Meiden van: stoppen met de pil eind 2008 deel 2

Mauwtje… veel plezier in de stad vanavond!!!

nog steeds geen ongi hier.

Hoi meiden,

Mauwtje wat ga je voor kadootje uitzoeken/heb je uitgezocht? Ik ben blij dat ik er niet als 29 uitzie, hah, iedereen schat mij altijd veel jonger (ook wel eens irritant)

Ben blij dat hier mensen zijn die snappen dat al die zwangerschappen zo confornterend zijn maar vond het vooral irritant dat hij op zich niet wilde nog, maar ach.

We proberen een vriendje voor Puma te vinden, nu nog via marktplaats, maar we hebben vanaf 11 april vrij dus dan willen we hem/haar ook. Wil nog niet echt opschieten…Hebben wel 1 gezien bij een opvang stichting, misschien daar maar eens bellen.

cu later

Nou meiden voor mij hoeven jullie niet meer te duimen, want ik kon me niet inhouden en heb net getest en het was natuurlijk weer negatief. Zit dus weer op een lange cyclus, dus we gaan er nog maar tegenaan vanavond. Je weet maar nooit! :wink: Maar wel balen natuurlijk en baal vooral weer van die lange cyclus. Ik ga nu dus ook maar stoppen met die zwanger worden pillen en gewoon foliumzuur slikken. Hopelijk helpt dat!

Ster wat spannend zeg! Hopelijk ben jij dan degene die wel positief gaat testen, want bij de rest van ons zit het allemaal niet mee! We horen het zaterdag wel :slight_smile: En je nijntjes zijn echt so cute! Word er inderdaad meteen weer vrolijk van.

Bkm, bij jou nog steeds niks? Blijft ook maar afwachten zeg.

Kootje, leuk dat je ons hebt gevonden!!! Alles goed met jou?

Bar, wat raar zeg dat je nu weer vruchtbaar slijm hebt. Echt, die lichamen van ons! Zou voor de zekerheid gewoon even klussen vanavond :wink:

Voor de rest weet ik 't ff niet meer, maar sorry als ik wat vergeten ben! Fijne avond allemaal! Wij gaan nog maar even proberen een kindje te maken vanavond! :stuck_out_tongue:

hahahah mijn mailbox stond dus ook vol ivm een niet werkend forum en had gezien dat jullie hier gingen kletsen.

hyves kan ik op me werk niet op dus ik dacht vanmiddag laat ik ff gluren…

kreeg het alleen in ene druk joh!

hier gaat alles goed hoor! de beeb is lekker aanwezig in me buik. lieffie voelt het nu ook steeds beter en soms als ik op de bank lig te relaxen zie je me buik echt op en neer hupsen

zo grappig!

ster spannend!! morgen testen?

pink ik ben destijds ook gestopt met die etospillen. kreeg ze gewoon niet weg. ben toen mama en baby van dagravit gaan slikken. een multivitamine die naast foliumzuur nog een ander stoffie bezit…

heb even op de site van dagavrit wat info geplukt:

Het bijzondere Metafolin® De enige met Metafolin®, de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur

Dagravit Mama & Baby bevat als enige naast foliumzuur ook het bijzondere Metafolin®. Foliumzuur wordt in het lichaam omgezet voordat het door het lichaam opgenomen kan worden. Deze omzetting verloopt niet bij iedereen even efficiënt. Daarom heeft Dagravit Mama & Baby Metafolin® toegevoegd. Metafolin® is de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur en dat betekent dat deze vorm niet meer omgezet hoeft te worden en dus direct beschikbaar is voor opname in het lichaam. Je kunt Dagravit Mama & Baby langer blijven gebruiken. Dus ook als het niet meteen lukt om zwanger te worden, kun je deze vitamine gewoon door blijven slikken.

plus…je mag ze gweoon blijven slikken…ook straks als de beeb er eenmaal is en je wilt borstvoeding geven…

Goeie avond dames!!

WAs op zich wel weer een leuk uitje vandaag. Echt een kippehok joh in die bus…hadden ze heerlijk luxe broodjes , mocht ik er geen een van hebben, was met brie, echt franse brie… filet american *(lust ik geen eens) , rosbief( ook bah ) en nog iets vaags… moest ik toch bijna verhongeren. heheh voelde die vertegenwoordiger best lullig.

Kon hij ja ook niet weten.

En mijn rug ging best goed vandaag. alleen was het zo warm daar in dat ziekenhuis, dat ik bijna van de benen ging… mijn collega’s zagen me wit weg trekken… maar snel op de gang gegaan en daar maar gebleven, op de overige plekken kreeg ik gelijk een stoel :stuck_out_tongue:

Echt niet fijn gevoel , op de terugweg was ik er gewoon echt moe van, nu weer helemaal bij.

En mijn baas weet niet zo goed meer waar hij me plaatsen moet op het werk, stond vandaag op de plek waar ik 1,5 maand niet gestaan had, maar is me toch gewoon te zwaar…halve dagen daar en meer kan ik niet aan…ben benieuwd waar hij met me heen gaat.

Ster spannend hoor.

Bar balen dat je zo’n slechte avond had gister.

Puma , kan me best voorstellen dat je jaloers van zulke berichten word… zou ik ook hebben, en heb het in het verleden ook wel gehad…vooral toen mijn vriend nog niet aan kindertjes wilde denken …

Enne volgens mij was ik nu wel weer uitgeluld…

He meiden!

He Pinkie! balen zeg! was er nergens een mini streepje te zien??? maarja… nog steeds geen bloed dussssssss

Dames dit is een K** ronde! het gaat bij iedereen niet zoals het moet gaan :wall: BKM wordt niet ongi Puma weer wel terwijl ze bijna zeker weet dat ze zwanger is…Pinkie zit weer met een lange cyclus. ik moet ongi worden maar krijg vruchtbaar slijm grrrrrrrrrr dus komop STER!!! Show me the test!! :pray:

en mauwtje… wat heb je uitgezocht voor je verjaardag??

Ohh wat gaaf kootje dat je de baby zo goed kan zien en voelen… ja balen he van dat andere forum!

zo heb net heerlijk gesport… lekker er op los geslagen en geschopt… nu ff chillen op de bank! en ik heb lekker een wijntje gepakt :thumbup:

@pinkie… neh heb geen zin in klussen vanavond… over een paardagen maar weer oppakken… maar kweet ook niet wat er aan de hand is met dat gekke lijf, misschien toch nog ontpillen ofzo… Sprak trouwens een vriendin van me… vandaag. die weet dat we bezig zijn, dus ik vertelde haar dat ik een beetje bruinslijm verlies had… en dacht dat dat mijn ongi was… maar toen zei ze… ohh dat had ik ook2 dagen ofzo… maar ik was gewoon zwanger :roll: pffffffff nou dit was het laatste wat ik er over te zeggen had… anders blijf ik er ook in hangen!

TjuusXX

Goede morgen!

@pinkelotje, wat balen dat je een negatieve test heb zeg…

@ster ,je moet idd echt positief testen morgen, want deze ronde was echt te raar voor iedereen om zonder in ieder geval 1 zwangere verder te gaan!

@kootje, echt leuk dat je buik ineens omhoog hupst! Ik heb dat wel eens bij anderen gezien, lijkt me zo leuk. Ik slik ook die pillen van dagrafit, al de hele tijd trouwens sinds ik gestopt ben en leek mij ook wel handig dat je die ook met borstvoeding kan gebruiken.

@bar, we blijven duimen, maar het wordt wel wat raar met allemaal negatieve testen…

@dg, wat balen zeg dat ze allemaal dingen hadden die zwangere vrouwen niet mogen…haddden ze wel wat anders voor je geregeld? Hopelijk bedenkt de baas een goede oplossing op het werk!

Het is bijna WEEEEEEEEEkend! joehoe.

:vlinder: Vrijdag rond half 9

Goiemorgen dames…

Nee sorry heb nog steeds niet getest en de ongi is er ook nog steeds weggebleven :smiley:

De laatste paar dagen heb ik meer honger, echt om de 2 tot 2,5 uur begint m’n maag weer te rommelen…

Van dat gerommel krijg ik juist weer een misselijk gevoel en als ik dan wat eet zakt het heel langzaam…

Vancht lag ik om 1 uur op bed en ik heb eerst heel lang wakker gelegen omdat ik wat misselijk was,

en dat bleek dus ook m’n rammelende maag te zijn! Erg irri!

M’n (.)(.) doen bij vlagen wat pijn, maar dan vooral van binnen een soort messcherpe pijn,

echt niet fijn maar tot nu toe wel te doen. En verder zit ik ook wel snel te gapen…

meiden ik heb wel het gevoel nu dat het wel eens raak kon zijn… en toch ben ik nog steeds bang dat het gewoon niet zo is!

Morgen samen met mannetje gaan testen.

Ooh ja toen mijn schoonzusje vertelde dat ze zwanger is en ik haar vroeg wat ze allemaal voelde,

zei ze dat een beetje het gevoel had alsof had ze buikgriep en dat had ik gister ook.

Een soort buikpijn maar niets dat leek op ongi… Naja is lastig uit te leggen…

Gisteravond was echt zo supergezellig! M’n vriendin is dus 26 weken zwanger en we hebben het heerlijk

over baby’s gehad enzo en ik zei dat wij er binnenkort ook wel voor willen gaan (;)) en alle onzekerheden enzo die erbij horen.

Was echt heel fijn en de musical was ook geweldig!!! Ik ken de film wel maar was al lang geleden

dat ik hem gezien had dus ik kon de film niet echt met de musical vergelijken en dat was juist pluspuntje!

Het was echt enorm leuk en swingend! We waren dus rond 1 uur weer thuis en ik wou lekker uitslapen maar vanmorgen was ik al wakker

omdat mannetje wegging en toen moest ik zelf naar de wc (darmen maken overuren! :shock: ) en toen… ja hoor!!!

begon m’n maag alweer te rommelen HONGER!!! Dus ik zit nu aan m’n bakje yoghurt met Fruit & Fiber van kellog’s.

Irritant dat dit forum geen dag/datum/tijd bovenaan je berichtjes zet zodat je weet wanneer er iemand voor het laatst op het topic heeft gereageerd…

misschien een idee om te proberen dat zelf bovenaan je bericht te zetten, ik zal ermee beginnen :slight_smile:

Ik heb even een lijstje gemaakt met wat er met iedereen was anders dan weet ik het echt niet meer!

Jammer dat als je een antwoord typt je de berichtjes niet kan lezen, maar ja…

Pinkie, negatieve test… ooh wat balen zeg! Ben ik dus ook zo bang voor…

BKM: bij jou nog steeds niks, wat een spanning zeg…

Bar: ook jouw testen blijven nagatief…

Dikke knuff :hug: voor jullie!

Mauwtje: wat heb je uitgezocht? wanneer was je ook alweer jarig? :**:

Puma: wat leuk een maatje voor je Puma! Ik hoop dat jullie snel iets vinden, heb je al bij de dierenwinkels gekeken

of in supermarkten of er katjes worden aangeboden? Onze kat is van 5 april. (hebben??? :P)

Kootje: FOTOOOOOOOOOOOO!

Dragon: FOTOOOOOOOOOOOOO!

Zo nou, jullie leggen ook helemaal geen druk op me hoor :think: Maar ben blij dat jullie zo voor me duimen :pray:

Ik zag bij andere topics dat ze een mooie overzichtelijk schemaatje hebben gemaakt dus dat lijkt mij

ook wel leuk om te doen! Zouden jullie mijn willen PB-en met:

1. nickname
  2. geboortedatum
  3. ronde nr…
  4. NOD

en voor de zwangeren:
  5. nickname
  6. eventueel echte naam als je dat wilt
  7. geboortedatum
  8. ronde waarin je zwanger werdt
  9. uitgerekende datum
  10. bijzonderheden: datum controle of echo ofzo

Nou dit was al een heel verhaal en nog heb ik het gevoel nog wel even door te kunnen typen…

Maar ja ben de hele dag vrij dus genoeg tijd nog :wink:

Nijntjes zijn idd schatjes! Wou dat jullie ze in het echt konden zien, nog veel leuke!

Dikke kus en tot straks :wink:

Kootje, wat leuk zeg dat je de beeb zo goed voelt! Ik ga dan maar eens kijken of ik die pillen dan kan vinden, want ga echt met die van etos stoppen. En anders ga ik gewoon alleen nog maar foliumzuur slikken. Kijk wel ff!

Dragon, fijn om te horen dat het wel leuk was en dat je rug het wel redelijk heeft uitgehouden.

Bar, nee er was helemaal niks te zien, maar op zich ook wel logisch als ik weer zo’n lange cyclus heb, want dan kan dat ook helemaal nog niet. Hebben in ieder geval gisteravond weer geklust, dus wie weet komt het nog! En het is inderdaad een k*t ronde deze ronde! Wel vaag ja dat die vriendin dat ook had, maar kan me voorstellen dat je er ook weer niet te veel op wil hopen. Lastig allemaal zeg!

Ster, zou echt super zijn als je zwanger bent! We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken! Ben echt zo benieuwd naar he test morgen! Maar kan me voorstellen dat je nog steeds bang bent, want je weet het maar nooit met die rare lichamen van ons. Wel leuk dat je er gister zo met je vriendin over hebt kunnen kletsen. Ik zal je zo wel ff pb-en met alle info. Leuk dat je ook zo’n overzichtje wil maken!

Nou, ik ga maar eens aan het werk. Gelukkig bijna weekend!

Goedemorgen meiden!!

Nou ik had vanochtend het verlossende antwoord!!! keihard Ongi… hehe, klinkt stom… maar ik ben gewoon opgelucht, dat gezeur daar heb ik allemaal geen zin in… Maar dames… moet ik nou vanaf vandaag weer gaan rekenen of vanaf woensdag toen ik beetje met bruin slijm begon…

@pinkelotje… ja lastig he die lange cyclus… als je dit nou een paar rondes hebt… dan kan je van die ovulatietestjes gaan gebruiken… kan je een beetje je ei gaan zoeken :eh:

ohh ster… wat klinkt dat allemaal goed meid!! ga je morgen ochtens testen?? Ik zie trouwens wel de datum van plaatsen hoor… maar dat zie je pas als je je bericht opslaat… en als je nou je bericht aan tikken bent… dan moet je naar beneden scrollen… dan zie je de laatste berichten!

jaaaaaaaa bijna weekend… nog leuke plannen meiden??? ik ga morgen lekker in de tuin klooien… en een fles wijn drinken hahaha nu kan het :lol:

Werkse vandaag

hmm waarom zie ik dan geen datum en tijd bij jullie berichten staan???

Bij mij staat bovenaan de berichten:

Geplaatst: ~ Onderwerp:

en verder dus niks :?

:cry: m’n mannetje heeft het zo zwaar… en ik zit thuis en kan niks voor hem doen! :thumbdown:

Belde zonet met hem en hij moest zelfs huilen… :shock: kun je nagaan…

Voel me beetje misselijk en… jawel hoor, m’n maag gaat alweer knorren…

zal ff wat eten

Ster ik zie bij ieder bericht gewoon datums staan hoor.

En die dingen die jij onschrijft heb/had ik ook hoor! Dus het zou maar zo kunnen. schiet nou maar op met die test :pray:

Bar shit van je ongi, waar nu weet je waar je aan toe bent.

Puma helaas hadden ze niets anders voor me geregeld, dus ik heb maar 1 broodje met tonijn salade verorbert. eentje kan op zich geen kwaad, maar ja, ben niet echt voorstander an om het dan te doen he…

En ik heb het idee dat het langzamerhand steeds ietsje beter gaat met mijn rug… doe ik braaf ook de oefeningen van de fysio, doet dat best zeer in mijn buik ( banden) dus das wel even balen, maar het is te doen.

Maandag weer flink zwemmen en dan eens even kijken of er in de omgeving nog een warm zwembad is voor een van de andere dagen ( woensdag of donderdag)

Ster ik zal je ff pb-en met mijn gegevens!!!

En eindelijk na weken toch maar een afspraak gemaakt bij de kapper, had geen zin en zag het met mijn rug niet zitten, maar zat vanmorgen in de koffiekamer, fluisterd collega in mijn oor, wat wordt je grijs :frowning:

Tja oke…ik moest al weken…( maand of 2,5 wel zelfs).

Dus morgen maar eens even de knopen uit mijn haar laten knippen en mijn bruin even weer herstellen…

even snel want heb het druk druk druk

pink…ik heb die pillen ook bij de etos vandaan. maar denk dat de meeste drogerijen ze wel hebben!

foto komt snel…denk dat ik er morgen weer eentje laat maken door me lieffie

maandag op vakantie !!!

Jeetje ster… he wat vervelend vppr je mannetje, ja heel rot als je niks kan doen… vanavond maar flink knuffelen! enne ga nou testen!!! als je het nou straks doet met je mannetje… dan gaan jullie misschien wel happy het weekend in :lol: :smiley:

Ohh lekker kootje!! waar ga je heen dan…

wat top dragon dat het beter met je rug gaat… die oefeningen hebben dus echt wel zin!

dames… jullie moeten morgen ochtend even voor mij duimen… om 10:00 uur start de voorverkoop van U2… en moet gewoon kaarten hebben :dance: dusss om 8 sòchtens al inloggen op het systeem van de kaartverkoop.!! normaal ga ik altijd uren van tevoren voor het postkantoor liggen voor kaarten. (vorige keer al 12 ur van te voren :roll: ) maar daar heb ik ff geen zin meer in…

@ “onze grote hoop” ster: ik had dezelfde dingen met eten enzo en je bent over tijd, dussssssssss morgen zien we de test foto wel!

@bar; klote maar ook fijn, die duidelijkheid wil je dan wel een keer. maar welke dag je nu moet aanhouden dat weet ik echt niet…

@ster ik zie wel gewoon datum en tijd. we gaan wel supermarkten enzo kijken voor briefjes, maar we hebben nu ook een poes van 1 jaar op het oog (bij een opvang), straks ff bellen.

@kootje; waar ga je heen op vakantie??? relaxed zeg!

Ik zal even pb sturen met mijn gegevens. Ben blij dat het weekend is, we hebben nog geen concrete plannen, misschien die kat kijken en wsl gaan we morgen naar het sanadome in nijmegen.

tot later!

Oja! leuk Puma… nieuw katje uitzoeken… ben benieuwd!

Ik ga maar vanaf vandaag tellen… tis vandaag toch echt begonnen, dus NOD pas weer over 32 dagen!! pff dat duurd nog zo lang! hhihi

:inlove: ik ben jullie grote hoop! Ooh jee " the pressure!!!" :shock:

Vind het zelf ook wel lastig dus daarom ga ik lekker bezig met ons schema, dan straks ff stad in en daarna naar mijn zussie en neefje! :mrgreen:

Weet alleen niet of ik m’n mond kan houden tegen haar…

xXx

ooh ja, nou bij mij staan geen datums en tijd bovenaan de berichten… :frowning:

ooohhh niks bijzonders hoor…

gaan een midweekje naar landal coldenhove. vlakbij arnhem

dagje burgers zoo, het loo, bioscoopje (CONFESSIONS OF A SHOPAHOLIC!!! :dance: :dance: ) lekker eten, zwemmen

dus gewoon even lekker genieten van elkaar.

komen vrijdag terug…

zaterdag dan snel boodschappen doen en naar de kleine van lieffies zus. die word 2…en dan naar huis opruimen want ben zelf ook jarig dan…dus 's avonds zit ons huissie vol