Mauwtje gefeliciteerd! Het is in ieder geval een hele mooie dag, dus geniet ervan!
Dat is wel jammer van die katjes Puma, maar wel mooi dat jullie meteen een ander adresje hebben kunnen vinden. Ben benieuwd wat jullie van d’r vinden vanavond! En wat voor katje is het? Kan me wel voorstellen dat je nu geen rooie wilt ivm tijger. En wel raar zeg dat die misselijkheid blijft. Maar zal dan vast wel van die migraine komen of je lichaam speelt spelletjes met je. Maar wel vervelend zeg migraine! Dan maar lekker je bed in kruipen en het zo donker mogelijk maken!
Thanx voor jullie felicitaties, erg leuk!
Vanmorgen ff gewerkt en natuurlijk taart gegeten. Vanmiddag komen mijn ouders en vanavond gaan we naar de schouwburg. Gezellie!
Puma: Ow leuk vanavond!!
Pinkelotje: Slim om toch nog maar ff voor de zekerheid te klussen, je weet maar nooit…
Fijne dag nog!
Mauwtje, had t gister al gedaan maar nu voor de echt: Dikke Poen!!!
Puma… schuwe katten, dan zal het inderdaad eeen hele tijd duren en ben je eigenlijk te laat. Hoe jonger je ze kunt krijgen hoe beter je ze zelf kunt opvoeden. Veel plezier met kijken vanavond!!!
Pinkelotje… duimen draaien door!
Veel plezier in de schouwburg Mauwtje! Naar wat voor voorstelling gaan jullie?
En inderdaad, klussen kan nooit kwaad en je weet maar nooit. Zou wel super zijn als het nu nog raak is, maar durf er bijna niet op te hopen
veel plezier in de schouwburg mauwtje!
en jij met klussen pinkie!
had je nu alleen wat roze slijm en daarna niets bkm? dat was ook voor het eerst deze ronde toch? (als dit iig nog dezelfde ronde is…)
Migraine gaat nu ietsje beter, hebben het raam open gedaan. Misselijkheid hoort erbij maar normaal alleen ff 's ochtends. Bed induiken is wel fijn, maar ik ben aan het werk, als het echt niet meer gaat, moet dat wel, maar ik wil vanavond heel graag dat katje kijken. 4 paracetamol op vandaag dus gaat wel. Poesje is 4 weken nu en zwart met wit (wat ik het liefste wilde). BKM zag het ook niet echt zitten hele schuwe poesjes die al 5 maanden zijn. Als die van vanavond wat rustiger is, dan komt dat nog wel goed wsl (had mijn collega ook), omdat ze met puma en ons in aanraking komt en nog klein is. Heb er heel veel zin in. Neem fototoestel mee!
Ben heel benieuwd naar de foto’s Puma! Wij hebben ook een zwart/witte thuis. Is echt een suffe, maar wel superlief! :mrgreen: En klussen komt er vanavond niet van hoor. Moeten vanavond nog naar een verjaardag en ben dan heel laat thuis, dus ga dan meteen Maar hopelijk heeft gisteren succes opgeleverd!
he meiden!
ik heb het super druk… dus maar klein berichtje
GEFELICITEERD MIAUWTJE!!! veel plezier vandaag!
He vervelend Puma… je koppie! ik kan erover mee praten… heb er ook heel vaak last van… maar balen dat die katjes zo schuw zijn… dat is meestal een hele klus om ze weer normaal te krijgen… Hopelijk voel je je vanavond beter om naar het andere poesje tekijken.
Nou ben benieuwd pinkie…spannend!! mijn duimen draaien weer… en hopelijk wordt je cyclus een stuk korter zonder die pillen. je hoort er positieve verhalen over… maar ook heel veel negatieve… dus zal me niks verbazen dat die pillen bij jou negatief werken.
Leuk bkm een aquarium! is het zout of zout water aquarium? Ben benieuwd of je ongi nu doorbreekt!
STER MEID!! hoe gaat ie nou met je?? voel je je al weer wat beter…
Nou toch nog een redelijk lang berichtje… ik dacht…ga vanavond lekker mijn ventje verleiden :lol: maar helaas nog een nasleep van mijn ongi :twisted: blehhh… tis een pittige deze maand!
tjuus!
Ik ben benieuwd Puma!!!
Ja heb gister beetje roze slijm gehad… vandaag nog niks, wel het af en toe gerommel van krampjes die vaag lijken op ongi krampen.
Bar… het is een zoetwater, zitten 28 neontetra’s en 1 betta splendis mannetje…
Hij was gisteravond dus helemaal in orde vanmorgen zag ik dat mij zelfgemaakte rots van piepschuim heeft losgelaten… dus ik mag nu weer bijna al het water eruit halen om dat ding opnieuw vast te kitten.
@Pinkelotje: We gaan naar Brandende Liefde vanavond. Is ook een film van. Destijds met Monique van de Ven en Peter Jan Rens. Ik denk dat mijn ouders de musical leuker vinden dan wij, maar ach gaat om de gezelligheid.
Hoe is het gisteren trouwens gegaan met de potentiele schoonmaakster??? Is het wat geworden? In ieder geval een fijne avond straks.
@Puma: Zodra je vanavond het katje ziet ben je, denk ik, helemaal verkocht en is je hoofdpijn verdwenen. Zowieso foto’s maken, is altijd leuk.
@Bar: Wat kan soms een ongi lang duren he? Gelukkig is het einde in zicht.
@Bkm: Nog geen ongi te bekennen? Of andere verschijnselen??
Bkm: je was met net voor met posten, haha!
Hoi Hoi meiden,
Ja m’n ongi is nu gelukkig weer rustig… het was zondag wel even een bloedbad
Maandag ook nog wel last en nu is het al bijna niks meer gelukkig.
Gisteravond echt een baal-avond, er ging vanalles mis! Dus ik was flink overstuur erdoor, ook kan ik zomaar janken om niks
en gewoon het gevoel emotioneel niet zo stabiel te zijn :? Ook lichamelijk erg moe en shaky af en toe.
Wat stress dan allemaal met je kan doen heh… Eerts mezelf maar weer op de rit krijgen. Lief dat jullie zo aan me denken :-*
Puma: zwart-witte katten zijn meestal wel erg lief van karakter, ben benieuwd hoor!
Pink: een schoonmaakter, WOW wat een luxe zeg! Wou dat wij dat ook konden, ben niet zo’n perfecte huisvrouw :oops:
BKM: leuk een aqua! Wij hebben 1 gehad met schildpadden! vriendlief wil wel graag weer eentje en dan met vissen ook. Foto???
Vriendlief werdt net gebeld door een man uit Engeland! Voor een baan (wel in NL) hij krijgt straks mail dus ben erg benieuwd wat dan nu allemaal is…
Vanavond ook weer weg naar gespreksgroep… nu nog ff chillen!
Liefs
Ster… :hug:
Echt ongi hormonen lees ik zo… Die kunnen je echt helemaal van streek maken.
Ik was dus van plan om idd een foto van de aquarium hier te posten maar het is nu een aquarium in de bouwsteigers… Bak is nog maar half vol met water. Dr zit een grote frisdrankfles met water in als gewicht tegen het piepschuim te duwen om hem op z’n plek te houden. Van boven duwt de deksel tegen het piepschuim met een krat vol blikjes daarboven. En de vissen snappen er niks meer van haha. die zitten stomverbaasd rond die fles te zwemmen.
Ik hoop dat op deze manier de nieuwe kit goed kan drogen en daardoor alles blijft zitten.
Good evening dames.
Beetje duf van de fysio,maar ff snel en krabbel van mij.
Puma ben benieuwd of dat katje wat voor je is.
Pinkie, duim hard voor je.
En voor wie ik verder hard moet duimen ook natuurlijk
Mauwtje veel plezier vanavond ( beetje laat soory) hoop dat je een goede verjaardag had iig.
Balen van het aquarium in de stijgers , klinkt wel lollig ( sorry)
Moet van het weekend eerst nieuwe batterijen weer bij me camera halen…bagger ding, en anders dus een nieuwe camera…nog geen foto’s voor hier dus!
Trusten alvast !!!
Hoi Meiden, ff gauw voor het werk
BKM ik ben errug benieuwd naar de foto van het aquarium “under construction”, hihi, heb er al wel beelde bij!
Ster wat rot dat je je zo voelde, had op hyves ook al wat gelezen ja. Wel heel fijn dat je vriend en een sollicitatiegesprek had en ook nog gebeld werd, hopelijk komt dat allemaal snel goed!
DG we zijn erg benieuwd naar een nieuwe foto van je buikje hoor!
Ik post straks op het werk ff foto’s anders mis ik de trein. Het was heel goed dat alle poesjes besproken waren behalve die ene gister :o Ze waren super cute. We vinden haar helemaal lief, alleen nu bleek dat ze ze met 6 weken weg willen doen ipv 8 wat op internet stond… We konden natuurlijk geen nee meer zeggen na 1,5 uur knuffelen en koffie drinken daar, we zijn helemaal verkocht. Maar ik vind het wel wat vroeg eerlijk gezegd. Iemand ervaring mee? Aan de andere kant heeft puma nog nooit zijn moeder gezien… En nu moeten we haar dus ook eerder halen dan onze vakantie, maar goed vee lmensen zullen wel geen vakantie nemen als ze er een kat bijnemen, kan iig die maandag wel vrij nemen dan hebben we 3 dagen. Dus ik ben wel helemaal in de 7e hemel van dit schatje, maar dat was wel ff iets om over na te denken.
tot later
Bar, ik hoop eht dat die pillen negatief werkten bij mij en dat m’n cyclus nu korter wordt. Of dat ik gewoon zwanger ben nu he, mag natuurlijk ook! Balen dat je zo’n lange ongi hebt deze maand. Hopelijk is het vandaag wat beter!
En Bkm, hoe is het nu? Is er nu al ongi of was het vals alarm? Ben ook erg benieuwd naar je aquarium! Erg creatief opgelost in elk geval!
Mauwtje, hoe was de musical? Was het gezellig?
Ster, gelukkig dat het met de ongi wat beter is nu, maar wel vervelend die hormonen zeg! Wel vervelend dat je je ook lichamelijk zo naar voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter. En ik ben dus ook geen perfecte huisvrouw, dus vandaar dat we een schoonmaakster zoeken. Afspraak van maandag is alleen niet door gegaan, dus nu weten we nog niet of 't wat is. En super dat je vriend misschien wat heeft. Ben heel benieuwd of 't wat is!
Dragon, gaat het nu wel een beetje beter met de fysio? Ben heel benieuwd naar een nieuwe foto, dus niet vergeten om batterijen te halen van het weekend he!
Puma, wat leuk dat jullie helemaal weg waren van het katje. Ben heel benieuwd naar de foto’s! Ik moet zeggen dat ik 6 weken ook wel vroeg vind. Maar heb geen idee of het erg is of ze dan al weg gaan. Die van ons hadden ook geen moeder, dus ik heb geen idee! Ik heb toendertijd wel een week vrij genomen om de katjes te laten wennen, maar ik denk dat 3 dagen ook wel genoeg is. Dan heeft het katje in ieder geval genoeg tijd om te leren waar alles staat en wat ze wel en niet mag.
Hier verder weinig nieuws. Ben alleen erg moe de afgelopen dagen, maar dat komt misschien omdat ik niet echt heb kunnen uitslapen van het weekend. Verder voel ik helemaal niks, dus we zullen wel zien volgende week zaterdag!
Hellow!!
Ja het gaat stukken beter zo met de fysio, van al die rugmassages wordt je best duf, en 's avonds is het wel even gevoelig, maar daarna…veel minder pijn.
En het belangrijkste dat ik “gewoon” kan zitten. Dat is al een verademing.
En de batterijen ga ik zeker niet vergeten hoor!!
Is veel te lang gelden dat er een foto is gemaakt. Nog maar 1 keer, dus eigenlijk schandalig, al zeg ik het zelf.
Puma deze katjes zitten die nog bij de moeder, of hebben ze die al niet meer?
6 week is heel vroeg, het is gewoon dan heel belangrijk dat je haar/hem zo veel mogelijk aandacht geeft. Kittenmelk geven ( gewoon in een bakje) is wel heel goed! Extra vitamintjes die ze mist van haar moeder.
Onze kat komt uit het asiel en is als kitten van een week of 2 ( heel klein) gevonden bij het TT circuit. Zij kent dus niets van haar moeder, die kleintjes mss dus nog wel.
Wat soms kan zijn bij zo’n klein katje is dat ze in het begin schreeuwen om aandacht. Dus enorm mauwen als je bij ze uit de buurt gaat, daat wordt wel wat minder, maar kan soms wel een jaar aanhouden. Ik vond het niet vervelend hoor.
En ze zal genegenheid bij je proberen te zoeken, d.m.v sabbelen…aan kleding .
Ik deed in het begin een fleeche trui/tshirt (oude) aan waar ze dit dan aan mocht doen. Ook dat wordt na een poosje minder. Maar zo nu en dan dan wil die van ons dat echt nog wel even doen. Gewoon gezellig vind ik dat dan.
Maar aandacht is heel belangrijk. En als ze bij je in huis komt laat er dan eerst een uurtje wennen zonder je andere katje en dan , als ze gekalmeerd is, kun je de andere er bij halen. Als het katje groter is kan je dat sneller doen. Maar dat uurtje wennen is wel heel belangrijk.
En iets voor dit katje ( hangmandje ofzo) wat nieuw is, is ook belangrijk. ( dus nog niet door jullie poes aangeraakt)
Tjonge wat een verhaal. Nu snel aan het werk. tot later dames!
Goedemorgen!
Ohh leuk he die kleine bolletjes! wat ik weet is dat als kittenste vroeg uit huns nest weggehaald worden is dat ze last kunnen krijgen met de geestelijke en sociale ontwikkeling.
dit haalde ik van een site af
Opdoen van sociale vaardigheden
Door te spelen met nestzusjes en -broertjes leren kittens in het nest waardevolle lessen.
Het stoeien en de (schijn)gevechten die ze voeren hebben een belangrijke functie voor hun sociale ontwikkeling. Ze leren waar hun grenzen liggen en voelen op zijn tijd ook aan den lijve dat het gewoonweg zeer doet als je te hard bijt of krabt. Moederpoes heeft in deze ontwikkeling ook een belangrijke invloed, want zij is de sterkste van het stel en is als enige goed in staat om een kitten, soms op een niet zachtzinnige wijze, te corrigeren wanneer hij over de schreef gaat. Kittens van zes of zeven weken zitten nog volop in dit proces, en zijn nog lang niet uitgeleerd. Daarom zie je vaak bij kittens die veel te jong van
hun moeder af zijn gehaald, en ook bij flessenkittens die afgezonderd van nestgenootjes en moederpoes zijn grootgebracht, dat ze moeite hebben met grenzen. Ze bijten en krabben te hard tijdens het spelen met ‘hun’ mensen en hebben daarbij ook moeite om zich aan te passen aan de normale sociale regels die katten onderling hanteren.
Misschien heb je er wat aan
@ BKM. hahaha en benieuwd hoe je bak er bij staat! wat een klus is dat he… zon aquarium.. mijn ouders hebben een zee aquarium.. die zijn er ook altijd mee bezig.. maar tis wel erg mooi.. je kijkt ook helemaal geen tv meer als er zo
n bak in je kamer staat.
@ster… bale meid dat je lichaam zo vervelend doet… wel goed dat je nu even een pauze neemt… ff bijkomen.
Ja wie weet pinkie!! misschien ben je hartstikke zwanger! kan je van het weekend wel lekker tukken?
Ben ook benieuwd naar de fotos dragon!!<br /> <br /> Mauwtje.. heb je nog meer kado
s gehad??
Hier niks spannends te melden… alleen dat we de hele tuin aan het omgooien zijn… dus thuis is het een grote puinhoop! maar als het goed is wordt het wel heel mooi!! ohh hebben jullie ook zon zin in de zomer?<br /> <br /> fijne dag lady
s!
Hoi Meiden,
Ster ik hoop echt dat je je snel een beetje beter voelt, en idd misschien is een ronde wachten wel goed om ff bij te komen.
Pinkie spannend zeg, lijkt me rot zo’n lange cyclus, maar je hebt nu iig wel nog alle kansen, ik hoop echt voor je dat het raak is en iig anders dat met de dagrafit de rondes korter worden, hopelijk krijg je dezelfde rondes als ik (ik slik die ook).
Succes met je tuin Bar! Wanneer is jou volgende vruchtbare periode? Wij moeten zeker vanaf komend weekend weer aan de bak, hihi.
DG wat fijn dat die fysio wel helpt, sloom wordt je daar altijd van he? Toen ik fysio had deed ik het liever niet voor mijn werk (dan moest weleens) omdat je dan zo loom was. Blij dat je wer gewoon kan zitten!
Bedankt voor al jullie ervaringsverhalen over jonge katjes. Hoe om te gaan met poesjes zonder moeder weet ik heel goed, puma en tijger kwam allebei uit het asiel en waren echt met 1 dag oud ofzo gevonden, dus ik weet wel dat ik dat kan. Dit poesje zit nu bij de moeder, maar alle kittens daar gaan weg met 6 weken. Ik vind het niet ideaal omdat je weet dat iets langer beter is. Maar ja ik ben nu wel aan haar verknocht en ik weet ook dat het wel kan. Vriend is alleen een vreselijke twijfelkont, ik vind het ook spannend, maar voor mij is het of ja en zorgen dat puma haar helemaal lief vindt en we haar opvoeden, of nee en dan nu afbellen. Vriend gaat nu steeds zeggen; en dit dan, en dat dan, ik snap dat wel omdat er al een kleintje bji ons dood is gegaan, maar het is wel vervelend. Als onze huisdieren (katten en konijnen) zijn super sociaal, dus ik denk dat het wel goed komt. Ze zijn gelukkig al heel speels met elkaar en deze mensen hebben al heel veel nestjes gehad en ook nog allemaal foto’s van de poezen hoe die nu zijn.
Bedankt allemaal voor het aanhoren van mijn poezenverhalen, voel me soms wel een zeur en twijfelkont, haha.
Nou hier is ze dan:
Da’s fijn Dragon dat het nu beter gaat met je rug! Kan je in ieder geval weer een beetje normaal aan het werk enzo.
Bar, dat zou wat zijn ja als ik zwanger ben, maar denk 't eigenlijk niet. Van het weekend kan ik in ieder geval weer ff lekker bijslapen ja. Vooral zondag, want dan hoeven we pas laat naar een verjaardag, dus kan ik mooi lekker lang in bed blijven liggen En ik heb ook mega veel zin in de zomer! Van 't weekend hadden we ff de hoes van de tuinset af en had meteen helemaal zin om weer lekker buiten te gaan zitten enzo. Maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat dat echt kan.
Puma, het is zeker zo dat ik nu nog alle kansen heb, want we hebben best goed geklust de afgelopen dagen en toen zou ik m’n eisprong moeten hebben, dus wie weet! En anders hoop ik inderdaad dat ik met die dagravit net zo’n mooie cyclus krijg als jij! En als ik het zo lees, moet het helemaal goedkomen met je katje. Zeker als al jullie huisdieren zo sociaal zijn. Kon alleen jammer genoeg de foto niet zien
meiden ik krijg de foto er niet in.
http://i527.photobucket.com/albums/cc354/Bonny44_2008/poesje.jpg
dit is de link.
Pinkelotje echt goed dat je veel geklust hebt, ik hoop echt dat je gewoon zwanger bent. Zou wel weer een keer fijn zijn, vind dat het lang geleden is. Kootje en DG gingen mooi snel, ik ook nog wel toen en toen viel het stil met ons groepje ;-( Ga ook weer hard aan de slag deze ronde.