Meistoppers 2011 deel 2!

Oeh mm en Karin, nog 5 dagen wachten! Houden jullie het een beetje uit? Ik wacht denk ik tot woensdag, want ben mezelf helemaal gek aan het maken! Ik vroeg gister voor de gein aan Sean of hij een broertje of zusje wilde hebben en hij zei ja en ging stevig ja-knikken :inlove:

Sean :inlove: :inlove: :inlove:

owowowowow Rainbow, nee, natuurlijk kan ik dat niet uithouden :doh: :wall: :doh: maar ik wil het zo graag :doh: :doh: :doh: en ik weet niet hoe het moet :wall: :wall: :wall: me inhouden dus hè :oops: :silenced: ik ben al dagen misselijk, heb last van obstipatie (heb ik normaal nooit!), voel me af en toe duizelig, heb berehonger, ik ril van de kou, mijn neus zit verstopt en ik ben poepiesjaggie, maar mijn borsten voel ik niet en zo nu en dan denk i :-* k dat ik ongi ga worden en voel ik mijn rug, dus ik weet het gewoon niet en wil géén teleurstelling :snooty: :naughty: :snooty:

Dusssss, als er iemand nog een sleeptouw heeft,…

Mm, ik neem je wel mee :smiley: Ik heb weinig tot geen kwaaltjes, had gusteren zere stevige borsten en tijdens zaalvoetbal leken ze wel groter (merkte ik met aantrekken van mijn sportbh) :smiley: maar ik moet zeggen dat ik dat al eerder had sins stoppen met de pil.

En we hebben nog 4 maanden voor er een jaar voorbij is maar je was al zwanger dus eigenlijk heb je nu nog een jaar. Nee zonder grapjes, ik duim echt dat het lukt voor jullie binnen een jaar maar wie weet stel je de deadline bij.

Gaby, sterkte met je werk, je brengt eridd een hoop dat door dus moet wel leuk zijn.

Dussss Karin, als ik het goed begrijp hebben we hier een hele nuchtere te pakken, die het uit kan houden niet te testen omdat er geen kwaaltjes zijn,… :shock: :o :shock: WOW, dat wil ik ook wel, dus ik ga wel lekker aan dat touw hangen van jou :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat waren jouw kwaaltjes bij je eerdere zws dan? En wanneer ben jij dan van plan te gaan testen? Ben verder niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar: :liar:

Rainbow, heb je al tests in huis? En jij Teun?

Mss werkt dat het beste :think: het gewoon niet in huis halen,… net als bij chocola :naughty:

:lol: :lol: :lol:

Maarrrrr nou wil het geval dat ik er 2 heb liggen :doh: :wall: :doh:

Haha, ik heb ook 2 zw testen in huis! Ik heb besloten dat ik woensdag een mooie dag vind om te testen omdat dat oorspronkelijk mijn nod is. Tenzij het al overduidelijk is dat ik ongi ga worden, wat ik natuurlijk niet hoop.

Wauw Karin, jij bent echt een koele kikker (positief bedoeld) dat je rustig tot je nod kan wachten. Ik had net in de middagpauze een uurtje hardgelopen, ik moest er echt ff uit, lekker hoofd leeggemaakt. Ik ben overigens niet meer continu misselijk. Ik weet nou niet of dat een slecht teken is :think:

A.s. woensdag RB??? :pray: :pray: :pray:

Niet meer misselijk :think: :think: :think:

En zo maken we onszelf nou gek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vervelend gaby! helemaal zwanger…dan ben je al zo beïnvloedbaar door hormonen…en neem je alles misschien nog persoonlijker op en kan je het moeilijker van je afzetten!!

nou als jij weet dat je je beste beentje voor zet dan maakt het niet uit wat andere zeggen toch!! nog een paar maanden volhouden en dan kan je lekkere een tijdje met verlof! kan je altijd daarna nog een nieuwe baan gaan zoeken toch!

:-*

mm gewoon hoop houden hoor, ik geloof er wel in bij jou! en ik heb op internet veel gelezen dat je juist extra vruchtbaar bent na een mk! dus we gaan ervoor :pray:

ik ben echt hard aant werken om mn voeten op de grond te houden, want ik wil toch nog wel minimaal 1 week wachten met testen haha…ik heb ineens meer honger en dat had ik vorige x ook al meer dan 1 week voor ik positief testen…maar of het psychologisch is of echt is de vraag :lol:

hoest met jullie lichamen? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: al kleine tekentjes karin en mm? wanneer gaan jullie testen?

oeps ik reageerde blijkbaar op iets van de vorige pagina, ik zie pas nu al jullie reacties haha…

ben je niet bang dat je veel te vroeg test dan rainbow?

ik zal terug te rekenen van de vorige x toen had ik 4 weken na mijn laatste ongesteldheid getest…toen had ik een heel licht streepje…en die werd steeds donkerder…maarja dat was dus 28 cylcus…terwijl ik nu mn eisprong op dag 20 pas had… dus laten we zeggen dat ik toen mn eisprong op dag 18 had… dan was het toch 1 week en 2 dagen na mn eisprong…

dan zou woensdag mogen hahaha…

ff aankijken wat mn lijf gaat doen, misschien test ik donderdag wel, dan ben ik vrij!

aaaahh tis niet goed dit forum voor mij op dit moment :lol: :lol: :lol:

ik slaap ook al 2 nachten heel slecht…volgens mij van de spanning haha

Met mijn zw test kan ik 6 dagen voor mijn nod testen. Normaal gesproken zou mijn nod op 7-12 zijn, maar als ik 14 dgn na m’n eisprong optel kom ik uit op 12-12. Ik merk dat ik er te veel mee bezig ben en dat het me afleidt. Ik zal later nog wel een extra check doen mocht de test positief zijn :pray:

hoeveel testen heb je bij sean gedaan?

ik had echt 1.5 lang elke dag een test gedaan ofzo :lol: elke x werd ik weer blij haha

Oh Teun, ik lees net dat je donderdag gaat testen! Mm en Karin wrsch op dinsdag dan is hun nod. Volgens mij hebben we nog nooit zo dicht op elkaar gezeten, volgende week is onze geluksweek!

Nou bij Sean was ik er niet zo mee bezig :oops:

Ik vond het gek dat ik nog niet ongi was geworden en heb pas een week na mijn nod getest, maar wist toen al zeker dat ik zwanger was, want had altijd cyclus van 28 dgn en ik was 24/7 misselijk!

Oh ik had bij Sean overigens alleen maar 1 test gedaan haha

jaaa ik weet nog niet hoor… ik laat alle opties open haha

liever later dan eerder…maar ik hoop dat ik nog iets langer kan wachten!

hoe dan ook! volgende week is het de week dat hoop door geluk vervangen gaat worden! voor ons alle 4!!!

(die zin lees ik altijd bij iemand zn onderschrift op kok)

volgende week wil ik in dit topic van 4 verschillende mensen deze zien :inlove:

@RainbowR1 wrote:

Oh ik had bij Sean overigens alleen maar 1 test gedaan haha

RESPECT :shock:

Hihi no pressure dames!

Het leuke was dat ik 1 dag voor m’n 30e verjaardag een zwangerstest heb gedaan. Btje jammer was dat de week erna iedereen het op m’n werk wist door m’n snel groeiende buik (van een volkomen platte buik naar een klein buikje) na de zw sch van Sean heb ik nog steeds klein buikje :oops: )

@mamerijntje wrote:

Nou Gaby wat een akelige mensen daar op je werk :wall: echt niet leuk. Nou, als de sfeer zo was bij mij, ging ik niet eens mee naar het eindejaarsdiner. Laat ze lekker in de kak zakken :evil:

Fijn dat het met je zws wel goed gaat en dat je echo goed was met hartje :inlove:

Werk je veel? Lastig is dat hè, als het op je werk niet leuk is. Je brengt er toch redelijk wat tijd door en als het dan niet leuk is, duurt de tijd lang. Blegghhh meid, hoop dat het nog verandert.

:mrgreen:

Wahahahaha, nou je vrolijkt mij wel op iig zo laat op de avond, haha laat ze lekker in de kak zakken. Hoe verzin je het, lol!

Ja ik werk best veel 32 uur. Mijn leidinggevene wilde een gesprek met mij over mijn uren, eigenlijk heb ik een contract van 27 uur die tijdelijk opgehoogd is. Eerst wilde ik persé de 32 uur houden zodat ik tijdens mijn verlof ook een beetje een leuk inkomen had.

Maar ik ben nu al zover dat ik denk ik gewoon 27 uur ga werken.

Heb ook een sollicitatie de deur uit gedaan vandaag. De vermoeidheid is redelijk voorbij, ik houd m’n buik wel ff in tijdens het gesprek.

Een leuke vacature om te werken met kids van 8 - 12 jr. Keer wat anders dan die ellendige psychiatry en verslaafde cliënten elke dag.

Rainbow; respect voor alle vrouwen ter wereld die zich zelf weten te beheersen na 1 test :clap:

Dames please inderdaad 4x :inlove: ik :thumbup: voor jullie!!!

Liefs

Mm, ik wil wel testen hoor, maar de laatste 3 keer heeft mijn lichaam me flink voor de gek gehouden dus ik durf nergens meer op te hopen. Meestal voel ik een paar dagen voor de duiveks al wel wat symptomen dus hoef ik eigenlijk niet meer te testen dan. Toch gedaan vorige keer, was 9 dagen overtijd en helaas niet zwanger. Toen was ik wel extra teleurgesteld

En ik kan me geen kwaaltjes bij de vorige 2 keer herinneren. Bij bjorn werd ik gewoon ongesteld, maar dat bleef aan en na 4 weken bloedverlies ( wel licht ) ben ik naar de ha geweest, die vertelde nog dat ik gewoon vruchtbaar was maar dat het ontpillen van mijn lichaam was, toch maar testje gedaan was ik alzwanger :inlove:

Bij larissa weet ik het niet meer :think: Denk dat de ongi gewoon uitbleef. Maar bij beide niet misselijk geweest ofzo.

Hihi 1 testje bij bjorn moest ik er 2 doen, stefan wilde he pas geloven als de ha het zei, nou die controleren niet meer hoir, als de thuistest positief zegt dan is het zo :smiley: En bij larissa heb ik er ook 2 gedaan.

Gaby, je hebt nog geen kids toch? Ik zou gewoon mijn uren van 32 aanhouden, scheelt toch inkomen in je verlof. Als je al gelijk zegt dat je na je verlof 27 uur wilt werken kunnen ze daar met je vervanger al rekening mee houden. Niet zomaar opgeven hoor, die 5 uur extra kan je vast goed gebruiken :smiley:

Net alle sintkado’s gekocht. Dacht ik dat ik klaar was ben ik vergeten dat ik ze niet alleen van mijn lijstje moest kopen maar ook van mijn man. Pffff dom dom dom :doh: