Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

:dance: Sean heeft lekker doorgeslapen zonder speen! Ik hoorde hem wel om half 6 gezellig kletsen en lachen met beer :inlove: Op naar de volgende speenloze nachten!

Sterkte kell voor vanavond en morgen! :-*

Kelly succes vanavond en morgen :hug:

Hier op controle geweest bij de vk. Alles was goed en volgende afspraak is 30 juli.

Verhaal van mijn collega is niet goed afgelopen. Vrijdag is ze bevallen van een klein meisje. Zat gelijk te janken op het werk en ook al bij de vk. Ik probeer er niet aan te denken want ik begin gelijk weer te bleren. Heb al zon hekel aan huilen :thumbdown: vind het zo verschrikkelijk voor haar maar ja daar heeft ze weinig aan.

Bm, ik vind het echt verschrikkelijk voor je collega! Ik zou wrsch ook hebben lopen huilen als iemand in mijn omgeving zoiets overkwam.

Ik ga zo Sean ophalen. Ben benieuwd of hij zijn speenloze dag op het kdv goed is doorgekomen.

bm sorry ik weet het niet meer precies, ze was 19 weken zwanger toch?

en is het kindje nu overleden dan? of ? hoe goed zijn haar kansen?

sorry dat ik het niet meer zo goed weet :oops:

ik kan me iig voorstellen dat het heel heftig is om in omgeving mee te maken als je zelf ook zwanger bent…

ik denk ook nog ontzettend vaak aan het verhaal van kokker amy/eef… tis gewoon allemaal zo heftig als je bedenkt wat er allemaal mis kan gaan :cry:

laten we maar gewoon hopen dat bij ons alles goed blijft gaan, en onze kell binnenkort ook goed vruchtbaar nieuws te horen/zien krijgt! :pray:

baby kamertje is bijna klaar, als jullie het leuk vinden zet ik even een fototje in ons foto topic?

Mijn collega zou deze week 20 weken zwanger zijn. Vorige week zijjn haar vliezen gebroken op het werk en er zou 72 uur gekeken worden of er nog genoeg vruchtwater aangemakt werd. Ze is vrijdag bevallen van een meisje. Natuurlijk leeft het kindje niet meer aangezien het nog geen 20 weken was. Heel naar om zoiets van dichtbij mee te maken bij iemand die je dus echt persoonlijk kent.

Rb hoe is het gegaan op het kdv zonder speen. Of toch met speen?

Teun ik wil in ieder geval wel een foto zien :mrgreen:

Hier sinds de middag, toen ik Eva na mijn werk ging ophalen, last van mijn onderbuik, bij mijn venusheuvel. Heb het aangegeven bij de vk en ze dacht dat ik te druk was geweest maar had de hele ochtend gezeten dus dat kon het niet zijn. Heb trouwens daarna niet echt meer antwoord gehad omdat ik toen dus vertelde van mijn collega. Als ik zit heb ik geen last maar als ik ga lopen dan doet het zeer. Ook niet iedere keer dat ik ga lopen maar de ene keer wel en de andere keer niet. Geen idee wat het is maar hoop dat het morgen over is, want het doet wel zeer.

De vliezen waren gebroken bij de collega van bm en toen wilden ze eerst kijken of ze nog zelf vruchtwater ging aanmaken zodat de collega de rest vd zwangerschap plat zou moeten liggen. Blijkbaar was dat niet het geval en is het kindje met ik geloof 19 weken geboren. Ik kan me goed voorstellen dat bm van de kaart is. Is natuurlijk heel heftig als het zo dicht in je buurt gebeurt en je zelf ook zwanger bent.

Sean heeft vandaag op kdv ook geen speen gekregen en het ging goed! Hij had nog wel om zijn speen gevraagd maar toen ze zeiden dat ze z’n speen niet meer hadden was dat ok. Net ook bij het slapen vroeg hij om zijn speen toen zei ik dat de speen weg was. Was gelukkig geen probleem. Grappig dat hij opeens dikke vrienden met die knuffelbeer is, 2,5 jaar ziet ie die knuffel niet staan en opeens moeten ze alles samen doen :inlove:

ja sorry ik weet niet wanneer een kindje wel of niet levensvatbaar is :oops:

maar wel heel heftig om in je omgeving mee te maken lijkt me!

ik had rond jouw tijd ook veel steken vanuit daar beneden zeg maar, maar dat waren groeisteken/bandenpijn maar goed gevoel ken je misschien nog van bij eva?

hopelijk morgen minder!

Ik dacht dat artsen baby’s vanaf 24 weken proberen te redden, maar goed vaak hebben die kindjes wel veel gezondheidsproblemen zoals onvoldoende rijping vd longetjes.

Enne ik wil ook een foto zien Teun!

Bm ook op kdv had Sean geen speen en net ook zonder problemen naar bed zonder speen! :inlove: Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje!

Vervelend dat je last hebt van je onderbuik zou idd bandenpijn kunnen zijn.

ja precies vanaf 25 weken doen ze pas iets (vanaf die week lag mijn nichtje zwanger in het ziekenhuis) maar de tijd ervoor komen ze soms wel al in de couveuse…

die sean, het gaat een stuk makkelijker dan verwacht hé

stoer menneke is het :dance:

bedje is nog niet opgemaakt hoor, alle spulletjes liggen er nu lekker rommelig in :oops:

nooit verwacht dat ik zo fan van roze zou worden :lol:

Superschattig en erg leuk al dat roze!

ja en jij? ben je al aan het roze begonnen?

ben echt benieuwd naar jullie naam haha…

bij sean kan je zoveel leuke Engelse namen verzinnen… ik zie Lilly helemaal zitten bij jullie :inlove:

maar ik wacht nog even geduldig af haha

bm hebben jullie al een naam? en karin?

Haha had je mijn wieg al gezien op fb? :wink:

En de naam Lily gaat het niet worden, zo heet het dochtertje van m’n nicht!

Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van jouw meisje! Is het een oudhollandse naam geworden? Want dat vindt jij toch zo leuk?

Bm, wat heftig :kaars: Nee met 20 weken is het echt nog te vroeg voor het kleine meisje :hug: Ik snap dat je daar wel even flink verdrietig om bent.

Ik hoop dat de pijn vandaag minder is, is nu helemaal niet fijn om wat te voelen, je gaat toch gelijk denken aan je collega.

Rb, wat leker dat het zo soepel met de speen gaat :smiley: Hier is mevrow al bijna 9 maanden van de speen af maar ze zou hem graag terug willen :lol: Ik hoop zo dat deze kleine ook zijn duimpje pakt ipv een speen anders voorzie ik nog wat :stuck_out_tongue:

Teun, wat leuk :inlove: En idd voordat larissa geboren was ik geen fan van roze maar nu :oops:

Ja we hebben de naam en sinds gisteren ook zijn tweede naam. Tenminste deze vinden we het leukst klinken, maar ja ik heb wel een kindje in groep 6 zitten dat zo heet dus ik twijfel nog :smiley: maar het past wel bij elkaar :inlove:

Zo weer werken en dan weer klaar voor deze week, merk wel dat het me steeds zwaarder gaat worden. Maar ja bij larissa was ik al met ziekteverlof nu. En nu nog maar even doortrekken tot de vakantie.

Fijn Karin dat je ook een naam hebt! Kan me voorstellen dat je werk je zwaar valt.

Controle bij vk was goed. Baby was wel erg druk en telkens als de vk het hartje had gevonden draaide ze weg :inlove:

haha rb grappig is dat hé! :inlove:

karin succes met de laatste loodjes! maar als het echt niet gaat dan niet teveel doen hoor!

kell sterkte vandaag! :hug:

Hier vandaag een betere dag dan gister gelukkig.

Ik heb die pijn vandaag nog niet gehad maar herken het niet van Eva. Bandenpijn zit toch meer aan de zijkant en niet je venusheuvel? Ik hoop in ieder geval niet dat dit begin pijn is van het bekken ofzo. Kon vanmorgen op het laatst ook al moeilijk zitten. Toen begon mijn kont zeer te doen :mrgreen: En normaal heb ik dus echt een zitkont.

Teun wat leuk en tja roze hoort gewoon bij een meisje. Ik had ook allemaal roze spul voor Eva maar vind het zelf nu niet zo leuk meer. Eva daarentegen is nu helemaal dol op roze dus ben er nog niet vanaf.

Namen hebben we nog niet. Tenminste ik heb wel een lijstje maar die kerel van mij begint maar niet. Heb er al een paar keer om gevraagd maar ja nog niks, terwijl het een hele klus is aangezien we een heel verschillende smaak hebben. Moet toch fijn zijn als je de naam al hebt.

Bekken klachten voel je voornamelijk vanaf je stuit/ onderrug en vanuit je Venus heuvel zeiden mijn vk en fysio. Dus let maar goed op hoor !

Bij mij kwam mijn bandenpijn voornamelijk va daar beneden juist en daarbij aan de zijkant… typisc dat bij iedereen anders is he

Typen met een Nieuwe telefoon gaat niet altijd even lekker :lol:

Kijk de aankomende dagen maar ff door mijn fouten heen svp

Nou dat klinkt niet goed. Ik moet mijn bekken maar eens in de gaten houden dan.

Zeg teun die kast op de foto, komt die bij Ikea vandaan?

ja zeker even in de gaten houden hoor! je hoort wel vaak bij banen waar je of alleen maar zit of juist alleen maar staan het snelst voorkomt, en jij zit ook altijd tijdens het werken toch?

yes ikea, bedje ook (en echt niet duur haha)

heb jij hem ook?