Melk in ontstoken oogje?

@Marlous wrote:

Stoere vent heb je… :smiley:


Hhahahaha, hij zat al klaar met z’n oog: Kom maar hier met die tiet!! :mrgreen:

Mannen…

Wat heel goed werkt, is het traanbuisje masseren. Voel eerst even bij jezelf waar het traanbuisje precies zit en hoe stevig je het kan doen. Ik deed het bij Myrthe misschien 10 of 20 seconden, een paar keer per dag. Stevig drukken en kleine rondjes maken. Zorgen voor een schone pink. Niet dezelfde pink voor het 2e oogje gebruiken dus! Je kunt je hummel ook op schoot leggen met zijn / haar hoofdje op je knieën en dan twee oogjes tegelijk doen.

Bij ons was het meestal binnen minder dan 24 uur weg.

En ja, hier was het ook goed mikken met de (.), hihi. Maar zonder masseren hielp dat toch niet voldoende.

En Marlous heb je al resultaat? Ik heb het bij Job ook gedaan ene tijdje terug en het was echt heel snel beter.



Biebels hoe is het met het oog van je man? Vond hij het ook fijn de bv in zijn oog???

Biebels, ging het je man om zijn oog of om jouw (.)(.) ??? :mrgreen:

:lol: het helpt vast…



nee, ik wil graag mijn afspraak voor het uitspuiten afzeggen, het is opgelost… hoe, vraagt u? euh… :wink:



hahahahahaaaaaaaaaaaaaaa, wat zijn wij toch goed bezig!

@Biebels wrote:

@Marlous wrote:
Stoere vent heb je… :smiley:


Hhahahaha, hij zat al klaar met z’n oog: Kom maar hier met die tiet!! :mrgreen:




whahaha super!!!

:lol:

Nou, the medicin is in! Ik heb eerst geoefend op Leonie haar oogje, die lacht tenminste niet als ik mis schiet :wink: . En toen Johans oog (vreemd, hij ging wel heel snel klaar liggen, hihiih)! Ben benieuwd of het ook echt werkt, het voelde in elk geval wel lekker, zei hij. :lol:

@Biebels wrote:

het voelde in elk geval wel lekker, zei hij. :lol:




hmpfhhhhhhhhhh proest ! :lol:

Biebels: het moet niet gekker worden bij jullie… :lol: :lol:

whahaha Nou hopelijk werkt het ook bij hem, maar hij voelt zich al beter zei hij toch? :mrgreen: :mrgreen:

Wauw helpt het ook tegen oorinfecties!



Wondjes had ik al eens uitgeprobeerd, oogjes en neusje ook…



Hoe is het nu met de ogen van Micah en Johan?

Ja oren werkt ook…



Micah’s oogje is helemaal top… :dance: :dance:

Mijn dochter heeft nu ook een vuil oogje. Ik heb het even schoongemaakt met afgekoeld gekookt water op een steriel gaasje en er daarna inderdaad nog 2 druppels moedermelk in gedrupt… Hoe vaak per dag deden jullie dat? En na hoeveel tijd werkt het ong/is het oogje weer goed?



Trouwens Biebels, heeft het bij je vriend nog gewerkt? :mrgreen:

Ik heb het een paar dagen gedaan. 3 keer per dag…

@Elise wrote:

Trouwens Biebels, heeft het bij je vriend nog gewerkt? :mrgreen:


Hij verwachtte meteen verbetering, dus na een dag wilde hij niet meer :roll: . Nee dus, hahahahha, het heeft niet gewerkt!

Nou, ze had vanmorgen geen vuil oogje meer, werkt dus als een tierelier :smiley: (of het moet toeval zijn natuurlijk… :think: )