Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Hey meiden!



Hier het hoofd redelijk cool, soms wel ff paniek moment als ik aan bevalling denk.

Niet omdat het niet te doen is, maar gewoon omdat ik er niet zo’n trek in heb eigenlijk!



Op de achtergrond klinkt de aangename beat van een festival wat nu gaande is hier in de buurt… Heerlijk ff een drankje in je hand en dan niets hoeven alleen maa mogen…



Kell; ben jaloers op je motor! Roep al 5 jr graag mijn rijbewijs te willen en een eigen motor… Lijkt me heerlijk haren in de wind ff niets aan je kop!



Teun; wordt helemaal hyper door jou enthousiasme haha. Inderdaad terwijl RB weg is gebeurt hier ws van alles. En ja het kan nu maar het kan ook nog 34 dgn maximaal duren! Wel last van voorwelrk, harde buiken en zeurend gevoel maar geen echt werk.

Kamertje is helemaal af, huis is lekker schoon… Ik ben er klaar voor :dance:



Heb nog ff snel een pyjama gekocht van de week :shifty:



BM; is het ng gelukt met het wegje??

Teun; kan je de wieg niet door iemand anders laten opknappen??



Uit eindelijk met hemelvaart niets gedaan lekker bank gehangen



Dames, veel liefs! :smiley: :smiley:

hoeraaaaa mijn 1000ste reactie op kok

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

waar anders dan waar het 1 jaar geleden allemaal begon, in het mei stoppers topic HOERAA



gaby ik vind het ook zo spannend voor jou haha…komt misschien omdat het nu mijn toekomst ook is :oops:



nou ledikantje is misschien iets voor nummer 2, maar binnen een korte tijd gaat het niet meer lukken denk ik…





bm hoe was het op de kermis?

en wat grappig dat ze helemaal bezig is met het kamertje, en beter zo dan dat ze niet naar een andere kamer wil toch!

heeft je man de kamer nog behangen?



hoe was je feestje kell?

Vandaag via marktplaats een ander wiegje gevonden maar wel voor hetzelfde geld.



Eva vond de kermis helemaal top. Ze heeft eendjes gevangen, touwtje getrokken, in de draaimolen gezeten en als afsluiting nog een lekker ijsje gekregen. Ze heeft een hele lading knuffels “gewonnen” en een setje prul autootjes.



Manlief heeft nog niet behangen want er zaten wat kleine scheurtjes in de voegplekken tussen de gipsplaten. Het spul was helemaal opgedroogd maar was gaan scheuren dus hij heeft er een nieuwe laag opgedaan zodat het mooier wordt als het behang er op zit. Ja ik ben blij dat Eva er al zo’n zin in heeft. Liever zo dan dat ze straks staat te huilen. Nu betrek ik haar er natuurlijk ook wel in. Ze heeft dus zelf verzonnen dat ze lichtrose muren wil dus dat helpt denk ik ook wel



Slaap lekker allemaal :zzz:

Goedemorgen allemaal!!



De kermis op, echt leuk BM voor die kleintjes vooral.

Lukt nu allemaal niet meer zo maar ga ik straks zeker weer allemaal oppakken.

Had zelf gedacht eventueel een bioscoopje te doen met onze dochter mocht de beeb toch nog even blijven zitten.



Gisteravond weer flink voorweeën, tegen mezelf gezegd dat ik de 20e geen leuke datum vond om te bevallen haha en zo toch in slaap gekomen :lol:



Bekijk het nu maar van dag tot dag.



Liefs :smiley:

zit je dan straks in de bios op een natte stoel :wink:



ben zo benieuwd hoe dat allemaal gaat joh,of je zoiets aanvoelt of dat het je gewoon allemaal overrompeld ofzo…



gaby 22-05-2012 is wel een mooie datum vind je niet? morgen iets te doen? :lol:



hier amper geslapen…geen idee waarom niet, eerst klaarwakker in bed tot uur of 1, en toen geslapen maar volgens mij zo licht dat ik constant half wakker was…en nu weer vanaf half 7 wakker…



gelukkig slaap ik normaal wel goed, dus 1 nachtje is geen ramp.



ik ga zo naar het radboud op bezoek bij de vriendin van mijn neef,

ze ligt al een aantal weken met bedrust in het ziekenhuis omdat haar vliezen gebroken zijn met 26/27 weken…dus nu bedrust zodat het scheurtje niet groter wordt en ze haar baby’tje zo lang mogelijk in haar buik kan blijven houden…



mijn eigen nichtje had dit 2 jaar ook meegemaakt, zwanger van een tweeling en met 25 weken en scheurtje in haar vlies, 9 weken lang in het ziekenhuis gelegen en toch nog met 34 weken geboren…echt geweldig als het dan nog zo lang goed gaat!



fijne zondag ladies

Feestje was ok, er is sinds een jaar beetje een tweestrijd in onze familie over m’n oma, dus de sfeer is soms niet al te leuk, helaas… Gelukkig hebben we een grote familie, dus je hoeft niet altijd iedereen te spreken :wink:



Ja motor rijden is echt heerlijk, maar met m’n haren in de wind gaat niet, dan moet ik m’n helm afzetten, hihihi :lol:

Maar het is fijn om dan ff je hoofd leeg te maken en gewoon te rijden. :slight_smile:



Ben benieuwd Gaby, wanneer je beeb besluit op te gaan duiken! :smiley: Spannend allemaal hoor!!



En heb je voor de gelegenheid van je 1000ste bericht ook je avatar veranderd Teun? :smiley:



Bm, ik vond de kermis vroeger ook altijd geweeeeeeldig! Vooral 's avonds als alle lichtjes zo mooi waren. :slight_smile:

Haha Teun, dat zei mijn schoonzusje ook al 22-5-2012.

Dat de vliezen eerst breken en daarna pas de rest komt gebeurt helaas maar zelden. Was het maar waar dan ging het allemaal een stuk vlotter. Nou ja, wie weet?!

Morgen naar voetreflex therapeut, schijnt de boel enigszins op gang te kunnen brengen omdat je dan lekker ontspant!

In ieder geval is iedereen hier morgen de deur uit tot ik mijn dochter op ga halen om 14:30 uur nadat ik haar heb weggebracht.

Zie er enorm tegenop die drukte op de basisschool en iedereen die dan gaat vragen hoe het is…



Kell ja heerlijk op motor en het is hier ook nog steeds mooi weer, hopelijk bij jullie ook!



Teun; balen van gebroken nacht joh, gelukkig is het nu zondag!

Liefs!

Het regent hier al bijna de hele dag… :frowning:

Hier heerlijk zonnig weer. Balen dat het zulk vies weer is bij jullie.



Gaby dan had ik dus geluk met Eva. Eerst vliezen gebroken en toen begon de ellende pas :mrgreen: Achteraf is het me trouwens helemaal meegevallen. Heb liever de bevalling dan 9 maand zwanger rond te lopen alhoewel het tot nu toe ook allemaal wel meevalt.

Mijn kat is zonet overleden. Het was zo’n lief beest, deed nooit iemand kwaad. Ze is begin deze maand nog 17 jaar geworden dus het was al een oud besje. Ik zag het al aankomen aangezien ze van de week er ineens erg slecht uitzag maar de verwennerij van mij mocht natuurlijk niet meer baten, als ze op zijn zijn ze op :cry:

:hug: wat ik al zei tegen je, hoe oud ze ook worden, het voelt altijd te vroeg!



mijn kat (van ons thuis vroeger) is vorige jaar ook gestorven op die leeftijd, ik vind het nog steeds verschrikkelijk en mis haar nog steeds… en kat is echt een deel van je leven, helemaal in je eigen huis toch!



hier was het tot aan 14 uur bewolkt met lichte regen, toen was het snik heet met de zon (24 graden ofzo) en nu zojuist een uur lang dikke onweer en regen…heerlijk Hollands :dance:



mijn planning viel al in het water toen we tijdens onze treinreis weer naar huis konden vanwege een wisselstoring (die lekker alweer opgelost was toen we net thuis waren)



dus met de zonnestralen erbij even lekker in de tuin van mn zus gezeten met haar kinderen :slight_smile:



gaby dan gaan we voor 22-05 :smiley:

kan je je dochtertje niet extra vroeg (paar minuutjes) of juist aan de late kant weg brengen? dan vermijd je tenminste die hordes moeders!

Niet leuk BM, sterkte met afscheid nemen enzo!

Gaat het weer een beetje BM??

Al kunnen wennen dat het afscheid nemen gekomen is???



Hier de beeb nog steeds in de buik :mrgreen:



Gisteren geen heftige voorweeën meer maar vandaag na de voetreflexmassage wel, phoe!



1001 Dingen gedaan vandaag, 4:45 uur al wakker en er uit gegaan.



Denk dat ik na het eten zometeen instort haha!!



Liefs!

haha dat snap ik dat je instort na het eten! kwart voor 5 mijn hemeltje :silenced:



nou wie weet krijgen we morgen een bub hier te lezen :inlove:

ik zie het helemaal zitten gaby, dus succes :clap:

eerst even goed slapen nog, dan ben je helemaal fit straks!



hier gewerkt en straks rijden we even naar de ikea om het bedje/kast/matras te kopen en dan hopen dan het morgen of woensdag al binnenkomt! (denk niet dat het in de auto gaat passen haha)



en dan kan ik met de Pinksteren lekker alvast een hoop zooi uit gaan zoeken!



bm hoe is het met jou? wat heb je nu met de kat gedaan?

Zielig van je kat Bm, sterkte… :frowning:



Hier ook k*t nieuws, ben vandaag weer ongesteld geworden, dus het hele ziekenhuis gebeuren volgende week moet wel doorgaan… Had het stiekem wel een beetje verwacht, maar 't blijft toch balen. :frowning:

De dierenambulance heeft haar gister aan het eind van de middag opgehaald. Met mij gaat het wel weer. Ik kan er ook best wel nuchter onder blijven. Gister had ik het er wel erg moeilijk mee maar vandaag is het een stuk beter, het hoort bij het leven en ze was gelukkig heel oud geworden. Ben al lang blij dat ze niet een of andere lijdensweg heeft gehad. Ze was gewoon op aangezien ze er van de een op andere dag ineens slecht en echt oud uitzag.



Kelly wat balen zeg :hug: Nu moet je er dus echt aan geloven volgende week.



Teun ik zag de leuke volgepropte auto op fb staan :mrgreen:



Gaby tjee zeg wat was je vroeg en er dan ook nog uitgaan :zzz: Ben je al ingezakt?



Hier heerlijk op bed greys anatomy aan het kijken.

Ja leuk hè G.E?!



Ben niet echt moe, echt vreemd na zo’n lange dag!



Ow Kell; kon ik maar een beetje van je overnemen :hug:



BM; :kaars: voor je harige vriendinnetje!

kell :frowning:

het zou ind. zoveel fijner zijn was het nu ineens gelukt…

gelukkig wel volgende week al actie! :-*



ja bm gelukkig vrij snel dan,en gewoon thuis waar het veilig en vertrouwd is ipv buiten en dat jij haar kwijt bent ofzo!

bibberdebub alles cool 8)

“de dag duurt nog lang gaby” over en uit



:lol:



ik ga vandaag voorpoging 2 naar ziekenhuisbezoek in nijmegen,hopelijk blijven de treinen het doen dit keer!



fijne zonnige dag allemaal!