Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Nog geen bub dus. Het is ook niet echt weer om te gaan bevallen met deze hitte lijkt me. Ik had het bloedjeheet van mezelf destijds met Eva.

Ik ken het BM, in onze zoon is geboren in augustus was het dik over de 30 gaden…

Liep ik hier met dikke sokken aan door 't huis te sjouwen omdat ik ijskoude voeten had :lol:

Alles rustig hier, check-up bij vk prima.

Bloeddruk 11/65 kindje nu wel weer strak ingedaald…



Sollicitatiegesprek ging goed, maar ze lieten wel doorschemeren echt iemand te zoeken met leidinggevende ervaring.

En helaas die heb ik nog niet.



Doei doei

He dat is dan wel weer jammer gaby. Gelukkig alles goed bij controle :thumbup: Kan de baby nu wel komen :wink:



Hier Eva heerlijk aan het spetteren in het water, heb foto’s op fb gezet.

Poepoe meiden, wat een warmte he! Het is op het KDV ook niet te harden, pfff!! Vandaag kantoor dagje, daar viel het gelukkig nog mee en achter de laptop kan ik me niet al te druk maken dus… :wink:



Vanmorgen op gesprek geweest bij de verpleegkundige en de anasthesist voor woensdag. Kan dinsdag middag bellen hoe laat ik er moet zijn woensdag…



Gaby, is ze er al???

Viel het gesprek mee? Het komt wel aardig dichtbij nu he.



Hier ook bloedje heet, bijna niet uit te houden maar goed. Ik ga er niet om klagen dat doen ze bij mij op het werk wel en ik heb het liever zo dan regen, sneeuw en kou brrr.



Gaby heb je al een bub?

Ja was gewoon informatief en ze hadden wat vragen, niet erg interessant.



Ik kijk ook niet echt tegen de ingreep op, ik slaap toch, alleen ik kijk er tegenop om alleen te zijn, niemand die m’n hand vast houdt ofzo… Er mag ook niemand bij me blijven in het ziekenhuis omdat het een hele dag opname is… Ik ben geen mietje, maar in zulke gevallen heb ik toch graag iemand bij me…



Er stonden wel enge dingen in de informatie folder over orgaan donatie, bloedtransfusie, reanimatie en euthenasie… Ik snap dat ze zich aan alle kanten moeten indekken, maar dat soort dingen wil je toch niet lezen!!!



En ik krijg ook een slang in mn keel voor ademondersteuning omdat ze m’n buik op gaan blazen voor het onderzoek.



Ik ben dolblij dat ik onder zeil ben zeg, pffff…

Ja inderdaad fijn dT je dat allemaal niet bewust meemaakt. Dat handje vasthouden is wel herkenbaar. Ik heb het liefst ook manlief mee als ik naar het ziekenhuis toe moet ofzo.

nou kell dat snap ik dat je dat niet fijn vind, mag je vriend ook niet wachten op de kamer ofzo?



en dat soort enge dingen staan overal indd.

lees voor de grap de bijsluiter van paracetamol maar eens!



maar wel fijn dat het nu zo snel al is kell! ben benieuwd!



gabyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :dance: ??



rb is lekker op vakantie :clap:



gaan jullie nog op vakantie?

wij niet hoor…niet dat ik nog mag vliegen tegen de tijd dat ik verlof heb ofzo!

[/list]

Geen idee of wij nog op vakantie gaan. Denk niet dat we echt op vakantie gaan want ik wil nog 3 weken voor mijn verlof opnemen zodat ik per september thuis ben. Verder wil ik graag dat ml na de kraamweek nog 3 weken thuis is dus denk niet dat we echt vakantie hebben maar misschien gaan we nog een weekendje weg met ons 3.

Kell, jeetje heftig hoor. Je bent dan ook totaal overgelaten aan de kunde van andere mensen. Op zich alle vertrouwen in, maar je moet het allemaal wel over je heen laten komen :hug:



Hier nog steeds BIB hoor :dance:

Veel voorwerk maar schijnt redelijk normaal te zijn bij volgend kindje.



En steeds :sick: maar goed. Een kennis van ons is opgenomen met 27 weken zwangerschap met een heleboel complicaties dus mopperen doe ik niet meer 8)

Vers van de pers;

P&O stuurde mij het volgende bericht vanmorgen;



Goedemorgen Gaby,

Ik heb het uitgezocht en je ontvangt gedurendejouw zwangerschapsverlof voor 32 uur per week je salaris.

Groet,

******




En dus niet de 27 uur die ze in eerste instantie mij hadden toegewezen! :thumbup: :thumbup:

:dance: :dance: :dance: :dance:

super gaby, je krijgt waar je recht op hebt!!

Gaby gelukkig maar zeg toch de 32 uur waar je recht op hebt.

Top Gaby! Dat is fijn zeg! Goede maand voor geld, met vakantie geld ook enzo erbij, haha!



Ik werd zelf ook errug blij toen ik mijn loonstrookje ontving, hihihi…

Ga vandaag dan ook heerlijk een dagje shoppen met m’n vriendinnetje in de stad en als kers op de taart lekker sushi eten, jum jum!!

Morgen met m’n vriend onze nieuwe uitlaten ophalen bij een kennis en daarna bij m’n ouders grillen op hun balkon, dus het wordt een super weekend! En dan hebben we maandag ook nog vrij!



Mensen verder leuke plannen? Moet je nog werken Teun? Gaby, ga jij ploffen dit weekend? Hihi… :lol: Het koelt na zondag wat af, dus hopelijk blijft ze nog even zitten! Bm, hoe staat het met de kamertjes?

Karin, hoe voel jij je?



Fijn weekend ladies! Hopelijk heeft Rb het lekker op vakantie!

BIB :smiley: Goed weekend!!

lekker geshopt kell?

wat heb je allemaal voor je leuks gekocht?



gaby nog steeds bib :silenced:

agh vanaf maandag wordt het weer koeler weer, dus ga er dan maar voor :wink:



karin en bm laat eens een foto van jullie buikjes zien!



hier gewerkt tot half 2…en toen bbq in de tuin bij mijn moeder en gerelaxt in de schaduw haha



morgen zwemmen… ik zag net 28 graden :shock:

23 is voor mij wel meer dan genoeg hoor :mrgreen:

gaan jullie nog iets leuks doen?

Hier zijn we gisteren naar het fries straatfestival geweest met mijn schoonouders. We hebben niet heel veel gezien maar op de terugweg hebben we genoeg dingen gezien die leuk waren voor Eva. We kwamen de overbuurvrouw nog tegen en nu blijkt dat zij 11 weken zwanger is, lekker toevallig maar wel leuk.



Vandaag niks op de planning dus lekker relaxen. Bbq heb ik ook zo’n zin in maar ml wil de bbq dan niet schoonmaken dus we bbq hooguit 1 keer in het jaar ofzo :thumbdown:



Gisteren toevallig een nieuwe buikfoto gemaakt. Was de bedoeling om met 16 weken te doen maar was het toen zaterdags vergeten en de zondag was de kat overleden dus ook geen zin in. Dus maar gewacht tot 17 weken. Heb de foto’s alleen nog niet op de computer gezet.



De kamertjes tja hij moet nog steeds 1 muurtje behangen en dan kan ik in actie komen. Het is nu ook wel iets te warm om dat te doen dus hopelijk gaat hij daar volgende week mee verder als het koeler is. Hij zei dat hij daar niet aan toe kwam, omdat hij hier in huis ook dingen moet schoonhouden zoals de dakgoten en de ramen. Nu hebben we de deal dat ik de ramen dan een keer ga schoonmaken en dat hij dat muurtje af gaat maken. Dus ik zal nog even geduld moeten hebben.



Geniet van eerste en tweede pinksterdag.

BIB!

Veel voorweeën maar geen serieus werk :smiley:

Mijn man gokt op dinsdag ik ga voor begin juni!!



Ik ga even in het maand sf kijken of ik bolle buikjes van jullie kan vinden!

Zal die enorme luchtballon van mij ook nog even vastleggen.



Liefs!

spannend gaby :dance: :dance:



ben benieuwd naar je foto!