Meisje zwanger na duik in zwembad

Mama zei nog zo “niet gaan zwemmen zonder rubber (bandjes) om!”

@juulke wrote:

Ok, als je nu in een bad vol sperma springt, dan wil ik het nog geloven … maar aangezien je hier miljoenen mannen voor nodig hebt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.
:shifty: :sick:

Oké sommige mensen… Fai lekker scherp weer :lol:

proest zou niet best wezen als dat zou kunnen

Fai heerlijke beschrijving :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

@juulke wrote:

Ok, als je nu in een bad vol sperma springt, dan wil ik het nog geloven … maar aangezien je hier miljoenen mannen voor nodig hebt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Denk ook niet dat iemand daar lekker vrijwillig in zou gaan liggen? :mrgreen:

:shock: ik ben net met Ella gaan zwemmen… als ik maar niet zwanger ben geworden :mrgreen:

dat kan toch niet, hoe dom kun je zijn… wat een komkommertijd!

@lonneke1980 wrote:

:shock: ik ben net met Ella gaan zwemmen… als ik maar niet zwanger ben geworden :mrgreen:

Of Ella :roll: :mrgreen:...

:mrgreen:

Hoe dom.

Ze maakt zichzelf en haar dochter totaal belachelijk :wall:

't Is toch wat dat ze werkelijk verwacht dat mensen daarin gaan trappen. Ach, waarschijnlijk is dat een teken dat ze er zelf ook nog in gelooft ook. Duidelijk een gevalletje ontkenningsfase. En haar dochter komt het natuurlijk wel goed uit, die zegt niks!!!

Geweldig dit… OMG…

Overigens, ik heb gewerkt in een centrum voor verstandelijk gehandicapten en daar vroeg een stagiaire die mee het zwembad in moest met een stel mannelijke cliënten, of ze op die manier niet bevrucht kon raken. Kind had schijnbaar nog nooit van chloor gehoord…

Hoe dan ook, als moeder zijnde zou ik maar één reden kunnen bedenken om mezelf én mijn dochter zo voor l*l te zetten en dat zou zijn om mijn kind te laten zien wat een effect een leugen heeft. Maar wees gerust medekokkers, ik zou zoiets nooit doen :naughty: :wink:

ja of mama is erg goed geloving en gelooft alles wat haar dochter verteld,

mama ik ben wezen zwemmen, en toen ben ik zwanger geworden…

1 hoe weet dochter lief dat ze in het zwembad is zwanger geworden,

2 kan het niet zo zijn dat ze door het eten van egyptische gerechten een zwangerschap heeft opgelopen, ipv een flinke diaree

3 zou mama en papa wel uitgelegd hebben dat je sex zwanger kan worden?

4 of dat sex daar zo normaal is dat het niet meer gezien wordt als voorplanten, en dat zwemmen zo uitzonderlijk is dat dat eerder aangenomen word dat je daar zwanger van kan worden

5 of mama heeft meerdere kids, waarvan ze tegen papa heeft verteld dat ze in het zwembad zijn bevrucht typische een oeps gevallentje dus

@faizaa wrote:

proest… ik denk eerder dat de grote bruine eenogige slang van die Egyptenaar zn weg heeft gevonden naar de Poolse opening… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

proest… ik denk eerder dat de grote bruine eenogige slang van die Egyptenaar zn weg heeft gevonden naar de Poolse opening… :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: