van de Hema.
Kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat ze soms niet fijn sluiten
Herken je dit?
Ik ben benieuwd.
Nooit problemen mee gehad eigenlijk. :think:
Ja ik vind die van de Hema ook niet zo fijn. Die van Prenatal vind ik veel fijner :thumbup:
Klopt, heb ik ook. Na lang gebruik breken er kleine stukjes van de rand af en ze worden steeds stroever. Ze gaan hier trouwens ook in de afwasmachine hoor, dus ben er niet meer zo netjes mee
dit herken ik dus ook en heb nu 1 van difrax
deze bevalt me wel perfect geen angst dat hij in de tas los knapt
Ik heb die ook, maar dan de doorzichtige.
Vind hem ook niet fijn, het draaimechanisme werkt niet goed.
Ben altijd bang dat ze loslaten.
Die van Difrax ziet er wel handig uit.
Kun je dan ook makkelijk de schepjes erin doen, omdat de opening zo klein lijkt?
Nog niet, gebruik hem pas 2 mnd maar zal er op gaan letten.
Lijkt me niet zo lekker al de poeder door je verzorgtas.
Wel dat kleine dopje bovenop vind ik een beetje wankel…
@hendrika wrote:
dit herken ik dus ook en heb nu 1 van difrax
deze bevalt me wel perfect geen angst dat hij in de tas los knapt
deze heb ik ook… ik had hem al bij dave… nooit problemen mee gehad :thumbup:
kheb gewoon 2 poedertorens van de hema en geen problemen mee
Hier gewoon de poedertorens van de Hema. Bij Lienke al gekocht en ze werken nog steeds. Bij 1 zit nu wel een klein scheurtje in het deksel dus tijd voor een nieuwe, maar ze gaan al heel lang mee dus geen schuld.
Ze bevallen mij prima, zijn ook nog nooit losgegaan.
Groetjes Renate
Die van difrax heb ik ook gehad, maar daarbij ging het poeder van het ene vak naar het andere vak. Dus dan toch maar die van de hema :thumbup:
Ik heb ook die van de Hema, bevalt prima, nog nooit problemen mee gehad. Het enige wat ik wel lastig vind is dat er eigenlijk nèt te weinig in past. Fabian krijgt 7 schepjes + 2 rijstebloem en dat past dus eigenlijk net niet…
Ik heb die poedertoren , maar dan van de Prenatal.
Nooit problemen mee gehad…
Die van Difrax heb ik ook, en nooit het probleem gehad dat de poeder van het ene in het andere vakje ging… :think: Mss niet hard genoeg dicht gedrukt?
Anneke, het zijn 3 delen, je haalt de grote deksel eraf om de poeder in de vakjes te doen, en als je het gaat bereiden doe je alleen 1 zo’n rond dopje open en zet je op de fles. Super handig, geen gesmeer van overal poeder enzo :thumbup:
Ik heb er ook 2 van de Hema en ja ik vind ook dat ze op den duur stroef gaan en soms vliegen ze ook los :? . Wij hebben er nu ook 1 van Bibi, echt makkelijk, is bijna hetzelfde als die van de Hema, alleen de dop is fijner, maar ze passen ook op die van de Hema. Alleen vind ik dus dat ze beter sluiten en een fijnere dop hebben . Dus die wordt nu het meeste gebruikt. Al neem ik die van de Hema vaak nog mee naar boven voor de nacht.
ik heb die van difrax ook. Had ook eerst die van de hema maar die werkt echt niet fijn!! Dirfax is perfect… nooit problemen mee…
ik heb ook die van de hema.
Hier vind ik hem niet echt fijn: breken veels tukjes af aan de zijkant, en heb al een paar keer de tas onder het melkpoeder gehad. (en dan hebben wij toch geen vaatwasser, dus daarkan het niet aan liggen)
ik vind ze gewoon iet zo ideaal!
ik heb onlangs ook die torentjes van de hema gekocht en vond ze dus ook al stroef draaien en ze draaien er niet recht op.
maar moet dus ff in de gaten houden dat er geen stukjes af gaan breken.
Die van de hema was ik ook niet echt tevreden over. Je moet ze iig niet te strak aandraaien, want dan draaien ze door
Die van difrax vond ik juist weer heel irritant, als ik dan 2 bakjes gevuld had, en 1 leeg, zat er tegen voedingstijd toch voeding in bakje 3 Het kon dus gewoon doorlopen aan de binnenkant zeg maar. Dan weet je dus niet meer de precieze hoeveelheden. :thumbdown:
ik gebruik ze nu nog niet,maar ik weet nog van bij kaja dat die van de hema niet fijn waren! ik heb de bakjes zelf nog staan maar geen dop meer want die ging dus kapot…
wil nu even kijken welk ik ga pakken, die van bibi ziet er wel goed uit!