Meistoppers 2011 deeltje 3!

Tjee Kell heb je nog niet echt uitsluitsel zeg nu je temp weer omhoog is gegaan. Gatver wat een onzekerheid zo. met testen zou ik toch nog even wachten want als je 14 dagen vanaf je eisprong telt zit je toch op vrijdag/zaterdag. Dus ik zou 9als je het uithoudt natuurlijk) wachten tot zaterdag ofzo. Succes met wachten.

Ik probeer te wachten tot zondag… Gelukkig heb ik een druk weekend, dus hopelijk denk ik er niet teveel aan, haha! Nog steeds geen bloed in zicht ook vandaag… Collega’tje vertelde dat zij bij haar eerste zwangerschap ook eerst wat roze “afscheiding” had toen ze zwanger bleek te zijn, maar wil niet te erg hopen… Heb verder nl. totaal geen kwaaltjes ofzo… Nu maar verder met wachten!

Telefoon leeft weer, joepie!! :smiley:

Jeetje kell, wat spannend!!

Pff… net wanneer we een weekendje weg willen krijgt Sean de waterpokken! Hij lijkt er op zich geen last van te hebben, dus dat is een goed teken! Ik kijk het morgen even aan, als hij echt ziek wordt, wil ik liever bij hem blijven! :frowning:

Spannend hoor kell en gelukkig maar dat je telefoon het nog doet.

Rb hier had Eva ook geen last van de waterpokken. Ze zat er ook niet aan en was ook niet echt ziek gelukkig. Jammer genoeg had ze echt hele grote pokken en daar heeft ze dus een aantal littekens van over gehouden :thumbdown:

Kell; ben je niet geneigd een vroegtest te lopen?

RB; mocht Sean er wel last van krijgen dan is havermout in een washandje het middel! Maar hopelijk gaat jullie weekendje gewoon door!

xx

Kell; ben je niet geneigd een vroegtest te lopen?

RB; mocht Sean er wel last van krijgen dan is havermout in een washandje het middel! Maar hopelijk gaat jullie weekendje gewoon door!

xx

Ehm stomme vraag, maar wat doe je dan met de havermout in het washandje? Nat maken en deppen?

Ik hoorde goede verhalen over kidsclin.

Ik heb Eva op het laatst in bad gedaan met havermout. Havermout moet helpen om de pokken in te drogen dus dan is er geen jeuk meer als het goed is.

waauw kell, jij bent echt een coole kikker :mrgreen:

respect!

en beterschap voor sean :-*

Ik vind jou ook 8) hoor kell! Wachten tot zondag? No problem! 8) 8) 8)

Hey coole kikker hoe is het vandaag?

Whaha, kell is cool, maar wij niet!!! :lol: Ik ben ook super nieuwsgierig!

Sean oogt niet ziek (is lekker vrolijk), maar hij krijgt wel steeds meer pokjes erbij. Ik heb iig een verkoelende lotion gekocht, mocht hij jeuk krijgen en verder nog havermout gekocht voor in bad. Ik vind het verschrikkelijk dat hij onder de rode bultjes komt te zitten, maar ja hij kan het maar beter gehad hebben.

Nog geen nieuws…

:pray:

geen bloed geeft moed!!

Ik hoop dat het een welbekende innestelingsbloedings was… Ik lees er altijd over maar nog niet vaak gehoord dat iemand het ook echt had…

En ik zou mooi kruitvat 2 voor 5 gebruiken zondag! Xx

Echt een coole kikker :mrgreen: vind het nog spannender dan van mezelf haha.

Ik kreeg trouwens net nog de opmerking van manlief, ben je zwanger ofzo? Ik had kibbelingen meegenomen van de markt en dat was ik aan het eten. Volgens hem zit ik de laatste tijd veel te “vreten” (zijn woorden en hij bedoelt snoepen). Ik had mijn brood niet gegeten dus had ik kibbelingen meegenomen. Verder waren de zakken drop in de aanbieding dus daar had ik 2 zakken van meegenomen maar die zijn wel aangebroken maar niet eens op. Verder hebben we altijd eenzak chips voor in het weekend. Die van hem was in het weekend op gegaan maar die van mij lag er nog. Ik heb dus van de week s’avonds bij het tv kijken steeds een schaaltje gepakt. Ik vind niet dat ik dan asociaal aan het bunkeren ben.

Hebben jullie het nieuws van Friso nog gehoord. Vind het zo eerg voor de kindjes en natuurlijk voor zijn vrouw en moeder maar ja.

Echt heel erg ja! Vind vooral heel erg voor z’n kindjes, die zijn nog zo jong!

Meiden, prettig weekend, ik kom zondag weer online, nu ga ik naar Brussel :mrgreen:

Een heel fijn weekend RB, geniet ervan.