Melkpoeder toren

@hendrika wrote:

dit herken ik dus ook en heb nu 1 van difrax

deze bevalt me wel perfect geen angst dat hij in de tas los knapt

Even een vraagje over dit doosje. Heb 'm gisteren gehaald maar ik durf 'm echt niet te gebruiken. De deksel zit harstikke los en ook lijkt het niet echt passend. Ik heb 'm wel eerst schoongemaakt in de sterilisator…mag dat misschien niet? :think: Doorzichtige gedeelte is ook niet echt meer doorzichtig zeg maar…

Nou die van Difrax sluit bij mij behoorlijk strak eigenlijk… Ik heb er 's nachts vaak moeite mee om hem met 1 hand (Sem op de andere) open te krijgen… Ik vind die van Nutrilon die je eerst gratis in één van de dozen kreeg ook makkelijk. Bij Etos hebben ze dezelfde (dat zijn die die je kan draaien). Ik vind de torentjes eigenlijk niet zo handig.

Weet iemand in welke winkel ze die Bibi toren verkopen? Ik heb hem wel op Internet gevonden, maar wil hem in een gewone winkel kopen :).

@Wijnanda wrote:

Weet iemand in welke winkel ze die Bibi toren verkopen? Ik heb hem wel op Internet gevonden, maar wil hem in een gewone winkel kopen :).

Ik heb hem gewoon bij de Dirkx gekocht, waarschijnlijk hebben ze hem bij de meeste drogisterijen wel hoor. Soms wel even zoeken, ze hangen meestal vanonder :mrgreen: (onder de spenen en difrax spulletjes enzo).

Ik heb ook die van difrax, maar nu moeten er 7 (soms 8 :shock: )schepjes in en dan vind ik het wel erg krapjes worden. Weet iemand of er ook grotere bakjes/torens zijn?

Ik heb deze gekregen (de melkdispenser) van Tupperware. Hier kunnen makkelijk 7 schepjes in! En hij doseert makkelijk. Wat ik alleen wel een nadeel vind, is dat ie lastig open gaat om te vullen, als er nog poeder inzit moet je hem dus eerst leegmaken anders gaat de helft eroverheen.

@nannietje wrote:

Ik heb 'm wel eerst schoongemaakt in de sterilisator…mag dat misschien niet? :think: Doorzichtige gedeelte is ook niet echt meer doorzichtig zeg maar…

waarom heb je die in de sterilisator schoongemaakt :shock: ??

Denk dat dat de boosdoener is hoor, materiaal zal wel niet geschikt zijn.

Gewoon in een sopje hoor de volgende keer :wink: .

Ik heb die van de hema en die werkt :thumbup: . Ook in de vaatwasser overleeft ie alles.

Ik vind hem juist goed dicht zitten en draaien en wat ik verder handig is, dat je gewoon 1 voeding kan meenemen. Die 3 vaks dingen heb ik ook gehad, onhandig. Vooral degene die je gratis kreeg bij Nutricia (dacht ik). Dramading zeg :thumbdown: : bakje ondersteboven in tas zorgen voor verschuiving van poeder van vak tot vak.

Ik heb ook die van de Hema en heb er geen problemen mee. Ik draai hem altijd eerst tegen de richting in en dan pas vast, hij zit dan goed recht erop en dicht. Nooit geen stukje afgebroken, doorgedraaid of opengesprongen.

Ik heb ook die van de Hema en heb er geen problemen mee. Ik draai hem altijd eerst tegen de richting in en dan pas vast, hij zit dan goed recht erop en dicht. Nooit geen stukje afgebroken, doorgedraaid of opengesprongen.

ik heb die van de prenatal…

bevallen super!!

Ik heb er nog 4… voor de liefhebber, gratis. Kunnen niet door de brievenbus. Afhalen mogelijk bij mij thuis, op Utrecht CS, in Gouda en evt bij mijn moeder in Duiven. (na overleg).

Poedertoren van de Hema, heb ik nooit problemen mee gehad…

Hier de poedertoren van bibi. Gebruik dezelfde nu voor ons 2e kindje en nog steeds goed :thumbup:

@hendrika wrote:

dit herken ik dus ook en heb nu 1 van difrax

deze bevalt me wel perfect geen angst dat hij in de tas los knapt

Deze heb ik ook, ideaal. die van de Hema zijn prutdingen