Meiden van: stoppen met de pil eind 2008 deel 2

Goede middag allemaal,

Zo ik heb net weer lekker bijgelezen. Ondanks dat ik het andere forum prettiger vind, kunnen we toch lekker kletsen hier.

Bar: Balen van je ongi. Maar tis tenminste wel duidelijk zo.

Kootje: Fijne verjaardag en vakantie!

Ster: Ik zal ff mijn overzichte naar je PB’en enne…duim duim duim…

Puma: Oh leuk een katje uitzoeken. Mijn ouders hebben elk jaar wel nestjes met lieve boederijkatjes en zoeken daarvoor altijd een goed adres. Zal ik als het zover is de mooiste en de liefste voor je achteruit leggen haha!!???

Gisteren in de stad geweest, en twee gouden hangertje voor aan mijn kettingkje uitgezocht. 1 hartje en 1 mooi glimmend steentje. Ik ben niet echt een sieradenmens maar dit vond ik wel erg mooi.

Nu nog ff huisje schoonmaken en wasjes draaien. Straks naar de kapper zodat ik dinsdag met een goed gevoel 26 kan worden, haha :stuck_out_tongue:

Fijn weekend alvast :dance:

Bar, vervelend dat de ongi er is, maar wel duidelijkheid nu! Hopelijk brengt de komende ronde meer geluk. Wel lang he 32 dagen, maar denk dan maar aan mijn 51 dagen en dan valt het best mee :wink: En kan inderdaad altijd ovulatietesten gaan gebruiken, maar wil het de komende rondes in ieder geval nog zonder doen. Wil er ook niet te veel druk op leggen. De komende dagen in ieder geval nog goed klussen, want met 51 dagen zou m’n ei nu ongeveer moeten zijn! :slight_smile:

Ster, oh het klinkt zo goed bij jou! Hoop echt dat het raak is!! En zou ook fijn zijn met de nare situatie waar je mannetje in zit. Jullie kunnen wel wat goed nieuws gebruiken!

Kootje, lekker hoor ff een weekje weg! Heel veel plezier! Maar dat zal wel lukken denk ik :wink: Straks maar ff bij de etos kijken voor die pillen.

Mauwtje, altijd lekker om ff naar de kapper te gaan voor je verjaardag. Ben ik over 3 weken ook van plan! En klinkt als leuke sieraden voor je kettinkje. Heb je een pandora?

Puma, veel plezier in de sauna morgen. Zou wel leuk zijn voor jullie puma als jullie een andere kat kunnen vinden. Dan natuurlijk nog hopen dat ze met elkaar kunnen opschieten.

Dragon, fijn om te horen dat het wat beter lijkt te gaan met je rug. Dan is het wel lekker als je dan kan gaan zwemmen. Dan voel je het allemaal wat minder!

Hier weinig plannen voor het weekend. Morgen met een paar vriendinnen Amsterdam in en verder lekker niks. Bar, succes met de kaartjes voor U2! Ga voor je duimen dat het gaat lukken! Wij zijn helaas dan met vakantie, anders wilden m’n vriend en ik ook wel gaan.

lieffie is grote U2 fan…maar hij gaat niet.

had hem kaartjes kado willen doen maar hij zegt die kleine is er dan net dus ik blijf mooi bij jou :slight_smile:

dus heb een paar weken terug de illegale versie van giel beelen maar gedownload…zodat hij in iedergeval nog voor de release datum de cd kon beluisteren.

maar ja…de originele wilt hij er nog wel bij hebben.

ohhwwww…die kan ik natuurlijk ook gewoon kado doen

:zzz: :zzz: ben moe :cry:

echt knoerdhard gewerkt om me achterstand af te krijgen…en ben nog niet klaar

ik voel me wel een beetje zwanger voor zevr ik kan inschatten hoe dat moet voelen…

In elk geval zit m’n spijkerbroek soms wat straks als ik zit… en ik ben nu ook wel misselijk,

niet overgeven misselijk maar gewoon misselijk gevoel, alsof m’n maag in m’n keel zit!

Zo ff snel wat eten toch en dan sporten, pffft.

Ik heb me in kunnen houden en heb niks tegen m’n zus nog gezegd hihi al wel leuke ideetjes om het hun te kunnen vertellen mocht het zo zijn…

Ik ben alleen het gedichtje voor m’n ouders kwijt… staat op andere forum…

Ik ben verder veel alleen dit weekend, mannetje is morgen aan het fotograferen voor die klus

en zondag gaat ie fotograferen met klasgenoten bij radio Kootwijk.

Morgenvroeg saampies testen :mrgreen: dan weet ik het zeker!

Dikke knuff

schema is bijna klaar!

Ik wacht nog op gegevens van BKM, Mauwtje & Kootje.

Bar… meid ik ben blij voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt, tenminste 1 van ons die verder kan gaan!!!

Kootje… lijkt me zo’n geweldig gevoel!!! Veel plezier op vakantie!!!

DG… gelukkig dat je rugpijn iets minder is, balen dat je op je werk niet meer veel kunt doen. Hopelijk vinden zie iets passends voor je wat je zelf ook wel leuk vind.

Puma… succes met zoeken naar nieuwe kat… Foto!!! (als t zover is natuurlijk)

Ster… meid wat maak je het spannend voor ons!!! duim duim duim duim duim duim duim duim

Hoe laat ga je testen morgen??? dan weet ik hoe laat ik op forum moet kijken haha

PB is onderweg

Moet ff wat kwijt… ik heb echt zo’n lieve man he!!!

Ik kom vandaag thuis, had ie wat gekocht voor me… een kookboek voor mama’s met recepten die je voor je baby/peuter (0-4) kunt maken.

Ik was zo verbaasd, hij heeft het nu echt helemaal geaccepteerd dat we voor een kleine gaan. Helemaal super!!!

Ster, ik wil je niet ontmoedigen, maar gewoon behoeden voor een eventuele teleurstelling, want mijn broek zit ook strak en was ook heel veel misselijk de afgelopen week, maar het was toch negatief bij mij. Hoop natuurlijk dat jij morgen een heel ander resultaat krijgt! Zou zo super zijn als we eindelijk weer eens een zwangere hebben!!!

Bkm, wat een lief mannetje heb je! Dat zijn nou eens de leuke verrassingen. Kan mijn vent nog wat van leren :wink:

Hier vanavond maar weer aan de kus denk ik. Je weet maar nooit! :wink:

:zzz:

Dragon!!! WAKKER WORDEN MEID :smiley:

zo dat zijn zeker leuke kado`tjes BKM… en heel handig! heel lief ook!

Wel snel melden he ster! ik begin nu voor jou ooik nerveus te worden… welke test heb je??

Veel plezier pinkie! heb je een beetje het gevoel dat je ei gaat krijgen?

ohw gtst gaat weer verder… spreek jullie snel weer

Hoi meiden,

ik ben blij dat ik altijd heel vroeg wakker ben op zaterdag, normaal denk ik dan altijd, waarom is er nog niemand op het forum, maar morgen is ster dan al geweest met haar positieve test!

Gaan wsl toch niet morgen naar de sauna, misschien zondag.

Ik weet niet meer wat ik verder ging schrijven want ik ben hyper de pieper. We hadden een kat gezien, van 1 jaar, stond wel bij dat ze wat verlegen was maar denk bel ff, is van een stichting die katten opvangt (net als asiel maar dan bij gastgezinnen). Bleek dat die kat echt niet met mensen omgaat, kan nog veranderen, maar echt niet handig metonze kinderwens. Dus toen ging ze verder kijken of ze andere kant voor ons had, en zei ze dat er 2 dagen geleden 5 poesjes van 5 maanden waren binnengebracht :smiley: Ze geven altijd pas na 3 dagen het nummer van het gastgezin uit, zodat ze ff rust hebben eerst, du smaandag bellen ze me met het nummer en wij hebben eerste keus. Heb drie kwartier met die vrouw gesproken, echt heel leuk en heel professioneel. Ik ben nu alleen bang dat er per ongeluk toch iemand voor is ofzo omdat ze mij maandag avond pas gaan bellen (en die vrouw van nu dan met vakantie is) omdat ik natuurlijk moet werken overdag. Op zich heeft ze echt gezegd dat als wij zsm een afspraak maken we mogen kiezen als eerste, maar toch he, ben een vrouw, haha. Op zich als we iig maar bij de eerste drie zitten.

Nou ja ik moet maar ff gedult hebben, die vrouw zal wel weten wat ze me beloofd. Dus op zich hebben we een nieuw katje alleen moeten we nog kiezen welke, ben heel blij!!!

Haha sorry voor het lange verhaal, maar gaat ook over baby’s, alleen babypoezen.

tot later!

Bar, heb nog helemaal geen gevoel dat ik m’n ei ga krijgen. Had afgelopen dinsdag wel iets van dat vruchtbare slijm, dus het zou kunnen, maar ik heb echt geen idee! We zullen het vanzelf wel merken als de ongi komt…of niet! :stuck_out_tongue:

Oh wat leuk Puma dat jullie misschien maandag een nieuwe kat kunnen kiezen!! Nu inderdaad maar hopen dat die dame haar belofte na zal komen, maar dat zal vast wel! Ben heel benieuwd! Wel piccie posten dan he! Want kleine katjes zijn echt so cute! Vind het soms echt wel jammer dat die van ons alweer zo groot zijn. Maar ze kunnen niet altijd klein blijven helaas. :slight_smile:

Ja leuk he, alleen maandag moeten we dan bellen voor een afspraak, ze wonen in Cadier en Keer dus dat is wel een stukkie rijden. Sowies hebben wij 11 april een week vrij, dus we kunnen vastzetten als we er een kiezen. Maar wel super leuk, zij zijn wel professioneel dus ze houdt zich er vast aan maar ik ben dan altijd bang dat ik helemaal blji ben en t tegenvalt. Komt zeker een foto dan!

Oh ja wat ik wilde zeggen, ging vriend net foto’s van iedereen’s katten laten zien op hyves, maar zag bij jou geen foto.

Bij kootje zie ik ook geen katten, maar denk dat je die ook niet hebt of wel, kootje?

hmm blijkbaar ben ik als eerste wakker.

hebben vannacht zo gelachen, ik lag al lang te slapen o pde bank toen vriend om 2 uur ook naar bed wilde dus maakte mij wakkeer maar was een beetje slaapdronken en kreeg de slappe lach, hebben boven staan lachen en pas toen ik weer sliep stopte ik weer, echt heel maf :smiley:

ik wacht vol spanning af…

2 x negatief…

gisteravond en vanmorgen…

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Nee Ster dat meen je niet!!!

Dat mag gewoon niet!!! Sorry meid, dit vind ik echt jammer :hug:

Puma… hee geweldig Cadier en Keer, ligt bij mij om de hoek, zo ongeveer.

Hopelijk kun je daar een poes vinden die bij jullie past.

Oh Ster dat meen je niet!!! Hoe kan dat nou??? Snap er echt helemaal niks meer van nu! Wat balen zeg!!! Alles leek erop te wijzen dat je positief zou testen. Kan me voorstellen dat je nu heel erg teleurgesteld bent. Kop op meid! Zolang er nog geen ongi is, kan alles nog!

Puma, wat raar dat je bij mij geen foto ziet van m’n katten. Zou er toch echt wel eentje op moeten staan. Zal zo wel ff checken. Zou wel leuk zijn als je er maandag eentje uit kan kiezen en 'm dan in april in huis kan nemen. Leuk hoor!

nee ster, wat is dat stom zeg, ik had het ook echt gedacht :? Maar het kan nog, je bent ook net ongi… Had je voorheen een regelmatige cyclus (sorry weet het niet meer).

Pinkelotje ik zal zo nog eens kijken, hihi. Maandag kunnen we niet naar cadier en keer, want dan krijgen we het nummer pas, maar wel een andere avond.

BKM waar woonde jij dan ook maar weer? Zal vast wel een van de drie heel leuk zijn, hihi.

Wat gaan jullie doen vandaag?

Tja ik durfde het nooit hardop te zeggen dat het misschien wel eens raak kon zijn…

Dus toen ik gisteravond na het sporten tegen mijn man zei dat ik me zo raar voelde en ongi er nog steeds niet is…

Nou toen stond ie gelijk te springen: PLASSUH PLASSUH PLASSUH! Maar toen hoefde ik natuurlijk niet.

Uiteindelijk toch wat uitgeperst en test gedaan, die goedkope van de Kruidvat.

Na 5 min. 1 hele dikke streep, negatief dus…

We hadden ook nog een feestje, was ik helemaal vergeten, dus ik vet sjagie… opzich ook wel beetje afleiding.

vanochtend werdt ik wakker en moest plassen maar durfde niet, nog ff gebedje gedaan…

naja en dus vanochtend weer 1 dikke streep… zelfs geen enkel vaag streepje ernaast.

Afgelopen dinsdag was toch echt 2 weken na mijn eisprong dus snap ook niet waar het dan blijft…

Mannetje is vandaag wel thuis, geen idee wat we gaan doen, we zien wel.

Fijne dag meiden en bedankt voor de knuffels en medeleven.

Puma, ik duim voor je katje, ken dat gevoel nog van mijn nijntjes :slight_smile:

Ik plaats hem hier ook even maar hij staat standaard op pagina 1 van dit topic.

Wijzigingen graag via PB :-*

Sommige dingen heb ik via dit topic of via hyves gevonden, dus als er foutjes in zitten dan hoor ik het graag!