Melk in ontstoken oogje?

Kan ik wat melk op Micah’s ontstoken ogen doen?

Zal dat helpen??? (bij een ontstoken oor helpt het wel)…

het wordt wel eens gegeven als tip, maar anders kan je ook gekookt en afgekoeld water proberen.

:thumbup:

ja deed ik bij renzo ook!!

hahaha hing ik zo die (.) boven zijn hoofd :shock:

was altijd raak hahaha

daro fysiologischzout helpt ook heeeeeeel goed!

doosje met kleine losse flesjes,zijn top!

yep, bv melk

en kamillethee zeggen ze ook dat het helpt

@Ninanien wrote:

het wordt wel eens gegeven als tip, maar anders kan je ook gekookt en afgekoeld water proberen.




hihi begrijp ik, maar ik dacht laat ik eens iets anders proberen… :dance:

Ja klopt, ik deed het op mijn werk altijd bij pasgeborenen die vuile oogjes hadden.



Naja, ik niet, liet de moeder het doen natuurlijk :mrgreen: Vaak was het zo weer weg :thumbup:

O enne mocht je niet zo goed raak kunnen schieten dan kun je ook wat op een lepeltje doen en dan in het oogje laten vallen :wink:

@renzosmam wrote:

:thumbup:

ja deed ik bij renzo ook!!

hahaha hing ik zo die (.) boven zijn hoofd :shock:

was altijd raak hahaha




fotoooooooooo :mrgreen:

Maar ik hoorde mijn schoonmoeder ook al zoiets zeggen tegen mijn schoonzusje :angel:

Klopt, Max had ontstoken oogjes in de week na zijn geboorte. Kraamverzorgster gaf me die tip en het hielp! :thumbup:

Hier helpthet ook bij Kimberly! Vanwege de antistoffen begreep ik. Succes en beterschap in ieder geval!

Ja Marlous, het helpt echt! heb het ook gedaan. Maar ik kon alleen niet zo geod mikken. Ik gebruikte vaak het kolfapparaat. Als ik dan toch gekolfd had, en ik haalde het flesje eraf, dan zitten er altijd nog wat druppletjes aan. Die gebruikte ik dan… nog minder verspilling :lol:

dat is nou net 1 van de dingen die ik niet vast heb gelegt bij Renzo :mrgreen:



en mijn theorie was…vanuit de (.) is het het meest steriel…als het al een lepeltje of iets heeft geraakt… :think:

maar goed ik ben ook een beetje raar af en toe 8)[/quote]

mijn ha gaf het advies toen Sem het had! En het werkt!

ook hier steun voor deze tip, hielp als een tie… haha nou je weet wat ik bedoel, gebruikte het ook voor de oudste toen ik de jongste bv gaf.

En waar je bv allemaal nog meer voor kan gebruiken:

http://www.geocities.com/HotSprings/2330/

We zijn gewoon een wandelende apotheek :dance:

squirt :smiley: :smiley: :smiley:



We blijven spuiten dames…



Mark vond het trouwens echt heeeeel erg vreemd dat ik bv in Micah’s oog ging doen…

Hmm… ik ben er niet zo goed in… Ik probeerde het net wel even (na de voeding :doh: ) maar ik moet even een drempeltje over, denk ik. :oops: :roll:

Ik doe het vaak onder de douche even (als ze wat vol zijn voor het slapen) ik ben geoefend…

Je moet vanaf de buitenste ring van je tepel naar binnen knijpen…

Ik heb er dus net voor het eerst in geknepen… zal wel door de eerste weken komen, toen mocht je er niet eens naar wijzen :mrgreen: . Maar ik ga oefenen, want Johan loopt al maaaaaanden met een dik oog rond. Hij is al bij de huisarts geweest, heeft een zalfje gehad, maar dat helpt niet. De volgende stap is uitspuiten van de traanbuis, maar dan moet hij naar het ziekenhuis… en dat ‘wil’ hij niet. (hij durft gewoon niet, haha)

Goed zo…Je kan natuurlijk ook ff een kneep kolven, mocht het niet gelijk lukken…

Ik denk niet dat Mark mijn melk in zijn oog zou willen hebben…

Stoere vent heb je… :smiley: