Onze jongste zit dus nu al in maat 74…en ergens vind ik het wel jammer dat hij al zo snel zo groot is geworden (op mijn BV, dat dan weer wel :inlove: )…
Hij begon al een beetje XXL (4800 gram) en is dus nooit echt baby geweest, de VK en kraamzorg zeiden allen 1 uur na geboorte, hij lijkt wel een maand oud…
Nu dus 8kilo nogwat…een dikke blije poemel.
Heerlijk ventje…wat loop ik ook te zeuren :inlove:
Ach wat een heerlijk mannetje, de mijne is een stuk kleiner maatje 62 nu, maar die wil al lopen, ligt ook geen moment stil.
En jou mannetje is dan misschien wat groter maar wat en heerlijk koppie.
Raar, he, vooral dat ‘niet als baby beginnen’?
Als ik kindjes van vriendinnen/familie vast heb, voelt dat echt onwennig, terwijl we zelf ook een kleintje (tussen aanhalingstekens ;)) hebem.
Jinthe zat rond de 3,5/4 maanden in maat 74.
Gewoon lekker van je mannetje blijven genieten!
hahaha mijn Jade zit NU in mt 74 :mrgreen: die is bijna 10 mnd
maar mijn Dave was ook een XXL bij de geboorte 4405 gr en 53cm
en idd al heel snel in de grotere maten…maar dat stagneerde wel en hij zit nu al heel lang in 104 hij gaat nu een beetje over naar 110
wel jammer van al die leuke kleine kleertjes die je dus niet zo lang aan kan.
Onze Lyam is ook zo groooooooooot.
Hij is nu net vier maanden en draagt een ruime maat 80.
Gisteren is ie gewogen en gemeten: 10.2 kilo en 70 cm lang :shock:.
Hollands welvaren.
maar idd het is wel raar soms als ik kindjes van zijn leeftijd zie dan denk ik pas echt van wat heb ik een REUS :lol:
Maar heerlijk manneke heb je :inlove:
79 cm al, Lothlorien? :shock: (Sorry, die reactie krijg je vast vaker… :oops: )
wat een leukerd!!! :inlove:
en 74 :shock: kyano is 10 maanden geweest en past het nog niet,maar die is ook steeds te klein volgens het CB :mrgreen:
wat een verschil soms he
@Lothlorien wrote:
Onze Lyam is ook zo groooooooooot.
Hij is nu net vier maanden en draagt een ruime maat 80.
Gisteren is ie gewogen en gemeten: 10.2 kilo en 79 cm lang :shock:.
Hollands welvaren.
maar idd het is wel raar soms als ik kindjes van zijn leeftijd zie dan denk ik pas echt van wat heb ik een REUS :lol:
Maar heerlijk manneke heb je :inlove:
Wauwww, Jana is nu 13 maanden en een beetje, maar ze weegt net 400 gram meer en is 1 cm kleiner dan jou ventje :shock:
Kleding maar is het zelfde :mrgreen:
Hier ook al vrij snel naar 68/74, Riley draagt nu 68/74 onder en 74/80 boven.
@Sweet-Love wrote:
Hier ook al vrij snel naar 68/74, Riley draagt nu 68/74 onder en 74/80 boven.
hier exact hetzelfde, jayden zit nu ook onder in 68/74, boven 74/80, soms 86 maar dat valt dan klein
Dorien is al bijna 11 maand en zit nog in maat 68… en af en toe 74 :shock: :mrgreen:
Oeps. de 9 moest een o zijn. Dus 70 cm :oops: Foutje… 's nachts getypt.
Maar dit is 'm dan (10.2 kilo en 70 cm bij 4 maanden):
Mijn lekker beertje :inlove:
@Lothlorien wrote:
Oeps. de 9 moest een o zijn. Dus 70 cm :oops: Foutje…
Gelukkig maar.
En beertjes zijn lief, toch?
Wat een lekker koppie
L.ia.m is nu 5 mnd zit in maatje 62/64 en weegt net aan 6 kilo
Mooi kereltje
Melinda zit met haar bijna 11 maand
Weegt ze 8530 gram en is 75 cm lang…
Kwa kleding maat heeft ze
Boven 86
Onder74/80
wat een leuke reacties allemaal.
en wat een verschil in kinderen he! het zou ook saai worden als alle kinderen precies volgens de gemiddelden groeiden …
Roman blijft een blijerd en groeit volgens mij iets minder hard nu…de 22ste weer meting CB…we’ll see.
Mijn dochter woog bij de geboorte 4585 gram, en zit ook sinds dat ze 4 maanden is in maat 74. Maat 56 heeft ze nooit gepast, ze staptee gelijk in maat 62 maar dat was ook maar voor even.
Ze woog met 3 maanden 8200 gram, en dat ook allemaal op mijn slagroom
hier een mannetje van 11,5 maand en zit in maat 68 en is dus een ukkie was wel 40 week zwangerschap maar had kleding van prematuur in het begin al nodig.
en we hebben kwa grote lang baby maar reacties van oh wat lief zeker een maand of 6 is ook niet altijd leuk :?
dat herken ik ook…onze oudste (meisje) is ook klein voor haar leeftijd (bijna 4, 14 kilo (dat valt mee) en 98 cm)…dus ik heb straks een reus van een zoon :inlove: , een kleine grote meid :inlove: en een ‘gewoon’ middelste man :inlove:
Wat maakt het ook uit, als ze maar gezond en gelukkig zijn toch
@hendrika wrote:
hier een mannetje van 11,5 maand en zit in maat 68 en is dus een ukkie was wel 40 week zwangerschap maar had kleding van prematuur in het begin al nodig.
en we hebben kwa grote lang baby maar reacties van oh wat lief zeker een maand of 6 is ook niet altijd leuk :?
dit herken ik ook zeker… Dorien is nu bijna 11 maanden en nog zeggen moeders kijk wat lief een baby…
nou… ze is niet echt een baby meer hoor :mrgreen: