MSTERDAM – Een duik in het zwembad zorgde ervoor dat een Poolse tiener nu plotseling een kindje verwacht.
Verdwaald sperma bevruchtte het meisje, toen ze in het zwembad lag van haar hotel in Egypte. Dat beweert de moeder van het meisje.
De Poolse vrouw gaat het verantwoordelijke hotel aanpakken. Ze sleept het management voor het gerecht…
Het dertienjarige meisje keerde zwanger terug van haar vakantie in Egypte.
Haar moeder, Magdalena Kwiatkowska, weet het zeker: het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef.
“Een duik in het water bezwangerde mijn dochtertje�, aldus Kwiatkowska.
Ze eist een fikse schadevergoeding van het appartementencomplex.
De Poolse autoriteit in Warschau bevestigde dat de vrouw inderdaad haar beklag heeft gedaan.
“Ze sluit het uit dat het meisje een jongen heeft ontmoet in Egypte. Ze zet alles op alles om de zaak voor de rechter te krijgen�, verklaarde een zegsman.
:mrgreen: Hilarisch!!! :mrgreen:
Ik plaste zowat in mn broek van het lachen!!
Is ze nu echt zoooo dom :doh:
proest… ik denk eerder dat de grote bruine eenogige slang van die Egyptenaar zn weg heeft gevonden naar de Poolse opening… :mrgreen:
Ja hoor, zo ben ik ook 4x zwanger geworden! :roll: :mrgreen:
waar is dat zwembad ??? :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
zou niet best zijn als dat mogelijk was…
maar getver het idee dat een man klaar gekomen is in het zwembad :sick: :sick:
gos als ik had geweten dat het zo makkelijk kon :silenced: :lol: :lol: :lol:
Ja, natuurlijk, Bond, blonder blond
Waar zit je verstand om zoiets naar buiten te brengen als moeder.
@faizaa wrote:
proest… ik denk eerder dat de grote bruine eenogige slang van die Egyptenaar zn weg heeft gevonden naar de Poolse opening… :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Hahaha ja hoor
:mrgreen:
YEAH… een VLZB :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Uuuuh… in dit geval VSZB :mrgreen:
Ok, als je nu in een bad vol sperma springt, dan wil ik het nog geloven … maar aangezien je hier miljoenen mannen voor nodig hebt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Dit is gewoon te zielig voor woorden!
Duidelijk op geld uit, niet te geloven wat een mens! :roll:
Zou de eigenaar van het appartementcomplex erin trappen :lol:
haha geval van ontkenning, mijn dochter heeft geen sex :naughty:
Maar goed dat ik nu weet wat ik moet gaan doen, zwemmen!!! Had ik dat jaren eerder geweten
Fai wat heb ik gelachen om jouw reactie :lol: :lol:
Die vrouw maakt zich toch compleet belachelijk?
Denk dat ze eerder een hartig woordje moet gaan spreken met haar dochter.
Hoezo naiëf…? 8)
@faizaa wrote:
LOL, wat weet jij het toch altijd weer lekker te beschrijven :inlove: :thumbup:
Volgens mij kan ze haar dochter beter een sexuele voorlichting geven, ipv haar zichzelf zo belachelijk te maken! :mrgreen:
@juulke wrote:
Ok, als je nu in een bad vol sperma springt, dan wil ik het nog geloven … maar aangezien je hier miljoenen mannen voor nodig hebt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.
*zou willen dat ze het mentale plaatje wat ze hierbij krijgt met jullie kon delen * — bleeeeeegh!!! :shifty: :sick: —