vanmiddag toch ongesteld geworden. Dit keer wel écht bloed
Blijkbaar had babybytes dan toch gelijk met mân late eisprongâŠ
He wat balen zeg Kell :hug:
Balen, kell :hug: :hug:
balen kell!
Inderdaad flink balen ja!! Je wordt er zo onzeker vanâŠ
Maar laten we er iets positiefs uithalen, schijnbaar heeft het temperaturen dus wel nut gehad, want had inderdaad een late eisprong. We hebben dan waarschijnlijk ook niet goed genoeg door geklust, dus dat leert mij dat volgende ronde we vanaf dat ik niet meer ongesteld ben om de dag gewoon moeten gaan klussen totdat ik het weer word of totdat ik zwanger ben, haha! En nu heb ik ook mân nieuwe ovu tests niet voor jan l*l gekocht in ieder geval! Maar liever had ik toch wel zwanger geweestâŠ
Nog 1 ronde dan, anders wordt het op dag 1 van mân volgende menstruatie een telefoontje naar de huisarts!
Mân NOD is lekker onduidelijk voor de volgende keer nu, maar ik hou dan denk rond de 30 dagen aan, dus dat is dan op 25 maartâŠ
Ik ga natuurlijk weer flink voor je duimen. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak en anders ben je al voorbereid (je temp kaarten) op je huisarts.
Hier word het nu ook spannend. Ik zou als het goed is morgen ongesteld worden maar vanmorgen was mijn temp nog iets gestegen. Ik ben wel snotverkouden dus ik hoop niet dat het daar van is maar goed we zullen zien. Ik heb in ieder geval al via internet wat testen aangeschaft en die zullen volgende week maandag of dinsdag komen.
Allemaal een fijn weekend. Wij gaan morgen nog op kraamvisite bij een vriend van manlief. Kindje is inmiddels al 8 weken maar nog steeds zo lekker klein en knuffelig :inlove: Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
Thanks Bm! Ik ga ook voor jou duimen nu!! En voor Rb ook natuurlijk voor deze ronde!
Ik heb net mân vent en mân vader uitgezwaaid, die gaan gezellig samen naar de motorbeurs. Normaal ga ik zelf ook wel mee, maar vandaag ga ik eindelijk bij mân vriendinnetje op kraamvisite. Uurtje heen en uurtje terug rijden, maar het is het waard! Vaak maak ik er een weekendje van als ik daar heen ga, maar heb morgen weer andere verplichtingen.
Leuk zeg babietje kijken :inlove: Heelveel plezier.
Cadeautjes zijn ingepakt, ook voor de grote zus, anders is het natuurlijk niet eerlijk
Ze is nu een maand en een dag oud!
Heel veel plezier met knuffelen.
Is gelukt!! Wat een moppie zeg! Heerlijk
Ohjee, pagina 51!
We zijn flink aan het kletsen geweest dus.
Jij heerlijk met baby geknuffeld dus. Ga ik morgen hopelijk doen, want ik ben behoorlijk aan het snotteren en wil het kindje ook niet ziek maken. Ze heeft pas geleden nog in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat ze misschien hersenvliesontsteking had. Wil het arme ding niet aansteken dus maar even zien hoe ik me morgen voel en hoe snotterig ik ben.
Ik wilde even mijn tempkaart showen? Tis wel een beetje wazig maar je ziet nog genoeg. Het is een foto Die gemaakt is met mijn telefoon van het scherm van de ipad dus vandaar niet helemaal mooi duidelijk.
Mooie grafiek! Niet heel duidelijk eisprong?
Ben benieuwd hoor Bm! Ik duim voor je!!
Hoe voel je je vandaag?
Die rare onduidelijke eisprong heb ik sinds de mk. Normaal gesproken daalde mijn temp een beetje en de dag erna gelijk een stijging. Sinds mijn mk heb ik geen daling meer en een geleidelijke stijging. Het is dus moeilijk om te zien wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Maar dit keer heb ik hem gehad op dag 17, dus precies waar de verticale blauwe streep staat :mrgreen:
ik zou bijna zeggenâŠgefeliciteerd
woensdag ging je pas testen toch?
Oh spannend bm, het ziet er wel positief uit als ik jullie gekletst over temp gelezen heb. Wanneer is je nod?
vandaag volgens mij karin!
hoe is het met jou? weer helemaal opgeknapt?
Ik heb gisteren zw testen besteld dus als die binnen zijn ga ik testen en ja vandaag is mijn Nora maar omdat mijn temp nog hoog is verwacht ik het nog niet. Nu de vraag of mijn temp hoog is omdat ik snotverkouden ben of omdat ik zwanger ben.