3,5 maand. Truitjes maat 74 :shock:

Overal waar ik kom ‘wat is hij groot’!



Bij de geboorte was hij heel gemiddeld, ach die bv doet hem gewoon erg goed :wink:

Noa is groot geboren, 4630 gram en 54 cm en ze blijft groot. Maandag moet ik naar het bureau, ik denk dat ze ruim 10 kilo weegt, maar ze is inmiddels al wel 9 maanden. Ze draagt maat 80. In vergelijking met andere kindjes is ze echt groot! Ze wordt wel wat minder dik, maar heeft nog steeds ‘elastiekjes’ bij haar polsen:) Ze is al snel 'baby - af ’ maar kan ook tegen stootje en het is niet zo erg als ze een keer slecht eet…

Lol, de verwachten lengte van mijn mannetje word 1.90 +/-

Zijn vader is lang (1.99), ik ben klein (1.60) hoe ik in godsnaam 53 cm kon dragen haha, oh ja, hij lag ingedaald, maar alsnog ergens boven in met Kont! :inlove:



Ik kom ergens en ze schatte hem stukken ouder, terwijl hij net 1 is, roepen ze ooohh ik dacht ander half of 2 jaar! 8) :shock:

Gelukkig is hij redelijk gestagneerd, en draagt hij nu 80 onder en 86/92 boven. (soms ook wel 80 trouwens).

Hij groeide echt heel snel naar 62, 68 en 74…



(hij is nu ongeveer 82/84 cm)



We zijn van de week weer naar het CB geweest en ze blijft lang, wordt alleen in verhouding wat lichter…wordt steeds lastiger met kleertjes dus… En dat ze nog niet loopt (wat niet zo heel vreemd is natuurlijk, gezien haar leeftijd ;)) maakt het er ook niet makkelijker op…

Mijn mannetje blijft ook nog steeds erg groot.



Hij was met 4 maanden al 72 cm lang en ruim 9 kilo.

met 12 maanden was hij 87,2 cm lang en 15 kilo.

met 18 maanden 96 cm en 18 kilo.

met 24 maanden 1m01 en 22,5 kilo.

Nu met 2,7 jaar oud is hij 1m09,1 en 24,2 kilo.



Hij heeft wel een stofwisselingziekte waarvoor hij nu sinds vrijdag aan de medicatie zit.



Hij blijft maar groeien en groeien.



Met 1 jaar werd hij al dik 2 geschat,en nu met 2,5 jhaar word hij al 4,5 jaar geschat.



Maar goed,ik zeg het al snel tegen mensen als hij commetaar krijgt als hij eens iets afpakt of doe wat niet mag,ja hij is 2 jaar dus moet het net als de oudere kindjes leren.



Dan kijken ze echt van jeetje,zoooo grooooot.



Tja van mij hebben me kids hun lengte niet,hebben ze toch echt van hun pappa.



hier ook zo’n reuzinnetje hoor :inlove: ze word morgen 4 maand en zit ook al in maatje 74 :shock: de mouwen zijn wel te lang maar de lengte kan ze prima hebben.dan slaan we de mouwen wel een keertje om want te korte shirtjes vind ik geen gezicht :snooty:







floris idem dito met zijn anderhalf jaar zit hij al in maatje 110 :shock:



ze zijn beiden niet dik maar erg lang. :inlove:

Zodan dan is hij waarschijnlijk nog langer dan Mika haha,

die is 1 jaar ouder en die is 1m09,1.

Wel maat 116/122 boven en onder.



schoenmaat 29.



Hoe lang is jouw mannetje dan omdat hij 110 heeft,vaak als ze mager zijn is het de lengte die ze dragen.



Mijn mannetje had op 1,5 jaar ook 110.

maar was 96 cm lang dus had het ook meer voor de breedte nodig hihi.

maar die was al errug lang voor zijn 1,5 jaar.

Hier wordt Levi altijd rond de 4 geschat, hij is afgelopen december 2 geworden!

Hij was bij zijn geboorte al groot, lag ver boven het gemiddelde lijntje van CB.

En daar is hij altijd blijven hangen, daar ver bovenin ergens haha!

Qua lengte en gewicht trouwens.



Yari is nu nog steeds een middenlijntje (normaal dus haha).

Maar die is 2 weken eerder gehaald dmv inleiding!

En moet je bekennen, hij is echt alles flink aan het inhalen hoor!

POKON :mrgreen:

mijn oudste was ook een bul toen hij klein was ook met 4 maanswn in maatje 74 derintegen is de jongste nu 19maanden en kan gewoon in maatje 86 en broeg 74 en weegt nu pas 11kilo



maar deoudste is nu wel bij getrokken is wel nog lekker breed maar een schraal mannetje

Mijn ventje was met 4.5 maand ook al 69 cm en 8230 gram :wink:

ik heb maar een fijn mannetje 7440 gr vorige week, lengte weet ik niet (was met 4mnd 64,5) ik denk nu 67cm ongeveer

hij zit nog in mt 62, maar er zijn al wel veel dingen die te klein zijn/worden, dus het duurt niet lang meer :mrgreen:

Wat een prachtige foto!!

Hier ook een reusje; Anne Lynn is 3 maanden en 8405 gram en 63 cm…

Hier een meisje geboren met 48 cm en 2962 gram.



Nu 8 maanden , 69 cm , 7515 gram. Kledingmaat 68 en heel soms 74.



Ik zelf ben 1.66 en mijn vriend is 1.81

mijn manneke is nu bijna 1,5, hij is net uit z`n broeken mt 74, bovenkleding heeft hij 80/86



hij is nu 79,5cm en 11,5 kg :smiley: kleintje dus :stuck_out_tongue:

Keira was met de geboorte 47 cm en 2870 gram.



Nu met net iets meer dan 9 maanden is het ongeveer 10 kilo en 77 cm…

@schaap wrote:

mijn manneke is nu bijna 1,5, hij is net uit z`n broeken mt 74, bovenkleding heeft hij 80/86



hij is nu 79,5cm en 11,5 kg :smiley: kleintje dus :stuck_out_tongue:




idem… zoveel mensen er hier niet vragen hoe oud hij nou is.



zij vandaag hoe oud hij was… ow… zegt een wat oudere vrouw… hij is zeker niet achterlijk!! :lol: :lol: Pfff. net alsof ik daar zoveel aan kan doen hoe snel hij is! :oops:

Mijn meisje van net 3 maandjes oud zit in maat 68/74,ook een grote meid net als haar 2 broers.



Nu 7155 gram zwaar en dik 65 cm lang.



Pfff gaat veelste snel met die kleintjes,ze zijn zo snel baby af.



mijn meisje is nu bijna 4 mnd volgende week en gaat nu net over naar 62, sommige dingen in 56 past ze ook nog, ze is nu 59cm en 6100 gr :slight_smile:



en mijn zoon wordt over 2mnd 2jaar, die zit nu in 86 bovenkleding, soms koop ik maar 92 en broeken 80, maar dat schiet nu op, korte broeken heeft hij van vorig jaar aan mt 80, hij is ongeveer 83cm 12,5 kg