Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Smarty, gefeliciteerd :inlove:

Mooie namen!

ja he, vind het ook erg leuke namen, ze heeft dan al een dochter Y.ara en een zoon J.ur

maar die hebben vast ook meer namen??

ja zeker, de oudste van haar heeft nog 2 namen, vernoemd naar de oma’s en hun zoontje naar de opa’s maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd…

Caris, ik denk aan je!

Cariska, hoe is het gegaan vandaag?

Smarty 9de keer al! Lijkt me heerlijk zo’n grote familie.

Helaas zijn de onderlinge relaties in onze familie een beetje scheef. Sommige mensen gunnen het licht niet in een ander zijn ogen, jammer maar ach. :wink:

Had het er met mijn man over, als je contract afloopt in je verlof, zijn ze verplicht om je nog een half jaar contract te geven.

En als ze mij een half jaar contract geven, dan zou ik precies in mijn verlof zitten, dus ik houd mijn fingers crossed.

Mijn man is bezig met een ernstige salarisverhoging op zijn werk, anders gaat hij toch kijken voor een andere werkgever. Hij is er van de week achter gekomen dat zijn gelijkwaardige collega zo’n 700,- tot 800,- netto meer verdiend dan hij. Maar mijn man werd vanalles onthouden omdat hij dan ‘te duur’ zou worden. Tja echt gewaardeerd voelt hij zich niet meer natuurlijk en wil nu gelijkwaardig behandelt worden en anders gaat hij naar een ander.

Gelukkig is dat voor hem vrij gemakkelijk en maak ik me daar geen zorgen over. Tevens is hij bezig om nu eindelijk eens iets op papier te gaan zetten om voor zichzelf te beginnen. :smiley:

Ben ontzettend trots op hem! :inlove:

Vandaag mijn huisje maar weer even aan kant brengen en nog wat voorbereidingen treffen voor mijn man zijn surpriseparty :wink:

Hij is volgende maand jarig en wordt 30 jaar. Hij wilde het eigenlijk niet vieren, maar ben nu heel stiekem bezig met een surpriseparty voor hem.

En ik ben zo slecht in mijn mond houden, moet echt op mijn tong bijten soms hahaha

Liefs, Sam

Cariska, ik denk ook aan je! :pray:

Broekie, leest jouw man niet mee dan hier? Mijn vriend kijkt af en toe wel hoor, hij leeft mee…

Smarty gefeliciteerd!

Aan deze kant verder geen nieuws, het is weer afwachten… De laatste dagen voor de NOD vind ik altijd heel spannend… We zien wel. :wink:

Nee, mijn man vind één zwangere vrouw meer dan genoeg :wink:

Hij wordt al gek van mijn geklets over KOK :mrgreen:

Cariska denk aan je meid.

Hier is het contact met de familie wel goed,laat ik zo zeggen tussen mij en mijn zussen super, tussen ons en onze ouders wat minder. …maar goed daar lopen we alle 3 tegen aan dus kunnen er met elkaar goed over praten.

Band met mijn schoonfamilie is goed, zus en broertje van hub zien we niet heel vaak,maar is dan wel heel gezellig. Mijn schoonmoeder is een lieverd.

Nou ga nog even wat doen kaja is vanmiddag vrij van school en heb beloofd koekjes te gaan bakken.

Ben continue aan het kijken of Caris al gereageerd heeft…

Denk aan je!! :pray:

Laten we hopen dat ze een fles jip en janneke champagne aan het drinken is! :pray:

Ik denk ook aan je Caris!

broekie, hopenlijk gaat het lukken met salaris van je man! Zou mooi zijn!

Hier ook een vriend die 30 wordt in oktober … nog geen idee hoe en wat verder, wat ga jij allemaal doen?

mariette spannend dus! Hier leest jo niet mee.

Echo gehad, was helaas niet goed. Nog klein beetje bloed te zien maar verder niets. Dus gewoon niet zwanger, nog een test gedaan in ziekenhuis, straks bellen voor uitslag, maar boeit mij niet …

Laat jo wel bellen voor uitslag. als hij nog positief is dan na het weekend weer een test.

Was wel weer een nieuwe eitje te zien…

ben er kapot van …

dus iloon, zit nog steeds kansje in dat we samen zwanger zijn…

Cariska, logisch dat je er kapot van bent… Sterkte! :hug:

Jeetje Caris… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :cry:

Kan heel goed begrijpen dat je er kapot van bent.

Wij vieren over het algemeen onze verjaardagen niet echt. Enkel die van de kinderen. Op onze verjaardagen komen onze ouders en that’s it.

Nu heb ik wat familieleden uitgenodigd en wil ik een lopend buffetje doen.

Gewoon simpel wat saté stokjes, twee soorten salades, stokbrood en een vruchten bowl. Manlief weet van niks, dus hopen dat hij straks echt verrast is. :smiley:

Ik heb alleen nog geen idee wat ik hem cadeau moet doen.

Ik wilde eigenlijk kijken of we misschien een weekendje samen weg konden, maar dat is toch iets te duur.

hier heeft jo een nieuwe senseo gekregen (jaja hij heeft hem alvast want wist ervan) komt nog extra kado maar weet nog niet wat…

Caris; :hug:

Had zo gehoopt dat je droom waar was!!

Logisch dat je er kapot van bent! Denk goed aan jezelf! En geef het de tijd!

:cry: :cry: :cry: Een droom in duigen gevallen :hug: :-*

Gaan ze nu onderzoeken waarom of waardoor het 2 keer mis is gegaan?

echo was bij de gyn. Geen reden om naar de gyn te gaan aangezien we een gezond kind hebben. Ze vertelde meerdere malen dat het gewoon (!!) dikke pech is en dat het heel vaak voorkomt. 2x was niet schokkend voor haar, kwam ook wel voor dat men 3 of 4 keer achter mekaar een miskraam krijgt… Ze deed het naar mijn idee een beetje af alsof het niet erg is… Ging verhalen vertellen over dat er ook gehandicapte kindjes zijn en dat het vaak om chromosoomafwijkingen gaat. Zat niet te wachten op die verhalen. pfff…