Meiden van: stoppen met de pil eind 2008 deel 2

ohhhhhhhh ster!! WAT ERG! Dit kan niet hoor!! wacht nog een paardagen meid… je hoord zovaak dat meiden pas heel laat positief testen!

he balen meid! ik snap er niks van :frowning: sterkte lieverd!

Mooi lijstje trouwens! ik ben alleen 07-05-1978 jarig… misschien heb ik het verkeerd doorgegeven :lol:

:oops: oops hihi ik had je NOD en geboortedatum door elkaar gehusselt :stuck_out_tongue:

Het is aangepast :wink:

Tja er is nog een klein beetje hoop :pray: maar leg me er maar alvast bij neer dat het vals alarm is…

We zijn net even de stad in geweest, even eruit… Paracetamol gehaald want liefie heeft hoofdpijn en keelpijn :frowning:

Toen toch ook maar weer testjes meegenomen, waren er nu toch en geen bekenden in de buurt.

Dit is echt een rare ronde voor ons allemaal…

BKM, Pinkie en ik zijn overtijd en hebben negatieve testen… :?

Afwachten maar weer…

Ja volgens mij vormen onze lichamen samen een coupe tegen ons. Echt zwaar irritant…

Puma… ik heb altijd in Maastricht gewoond en dat ligt naast Cadier en Keer!!

Pff ik zit nu zelf ook weer in dubio. ik heb onlangs een vervolgopleiding aangeboden gekregen van het werk. Hij start in september dit jaar en zal dan 2 jaar duren. Is een pittige opleiding. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Is natuurlijk super dat ik het krijg aangeboden (dus geen kosten) maar valt het samen te regelen met een eventuele baby???

Ik ga maandag eerst goed navragen wat voor werk ik dan precies ga doen binnen de organisatie met deze opleiding.

ja drama die lichamen van ons!

Tja BKM… weetje… het is natuurlijk wel een super kans zo`n opleiding…

stel je wordt pas over een jaar zwanger… of in het ergste geval het lukt niet… dan ben je wel die opleiding kwijt… ik zeg altijd… pak alles aan wat je krijgt van de baas… maar ja das mijn mening… tis wel moeilijk ja… maar ik zal niet teveel dingen laten liggen omdat je zwanger wil worden… je hebt dan de kans dat je val alles misloopt. en wordt je wel zwanger… tja daar vind je dan wel weer een oplossing voor…

maar tis echt zonde om dit soort dingen voorbij te laten schieten…

zo bar heeft gesproken :wink:

zo denk ik er in eerste instantie ook over… maar wil eerst ook meer info hebben. Het is echt een zware opleiding. Het zou onder andere betekenen dat ik naast de studie, 32uur moet blijven werken.

eerst maar ff meer info krijgen.

Het is zeker een rare ronde meiden! Snap echt helemaal niks van onze lichamen! Hoop echt voor ons allemaal dat we snel duidelijkheid krijgen. Ik ga in ieder geval pas na 28 maart weer eens testen, want dan zit ik weer op m’n 51 dagen. Zag wel dat Puma en Mauwtje (volgens mij, kan 't ff niet terug zien) op m’n verjaardag NOD hebben, dus hopelijk brengt dat een beetje geluk!

Bkm, als ik jou was zou ik inderdaad even kijken hoe zwaar die opleiding is en wat je er mee kan, maar als het wat is, zou ik het zeker doen! Je weet inderdaad niet wanneer je misschien zwanger wordt en dan is er inderdaad vast wel een mouw aan te passen.

Ik ga nu ff relaxen thuis. Gezellig dagje in Amsterdam gehad met vriendinnen en morgen weer naar Amsterdam om wat spullen te kopen voor de zomervakantie. :slight_smile:

Hoi hoi,

Wel gaaf BKM dat je een opleiding aangeboden hebt gekregen. Idd goed plan om je goed te laten informeren en dan te beslissen. Dubbel zijn dat soort dingen als je bezig bent voor een kindje. We wilden het kijken combineren met een dagje maastricht ,maar als we snel moeten komen omdat anders iemand anders eerst is, dan gaan we een keer op een avond. Helmond - Cadier en Keer is een uur.

@pinkelotje, echt vervelend dat je weer zo’n lange cyclus lijkt te hebben maar daardoor heb je nog wel wat hoop.

Het moet wel geluk zijn dat mijn en mauwtje’s nod op jouw verjaardag is!

@ster, ik blijf duimen, maar ik snap dat je hoop weg is, wel super irritant dat je nu ineens zo’n lange en rare ronde hebt.

Wij zijn vandaag ff in Venlo geweest, beetje geshopt, maar niets gekocht, goed he?!

Fijne avond, tot later!

Hey meiden,

nog steeds geen ongi hierzo… voel af en toe wel dingen maar weet nu al helemaal niet meer wat ik moet denken.

Ik probeer het los te maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan heh…

Pinkie, vandaag naar A’dam om te shoppen, altijd leuk! waar gaan jullie voor kijken?

Puma, wij zijn gister ook de stad in geweest en ook vrijwel niks gekocht…zag genoeg maar ja…

BKM een opleiding van de baas is altijd goed idd, maar het moet wel te doen zijn… we horen het wel!

Heeft iedereen het schema op pagina 1 en pagina 8 gezien?

Mannetje is vandaag met zijn klasgenoten naar Radio Kootwijk om foto’s te maken, ben benieuwd…

Ik ben dus weer alleen, naja ga zo ff langs mijn ouders en vanmiddag de konijntjes verschonen en knuffelen.

En verder met de administratie, sinds we verhuisd zijn, maart vorig jaar, heb ik dat allemaal in een laadje gedumpt en tja,

gister begonnen met uitzoeken. Alle papieren voor de belastingaangifte liggen nu klaar en alle troep lag op de grond.

Nu alles weer netjes in de mappen doen.

Fijne dag dames!

Liefs

Morning ladies,

Balen Ster van die negatieve test!!! :wall: Maar ook nog geen ongi begrijp ik? Gaaf schema trouwens. Alleen is het bij mij ronde 3.

Lastig he Bkm, zo beslissing? Ga inderdaad eerst maar ff wat informatie inwinnen.

Ik heb nog niet alles goed gelezen, doe ik vanavond wel ff. Dan kan ik daarna ook ff op iedereen reageren. Wij krijgen zo visite van een beetje rare oom van mijn vriend :? Als we hem zat zijn brengen we hem naar mijn schoonzusje, haha.

Gisteren trouwens familiedag gehad (mijn familie), erg leuk. Alleen jammer van de regen. Lekker gewandeld, bijgekletst en pannekoeken gegeten. Leuk ook al die kleintjes van mijn neven en nichtjen. Als ik dat zie denk ik: IK WIL OOK!!! :roll:

Fijne zondag, geniet ervan want voor je het weet is ie weer voorbij!

Zo daar ben ik ook even weer, gister heel de dag op de sjouw geweest en nu ff eindelijk rust.

Ster meid vreselijk 2 keer negatief…dat had ik ook echt niet verwacht…

Mooi overzicht trouwens.

Puma spannende voor de katjes maandag!

Gistermorgen ben ik bij de kapper geweest, haar ff geknipt en geverfd, werd echt wel tijd.

Toen ander voer geshopt voor ons katje, we vinden haar nogal magertjes en omdat we haar niet naar buiten laten, dachten we mss is iets ander voer wel een goed idee, dus allemaal minizakjes van indoor voer gehaald.

En we zullen zien. Ze is best een snoeperd wat kattesnoepjes en stokjes betreft, maar haar voer werd ze steeds kieskauwiger in. Dus ben benieuwd hoe het gaat!

En ik heb ff nieuwe kleren geshopt. 2 shirtjes, een broek, een truitje en een vest.

Erg leuk, kan ik er denk ik een best poos tegen. Ik wilde niet zo veel kopen, maar ja er was zogoed als niets wat ik nog aan kon uit mijn eigen kleding en we gingen eigenlijk alleen voor een broek. Maar mijn vriend drong er op aan dat ik meer kocht :stuck_out_tongue:

Had ook een hele mooie broek aan gehad, witte van noppies ( mij te duur) maar poeh wat zat die mooi zeg. 75 euro, daar koop ik normaal niet eens een broek voor, en dan al helemaal niet voor de zwangerschap. Daar heb ik nu de helft van bovenstaand tenu voor gekocht :stuck_out_tongue:

Maar baal dat het weer zo somber weer is. Zal hier nog eens even wat gaan opruimen en dan vanmiddag maar even bij mijn schoonzusje gaan visiten, als ze er is. De heren zijn weer een route van 20 km aan het lopen voor als ze in mei naar schotland gaan! Dus heel de dag weer alleen :frowning:

Alleen dit keer ben ik beter gemutst dus dat scheelt weer.

Tot later meiden!!!

De :evil: :twisted: :evil: :twisted: zijn er… :thumbdown:

Voel me misselijk en shakie… Maar weet nu wel waar ik aan toe ben.

Nu ff time out, zien we eind april wel weer.

Liefs

He Ster balen dat de ongi er is :frowning:

Maar goed dan hoef je in ieder geval niet langer in onzekerheid te zitten…

hoi meiden,

balen ster; wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Ik vind het wel vreselijk rot voor je, dat je toch goede hoop had nu…

Voel nog steeds dingen alsof ik zwanger ben waardoor ik vorige week goede hoop had, mooi *** blijft het met vrouwen lijven.

Lekker geshopt dus DG! Lijkt me wel super leuk, maar idd je kan het natuurlijk geen jaren aan. Maar als manlief je aanmoedigt scheelt wel he, haha. Hoe gaat het met je katje en het nieuwe eten?

He ster! wat vervelend nou meid :hug: had zon goed gevoel bij jou! wat kan je lichaam je toch in de maling nemen! ik denk... zeg ik heel voorzichtig.. dan zenuwe je menstruatie ook kan tegenhouden..<br /> toen ik een negatieve test had.. toen viel er een soort spanning van me af.. en hup de dag daarna ongi.. kweet niet of het echt zo is.. maar misschien toch proberen er wat relaxer mee omgaan.. hoe verschrikkelijk moelijk dat ook is. maar jij slaat een maandje over?<br /> stertke meis!<br /> <br /> top dragon dat je lekker heb kunnen shoppen.. volgens mij zijn die zwangerschapskleding best duur..over een maandje of 2 kan je denk ik weer een nieuwe outfit halen :lol:<br /> Is jou kat ook zo verschrikkelikjk kieskeurig met eten.. die van mij ook.. ze eet alleen maar Purina.. en dat is een van de dure merken :roll: iets anders moet ze echt niet.. dan kijkt ze echt zo van.. hoe durf je dat aan mij te geven! :?<br /> <br /> klinkt gezellie die familie dag Mauwtje! ohh en pannekoeken :drool: heerlijk!<br /> <br /> Kon je niks vinden Puma.. In velo? tis ook best lastig nu.. voor truien is het weer te warm.. en voor topjes is het weer te koud :? Ik vind dit altijd een rot periode qua kleding.. kweet niet wat ik aan moet.. met dat wisselvallige weer.. morgen je katje misschien!! spannend!<br /> <br /> Veel plezier in Adam Pinkie!

ZO meiden… ik zit nu lekker op de bank… met een glaasje wijn… chipie… heerlijk… lekker chillen. Gister zo`n bizare ochtend gehad… gister ging namelijk de voorverkoop van start van U2. maar normaal kan je dan voor het postkantoor gaan liggen voor kaartjes… maar dit jaar kon je alleen kaartjes kopen via internet… Nou grote stress dus… want als iedereen tegelijk om tien uur kaartjes gaat kopen… loopt heel die site vast! dus ik zat hier met 3 laptops en 1 pc iongelogt op het bestelsysteem… helemaal in de zenuwe… maar tis gelukt!!! ben zo blij!!!

binnen 10 minute was het concert uitverkocht!!!

nou ik ga ff lekker een filmpje kijken… fijne zondag nog! morgen weer hard aan het werk :frowning:

Ster, wat balen van de ongi! Dat zal wel ff een teleurstelling zijn geweest. Hopelijk geeft de ronde pauze je wat rust en misschien helpt het ook om je cyclus wat “normaler” weer te krijgen, omdat je er niet zo mee bezig bent.

Want zoals Bar zegt, denk ik ook wel dat de zenuwen er mee te maken kunnen hebben. Maar aan de andere kant ben ik na m’n negatieve test nog steeds niet ongesteld, dus ook dat geldt weer niet overal voor. Maar denk dat mijn cyclus gewoon weer lang is door die etos pillen. Ga vanaf morgen met de dagravit beginnen, dus hopelijk helpt dat!

Ster, heb het overzicht gezien en ziet er echt super uit! Bij mij klopt alle info, dus helemaal goed!

Altijd leuk Mauwtje zo’n familiedag. Erg is dat dan he als je allemaal van die kleintjes ziet. Dan word je wens nog meer versterkt! Ik zag vandaag ook weer allemaal zwangere mensen lopen en dan word ik toch wel een beetje jaloers. Maar onze tijd komt nog wel!

Dragon, wat lekker dat je allemaal leuke kleren hebt kunnen kopen. En dan ook nog een nieuwe coupe. Kan je er weer helemaal tegenaan nu! Ben benieuwd of jullie kat 't nieuwe eten wat vindt. Die van ons krijgen altijd Royal Canin en dat gaat wel erg goed.

Bar, spannend is dat dan he die kaartes kopen voor een concert! Zeker als die site dan ook helemaal vastloopt ja. Maar super dat je ze hebt! Heel gaaf! Geniet nog lekker ff van de zondag!

Wij hebben een supermakkelijke tent gekocht voor de zomervakantie, want dan gaan we door Europa trekken. Ook ff een nieuwe slaapzak gekocht en wat makkelijke stoeltjes. Krijg dan al helemaal zin in de vakantie! Ga nu nog ff relaxen en dan morgen alweer werken! Weekend gaat altijd veel te snel weer voorbij :frowning:

ja echt stress pinkelotje! dat heb jij zeker ook altijd met kaartjes voor the BB.?

fijn dat je alles al hebt kunnen kopen… wanneer gaan jullie?

pffft nou heb nog steeds een zenuwachtig gevoel en ben ook nog steeds wat trillerig… snap niks van m’n lichaam.

Het is wel een teleurstelling ja, zat zonet wat tv te kijken en toen kwam er iemand voor die zwanger bleek te zijn en toen moest ik wel ff wat traantjes laten lopen…

Ja wel beter om even een ronde over te slaan, zien wat mijn cyclus dan doet enzo.

Ook kan ik dan proberen het wat meer van me af te zetten maar zo zit ik gewoon niet in elkaar… als ik ergens voor ga dan ook voor de volle 200%.

Het is denk ook wel zo dat de zwangerschap van mijn schoonzusje een extra druk was om deze ronde ook raak te zijn. Mijn man is de enige zoon tussen 3 dochters

en hij is altijd een buitenbeentje geweest. Zijn vader is nogal dominant en zij zijn wel wat van stand, luxe dingen enzo. Ik denk dat vooral zijn vader hoge verwachtingen had

van zijn zoon en die kon mijn man niet waar maken. Naja er is nogal veel gebeurd tussen zijn ouders en hem en we gaan nu wel “normaal” met elkaar om

maar ze komen nooit eens spontaan langs ofzo. wel bij de dochters met kids en bij de jongste omdat zij gewoon lievelingetje is. denk dat ik met een zwangerschap ons ook

weer meer bij hun op de kaart wou zetten ofzo. maar nu krijgt jongste zus alle aandacht en hobbelen wij daar straks een eindje achteraan…

Pink, wij hebben ook een tent en zijn van plan om richting Frankrijk te gaan, kasteeltjes kijken enzo :smiley:

Bar, fijn dat je kaartjes hebt meid!

DG, leuk meid, nieuwe outfit en haartjes! Als je het goed uitzoekt kun je met zwangerschapskleding heel lang mee hoor, want het rekt mee. Kom maar op met een leuke foto!

Ik heb m’n konijntjes weer voorzien van een schone kooi, ze waren helemaal blij! Denk ik dan, ze renden door de kooi en overal aan snuffelen haha, ze liggen nu weer lekker tegen elkaar aan in een hoekje, de schatjes :inlove:

Ik ga zo weer naar mijn ouders en mannetje komt daar ook. Mijn broer + vriendin komen er ook en omdat ze wat verder weg wonen zien we elkaar niet zoveel maar nu komen ze dus even langs bij mijn ouders dus gaan wij daar ook even heen.

Bar, ik ken de stress inderdaad van het kopen van kaartjes voor BSB, maar ik moet zeggen dat de laatste tour bijna nergens uitverkocht was, dus was het eigenlijk nergens voor nodig. Alleen voor kaartjes in Nederland moet je meestal wel snel zijn, want dat is meestal wel uitverkocht. We gaan de laatste 3 weken van juli op vakantie. Lekker rondtrekken door Europa. Duurt dus nog wel ff, maar vind altijd de voorpret net zo leuk! :slight_smile:

Ster, lekker is dat he met de tent op vakantie! Wij gaan meestal ook naar Frankrijk, maar dit jaar hadden we even zin in iets anders. Kan me voorstellen dat het lastig is om er wat minder mee bezig te zijn. Zeker ook omdat je schoonzusje zwanger is en ook vanwege de familierelatie bij jullie. Dat is nou eenmaal vervelend. Hopelijk geeft de komende maand jullie wat rust en is het daarna meteen raak! En in de tussentijd gewoon lekker veel knuffelen met de nijntjes. Vinden ze vast erg fijn!

Ster meid wat jammer, maar wel duidelijke taal, lijkt me zo. Deze maand rustig aan doen, veel met je nijntjes knuffelen, vinden ze vast niet erg.

Kamperen als vakantie… niks voor ons. Ik zou het wel overleven, maar manlief zeker niet. Die moet van alle gemakken voorzien zijn haha

DG shoppen is altijd leuk, kun je leuke zwangerschapskleding vinden???

Hier is trouwens wat op komst.

Voelde net een lichte kramp in onderbuik, heb ff gevoeld en ik zag heel klein beetje roze slijm. Dat wordt dus of een ongi of een innesteling, dus ik ben nog geen steek verder haha. We zullen zien.

Hmmm Bkm, wat zal dat kunnen zijn? Je hebt al wel eens eerder zo’n vage cyclus gehad toch?

Pinkelotje: Lekker geshopt lees ik. Voorbereidingen zijn vaak net zo leuk als de vakantie zelf vind ik.

Puma: Al zin om een vriendje voor Puma te gaan ophalen??? Eerst morgen maar ff afwachten.

Bar: Hoest met jou ongi??? Al voorbij met die vervelende…:evil: ??

Dragon: Vermaak je je nog in je eentje, of is je vriend alweer thuis? Even alleen is soms wel lekker, maar toch is het ook wel weer fijn als je liefje thuis komt vind ik.

Zo hier hebben we de openhaard lekker aan. T was best koud buiten vond ik met die wind. Nu lekker op de bank hangen.

Ik vroeg met trouwens af of Jenny al hier is geweest? Kon zo snel geen berichtje van haar vinden! Ik hoop dat ons oude vertrouwde forum het ook gauw weer doet :lol: