Meiden van: stoppen met de pil eind 2008 deel 2

pfffft, heb echt enorm buikpijn, pijn, pijn… :frowning:

Ik heb m’n pyjamabroek maar aangedaan en water staat op voor een kruikje

Fijne avond meiden, de werkweek staat weer voor de deur.

ahh arme Ster… lekker bakkie thee… asprientje erbij… en lekker op de bank liggen.

ja het is weer bijna over hier miauwtje… dus de klus periode kan weer bijna beginnen :stuck_out_tongue: jij sloeg toch een ronde over?

Gaaf hoof pinkie! al moet ik zeggen dat als ik door europa zal gaan reizen het zonder tent zou gaan doen… lekker in een hotel…hihihi maar echt super! misschien de ideale tijd voor jullie om een kindje te maken… allebij lekker ontspannen… en romantisch in de tent :smiley:

hmm BKM. nee daar wordt je ook niet wijzer van… ga je tzt nog een testje doen?

fijne avond meiden

Hmm Bkm, hoop voor je dat het een innesteling is! Op welke dag van je cyclus zit je nu eigenlijk? Want als het nu je ongi is, heb je een hele lange ronde toch of niet?

Mauwtje, 't was zeker best koud buiten. Wel lekker als je dan met de open haard aan kan zitten. Die hebben wij helaas niet. Heb Jenny hier nog niet gezien, maar ik weet eigenlijk ook niet of iemand haar uitgenodigd heeft. Ben wel heel benieuwd hoe het met 'r is!

Ster, vervelend dat je er zo’n last van hebt. Lekker straks met een kruik je bed in duiken!

Inderdaad gaat de werkweek alweer bijna beginnen. Gaat echt altijd veel te snel zo’n weekend. Ook een hele drukke week voor de boeg. Morgen komt namelijk iemand langs om te kijken of ze hier kan komen schoonmaken, dinsdag hebben we een verjaardag en woensdag en donderdag is het dan weer sporten en dan is het alweer bijna weekend! Werk ze allemaal morgen!

Hellow!

ik ben vanmiddag maar naar mijn schoonzusje gegaan en nu net terug. Toen de heren terug kwamen hebben we daar nog ff wat gegeten. Was de middag iets sneller voorbij.

Het is afwachten met het voer van de kat, vanmiddag at ze flink in het eerste van Royal Canin. Ze kreeg normaal Whiskas en dat vind ze ook heerlijk hoor. Maar heb het idee dat ze wat meer vitamintjes moet.

Ja zwangerschapskleding is er genoeg als je een schip vol geld mee neemt, en dat doe ik echt niet. Duurste van mijn stelletje was de broek van 35 euro!

Dus…

EN de shirtjes kunnen erg lang mee, zijn goed elastisch en nu nog aan de ruime kant, dus dat komt helemaal goed!

Foto’s volgen zsm, moet ook nog van mijn buik, heb sinds week negen nog nooit meer een nieuwe gemaakt, wordt steeds vergeten! :oops:

Ahhh arme Ster, rustig aan meid!

Ja Bar wij doen deze ronde rustig aan.

Pinkelotje en andere geinteresseerden: Nu is Bananasplit op tv, Nick (van Nick en Simon) wordt straks in de maling genomen!

Dragon… is inderdaad allemaal duur. en dat voor die paar maandjes

Bar… als er niks gebeurd wil ik vrijdag weer testen… ik geef de ongi deze week nog de kans (indien mijn Nod dag inderdaad een ovulatie was)

Vandaag zit ik dan op 44 dagen. We wachten rustig af.

iedereen een fijne avond nog en werk ze allemaal morgen. Ik heb 2 daagjes vrij (heb dit weekdend gewerkt)

Het is de bedoeling om de aquarium helemaal te vernieuwen dus daar ben ik morgen wel weer zoet mee.

Goede morgen meiden, was nog niet helemaal bijgelezen,

@bar; zie je helemaal voor me met 3 laptops en een computer, haha. Mooi dat je bijna weer aan de klus kan!

@bkm, zou wel fijn zijn als je deze week of een ongi of een positieve test (bij voorkeur die tweede dan) krijgt, dan weet je tenmisnte ook hoe of wat.

@DG, fijn dat je poes iig Royal Canin lekker vindt, vind haar trouwens heel mooi op de foto’s op je hyve!

@Ster, vind het wel extra rot voor je dat je zo’n last hebt van je ongi. Bah bah bah. Was het leuk bij je ouders met je broer? Het zou wel kunnen dat de zenuwen je ongi uit stellen, bij sommige mensen, bij mij absoluut niet, maar je hoort het wel vaker.

@Mauwtje, ja zou wel leuk zijn als Jenny ons ook kon vinden…Lekker man openhaard, ik ben echt zo’n koukleum, hihi.

Wij zijn gister niet meer naar de thermen gegaan, jammer, maar vriend had niet heel veel zin en toen hoefde het voor mij ook niet. Wilde vanochtend in het teken van lente mijn witte broek aan maar hij is veel te wijd, wsl gekocht toen ik zoveel vocht vast hield, nou moet dan nog maar ff wachten, haha. We hebben wel allemaal prijzige katten als ik het zo lees, Royal Canin, Purina, haha. Puma krijgt Hills, we hadden ook altijd RC, maar omdat de dierenarts hills heeft, moesten we dat volgens vriend bij de volgende zak ook :wink: Hopelijk bellen ze idd vanavond van die opvang, zodat we een afspraak kunnen maken voor Puma zijn nieuwe vriendin. hihi.

Nou ga gauw de trein halen, tot later!

Mauwtje, ik heb 't gezien ja. Was wel ff lachen. Mijn vriend zei al, oh dus daarom wil je bananasplit kijken.

Bkm, hoop voor je dat je eind van de week wat meer duidelijkheid hebt. Want zo’n lange cyclus is ook niet leuk. Ik weet er alles van! :? Hoop voor je dat het gewoon raak is nu en dat je gewoon een late eisprong had.

Puma, hoop ook voor je dat je vanavond gebeld gaat worden. Wel leuk hoor als je een nieuw katje mag komen uitzoeken daar!

Wij hebben vanavond een kennismakingsgesprek met een eventuele schoonmaakster bij ons thuis. Hoop echt dat het wat is, want we kunnen er echt wel 1 gebruiken! Verder vandaag begonnen met de dagravit, dus hopelijk maakt dit m’n cyclus wat korter vanaf de volgende ronde. Nu eerst maar eens afwachten wanneer de ongi eens komt. Zal nog wel anderhalve week duren ben ik bang!

Relaxed Pinkelotje een schoonmaakster,. mag wsl ook wel met jouw drukken werk en dat je vaak naar het buitenland moet…

Denk je dat de zwanger worden pillen zorgen voor een lange cyclus?

Lekker dat iedereen al over de vakantie nadenkt. Wel veel die willen kamperen dus, dat is echt niets voor mij, hoef niet super luxe, maar kamperen vind ik een ramp, maar de vrijheid ervan spreekt me wel aan, dus dat kan ik me wel voorstellen. Wij wilden niet gaan omdat we natuurlijk net verhuisd zijn, een kindje willen (kosten!) dan ook een nieuwe auto moeten en eigenlijk als ik zwnager ben ook nog willen trouwen. Haha. maar we hadden van de week besloten dat we geen vakantie eigenlijk wel echt saai en zwaar vinden. We zullen eens ff kijiken of het erin zit, hihi. We zitten nu te denken aan Italie en dan rondreizen. We zijn afgelopen jaren in Thailand en Amerika geweest. Zou ook wel andere kant van amerika willen rondreizen nu, maar denk dat dat financieel beetje erg veel wordt.

Gaan jullie allemaal in de zomer?

Ja dat was wel ff lachen he gisteren op tv, Pinkelotje!:stuck_out_tongue:

Puma, jammer dat je witte broek te groot is. Al zou het meer balen zijn dat hij je niet meer past omdat ie te klein is omdat je aangekomen bent ofzo! Hopelijk wordt het wat vanavond :dance: ,k ben benieuwd.

Dragon: Hoe is het nu eigenlijk met je rug? Nog fysio van de week?

Bkm: 44 dagen is wel lang he? Aan het einde van de week een test las is. Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid.

Bar: Kom op he deze ronde!!! Nieuwe kansen nieuwe prijzen!!! :clap:

Ster: Al een beetje bekomen van de schik? :evil: :hug:

Wat een dure huisdiertjes hebben jullie zeg! Die van ons eten brokjes van…durf het bijna niet te zeggen…de Aldi :oops: Wiskas en Felix eten ze gewoon niet en bij die van de Aldi lopen ze vet te schansen, haha. Naja wel lekker goedkoop. 1 van de twee wil wel elke avond en schoteltje warme melk. Dan gaat ie, als ik naar bed wil, bij de magnetron staan zo van:" ik wil nog melk." Ook staat ie op zijn achterpoten als het erin staat en begint ie te mauwen als het klaar is, zo cute :inlove:

Echt een kleine babytje is het dan.

Zo morgen lekker jarig!!! Eerst 's ochtends nog werken. 's Middags komen mijn ouders en 's avonds gaan met met hun en mijn zusje naar de schouwburg. Voor de rest van de familie en vrienden vieren we met mijn vriend zijn verjaardag. Hij is in april jarig dus…

Bah 16.00 uur werken, geen zin in maarja eerst ff wat eten nu

Leuk morgen je verjaardag Mauwtje! Toch altijd nog wel leuk toch?! Onze katten kregen vroeger ook altijd voer van aldi of Tom Poes (is ook goedkoop) en die zijn 15,16 en 17 geworden…dus ja. Maar vriendlief vindt dat we beter heel goed voer kunnen geven. Wat wel is dat je er veel minder van nodig hebt, dus weet niet of het uiteindelijk veel scheelt.

Schattig dat je kat altijd bij de magnetron gaat staan, zo leu khe dat ze dat soort dingen doen.

Puma hadden we gister mee met een wasmand gespeelt en nu ging hij vanochtend mijn vriend uit zitten dagen (dat kan hij heel goed als hij wil spelen) en toen rende hij achter hem aan om wat aandacht te geven en toen sprong hij boven in de wasmand. Vond het dus wel een leuk spelletje :wink:

Is wel beter van die broek idd,wel jammer maar ok.

Haha geweldig, Puma. Leuk altijd die huisdieren. Ze brengen ook erg wel gezelligheid met zich mee vind ik altijd.

En dat je weet dat er iemand thuis op je wacht is ook leuk. Die van mij zitten altijd in de vensterbank om te kijken of ik thuis kom.

Volgens mij heb ik mijn eisprong vandaag. K voelde vanochtend een beetje kramp in mijn onderbuik (rechterkant) en had net op de wc dat wel bekende slijm. Als dat zo is heb ik deze keer een cyclus van 38 dagen. Kijken of ik over twee weken ongi wordt.

Kunnen we daarna lekker weer aan de klus!!!

Puma, is zeker relaxed ja en aangezien wij allebei 40 uur werken, is het op zich wel lekker als iemand anders het dan voor je kan doen. Maar het is wel luxe hoor, want we kunnen het net zo goed zelf doen, maar hebben daar gewoon geen zin in. Ik weet niet of het aan die pillen ligt, maar iemand hier (volgens mij Bar) zei dat er meer mensen op internet waren die een lange cyclus hadden met die pillen, dus het is het proberen waard! Want heb geen zin om iedere keer op een cyclus van 51 dagen te zitten. Dan heb je maar zo weinig kansen in een jaar :frowning: Wel gaaf zeg dat jullie in Thailand en Amerika zijn wezen rondreizen. Wij wilden dit jaar eigenlijk naar Canada, maar toen we besloten om voor een kindje te gaan, vonden we dat toch iets te duur worden. Maar Italie is ook leuk hoor! Wij gaan naar Venetie en Rome en we gaan vol in de zomer ja. De laatste 3 weken van juli. Heb er nu al zin in!

Mauwtje, dat is super dat je je ei gevoeld hebt. Hebben jullie ook een beetje goed geklust de afgelopen dagen? En natuurlijk hopen dat juist niet die ongi komt over 14 dagen he! :wink: Of was je met tent aan het klussen deze maand? Maar zou wel betekenen dat je nu eindelijk weer eens op een iets kortere cyclus zit en dat is natuurlijk op zich al wel positief.

Lekker vakantie voor de boeg Pinkelotje! Venetie is erg mooi kan ik zeggen. Wij gaan 1 weekje naar het buitenland in een huisje/hotel, alleen weten we nog niet waar. En 1 weekje kamperen hier in NL bij de zee.

Deze ronde heb ik niet de Etos zwanger worden pillen geslikt en waarschijnlijk is dit een kortere cyclus. Dus of dat van invloed is?? Kan maar zo zijn natuurlijk. Maargoed deze ronde hebben we met tent gedaan. (geheimpje: behalve afgelopen vrijdag!) Zul je net zien… Ach we wachten gewoon af.

Wel apart dat ik voor het eerst na mijn idee mijn eisprong heb gevoeld.

Nou ik pak mijn spullen en ga ervan door, werken.

Misschien tot vanavond meiden!!

Doegie :-*

Hmm Mauwtje, misschien dat het dan toch met die pillen te maken heeft. En je eisprong gevoeld en waarschijnlijk een langere cyclus. Ga toch ff goed opletten hoe het bij mij is volgende ronde. Oh stiekem 1 avondje zonder tent :naughty: Zal je net zien ja! In ieder geval alvast een fijne verjaardag gewenst morgen! Kan ik dat in ieder geval niet meer vergeten :wink:

Hellow Ladies!!!

Morgen en donderdag inderdaad weer naar de fysio!

Mauwtje morgen fijn je verjaardag, alvast een fijne dag.

Dank je Puma voor je compliment over ons katje, toen was ze nog maar een maand of 7, maar ze is eigenlijk niets verandert ook niet qua groote enzo…

Hmm dames echt afwachten dus met die cyclussen van jullie, ik denk dat ik ook die tabletten zou laten staan en dan wat anders proberen.

Ik heb gewoon de vitaal zwanger van de kruidvat!

Bevallen goed, mocht er op zich mee stoppen, maar slik ze gewoon door! Extra pitamientjes kunnen geen kwaad voor mij nu :stuck_out_tongue:

Enne wil ik nog wat vertellen, kom ik er niet meer op…voor later dan maar!

Ach en dure huisdiertje is die van ons nog niet hoor, normaal eet ze gewoon whiskas, het is nu gewoon even een poosje testen of ze wat nodig is, of dat de whiskas voldoende is, dan gaat ze dat gewoon weer lekker eten hoor. We zullen zien… ze heeft van de royal brokken niet veel meer nog gegeten als dat ze normaal van de whiskas doet!

Ja Pinkelotje helaas weet je alles van een lange cyclus,

ben dan wel benieuwd hoe je cyclus gaat worden met die andere tabletten.

Puma(atje) heb jullie al bericht van de opvang???

Mauwtje Prefisia Hej alvas unne dikke Poen vaan mieche!!!

Super dat je je ei gevoeld hebt!!! zul je net zien dat dan die van vrijdag raak is!!!

Vanmorgen en rond 17uur een aantal krampjes gehad in de onderbuik. Lijkt op ongi maar niet zo sterk. Heb ook wat roze afscheiding maar heel minimaal. Dus we gaan (nog maar es) afwachten. :smiley:

Vandaag hele dat ook in de weer geweest met aquarium, maar hij is wel af. morgen kunnen de vissen er weer in. die zwemmen momenteel in de wasmand.

Dragon, het is zeker afwachten ja. Maar denk dat ik gewoon weer op 51 dagen zit, dus weet wel een beetje waar ik aan toe ben (hoop ik). En onze katten eten dan wel Royal Canin, maar op zich valt dat nog wel mee met de kosten. Wij doen met 1 grote zak voer een maand, dus dan valt het nog best mee.

Bkm, ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan met deze nieuwe pillen. En bij jou blijft het ook maar gissen zeg! Kan weer van alles zijn zeg!

Zijn jullie allemaal zo druk geweest meiden dat jullie niet meer gepost hebben gisteravond? Ik had gister weer iets dat op vruchtbaar slijm leek en m’n boobies beginnen weer pijnlijk te worden, dus we hebben gister toch voor de zekerheid weer even geklust :wink: Ben toch wel heel benieuwd wat m’n cyclus gaat doen deze keer. Maar heb de hoop om misschien toch nog zwanger te worden deze ronde nog niet opgegeven!

Hoi meiden,

Mauwtje gefeliciteerd. Spannend BKM en Pinkelotje! Ben echt heel benieuwd.

DG het is iig een schatje en als RC niets beter doet kan je idd prima over op whiskas.

De opvangstichting belde idd braaf gister, maaaaaaaaar de katjes blijken super schuw. Zitten ergens onder sinds ze daar zijn en zijner ngo niet onderweg gekomen. Dat wordt dus niets over 3,5 week en sowieso doen zij ze nu niet weg als ze zo zijn. Ze denkt zelf dat dat wel een paar maanden duurt.

Maar vanavond gaan we naar een poesje kijken van 4 weken en die mag die week van onze vakantie weg. Had erg veel geluk, gister wilde ik al bellen (ze hadden 6 kleintjes, maar 4 rode en dat willen wij niet ivm tijger), maar het was laat dat zij m op marktplaats zetten, dus had ik niet meer gedaan en natuurlijk degene die ik eerst had gezien was al weg. Dus toch maar snel ff voor het andere poesje gebeld (dacht dat ik vast te laat zou zijn, maar nee) en er hadden wel mensen gemailt maar ik was de eerste belle (ze hadden de mailers gemailt dat ze maar meosten bellen). Die vrouw zei dat ze helemaal platgebeld werd, haha, maar had dus geluk. Vanavond gaan we kijken, hopelijk is ze heel lief!

Nou ik heb weer een boel gepraat over babykatten, sorry…

Ik voel trouwens sommige dingen van voor mijn ongi nog steeds, heel raar. Ben ook super misselijk, maar heb een migraine aanval ,dus zal daar wel door komen. Nou tot later!