Oh balen Bkm zeg dat 'ie nog steeds negatief is. Dan heb je ook een hele lange ronde nu zeg! Zo vervelend! Dan inderdaad maar hopen dat je ei vorige week was. Heb je toen nog geklust? Want wie weet heb je dan nog kans deze ronde!
ik heb nog niet getest⦠op zān vroegst zal ik dat eventueel vrijdag of zaterdag doenā¦
Maar eerst maar even afwachten nog :think:
:hug: Bar en BKM wat een onzekerheid hehā¦
Wat kan je lichaam dan spelletjes met je spelen! En al die symptomen lijken zo op elkaarā¦
Sterkte dames!
Nou ik heb mān toetje al buiten op de stoep laten vallen, beker biogarde⦠dus geen toetje meer
Ik ben bekaf dus vanavond maar eens vroeg
Morgen maar 6 uurtjes werken en daarna met een vriendin naar Utrecht!
We gaan naar Dirty Dancing! :dance: Dus dat is een mooie afleiding,
alhoewel zij wel 26 weken zwanger isā¦
en dan laat thuis want het is wel anderhalf uur rijden voor ons en de voorstelling begint om 20.00 uurā¦
maar vrijdag ben ik lekker vrij! :thumbup:
Pinkelotje⦠we hebben vorige week zondag geklust (1 maart)
2 maart had ik sochtends kramp (ongi-achtig)
de rest van de week t/m nu pijnlijke boobs.
dus⦠one lucky shot zou het dan moeten zijn. hebben verder niet meer geklust, met zoān pijnlijke boobs heb ik echt geen zin gehad.
Ster het zit je niet mee met je toetje, zie het helemaal voor me
veel plezier bij dirty dancing!!!
Dag dames,
Leuk ster, dirty dancing! Ik ben er ook geweest, erg leuk.
Iemand naar Tarzan geweest? Dat lijkt mij erg leuk.
Mijn vriend is nu helemmal gek op Jozef and theā¦nog watā¦dreamcoat!
Bar: Al een beetje bekomen van de schik?
yep, ik ben naar tarzan geweest, echt helemaal supergeweldig!
En ik ga in mei naar Joseph, met mijn moeder, komt ie hier in Leeuwarden
Musicals zijn niet aan mij besteed. Ik vind het allemaal er heel leuk uit zien enzo, maar tāis niet mijn ding.
Ik vind iets in de geest van Celtic Tiger/ Riverdance en dat soort dingen wel leuk. En 4 keer naar Within Temptation geweest, maar verder hoeft het van mij niet zo.
Mijn vriendin gaat ook regelmatig naar musicals enzovoorts, maar nee laat mij maar lekker thuis.
Pff had net even op de bank liggen te pitten⦠slecht idee, heb scheef gelegenā¦auw⦠ach gaat weer over voor ik een oude zak ben zeggen ze dan
hehehe
Morgen gaan we nog even op visit in Enschede, naar een nieuwe Ct scanner kijken. En dan gaan we met een VIP bus, zo een met geblindeerde ramen, stoerā¦hhehehe. Alleen heb ik er geen zin meer in.
ai DG nee de bank is dan niet zo comfi hehā¦
Maak er maar het beste van morgen! Lijkt me wel lachen, soort schoolriesje hahaha :lol:
Hoi Meiden,
@ster, spannend hoor, na alle ongi en nega testen van de rest is mijn hoop jou gevestigd, begrijp dat je nog helemaal niet getest hebt uit je stukje (sorry ik weet het niet meer). Dan wordt het echt spannend, want je NOD is al geweest toch? tjee dat je zo lang kan wachten, hihi, maar wel beter voor jezelf!
@DG, leuk zoān uitje naar een ander ziekenhuis, maar wel jammer met jouw rug in de bus (als is het een vip bus )
@bar, nog steeds niets verder? ga je anders nog een keer testen of niet?
@bkm, en bij jou?
@mauwjte, wanneer is jouw NOD? Ik kan je tickers niet zien helaas.
Ster veel plezier bij Dirty Dancing, ik ga niets spannends doen, alleen maar werken :wall:
Het blijft doorgaan met de zieken en overledenen, nu 2 opaās van vriendin en vader van mijn oom, dus al lekker oud, maar je denkt wel is het weer zoān periode. Worden zelf ook ouder heā¦pff. 29 volgende maand, maar gelukkig zijn Kootje en Bar nog ouder, hihi.
Nou werk ze allemaal, groetjes
Goedemorgen meiden!
Sorry wilde gister wel komen kletsen⦠maar had zon rot bui.. super Sjaggo.. dus lag al om 8 uur mokkend in mijn bed... heb niet eens wat tegen mijn vriend gezegt.. zo naar boven gegaan.. :oops:<br /> Het heeft nog niet doorgezet.. heb ook nergens last van.. vanmorgen was er nog een heeeeeel ietsiepietsie bruin slijm..maarja.. doe maar alsof dat dit mijn ongi is.. en dan als het nog niet doorzet over een paar dagen een test doen..Heb gister zo
n digitale gedaan NIET ZWANGER. Nou dat zegt genoeg toch! we zien het wel meiden⦠voel me er wel okay bij⦠helaas pindakaas⦠maar gister kon ik wel janken
Dusssssss Ster!!! kom op meid! alle hoop is inderdaad op jou! ik verwacht deze ronde minimaal 1 positieve test
Pff voor jou schiet het ook niet op he BKM⦠Misschien er maar van uitgaan dat je deze maand niet ongi wordt⦠bah vervelendā¦
En voor jou ook spannend Pinkie⦠Ik ga zaterdag voor je duimen!!
Nou ik ga ff bikkelen op mijn werk⦠en mijn gedachte op wat anders zetten tsuus meiden
Ster, veel plezier vanavond bij Dirty Dancing! Vind musicals wel leuk, maar dan meer Lion King enzo. En hopelijk morgen positieve test voor jou!
Oh Bkm, wie weet, 1 keer kan genoeg zijn! Kan me voorstellen dat je met die pijnlijke boobs geen zin hebt. Had ik vorige ronde ook! Hoop voor je dat het raak is, want met zoān lange cyclus is het helemaal niet leuk als de ongi daarna gewoon komt. Dan moet je weer zo lang wachten tot de volgende keer!
Dragon, hopelijk heb je 't toch leuk vandaag ondanks je rug!
Puma, jeetje zeg daās ook naar zeg al die vervelende berichten om je heen. Maar dat lijkt inderdaad altijd in 1 keer te komen allemaal.
Bar, wat balen zeg dat de ongi dan ook niet echt doorzet. Kan me voorstellen dat je dan ff sjaggo bent! Hopelijk voor jou meer succes dan de komende ronde!
Ik weet bij mij ook echt niet meer wat ik moet denken. Probeer er maar vanuit te gaan dat ik weer een lange cyclus heb, maar was vanochtend weer zo misselijk, dat je toch gaat hopen! Zaterdag maar testen in ieder geval voor de duidelijkheid en dan zien we wel weer verder!
Hello ladiesā¦
:? De zenuwen gieren echt door mān lijf⦠nog steeds geen ongi :thumbup:
Zou wel echt helemaal geweldig zijn natuurlijk en de hoop groeit elke minuut!
Ben gewoon wel bang dat door al die zenuwen die ik voel de ongi juist wegblijftā¦
vandaar dat ik nog niet test, vorige cyclussen waren ook verschillend dus daar kan ik niet van op aan, dinsdag was 2 weken na mijn eisprong, vorige ongi begon op woensdag en ben bang dat het gewoon weer een dag opschuift en nu op donderdag komt.
Het wordt laat vanacht dus morgenvroeg is manlief allang weg als ik wakker wordt en ik wil niet zonder hem testen dus wordt het zowieso zaterdagā¦
Sla nu alleen al een beetje door, zat zonnet in de bus te dromen⦠heb het in gedachten al tegen iedereen verteld :lol:
Maar goed, nog ff afwachten dusā¦
Pinkie, vandaag is je NOD zegt de ticker, ga je zaterdag ook testen?
DG: hoe ging het met je rug en in de bus enzo? was het een gezellig uitje?
Puma: altijd vervelend als iemand overlijd, besef je weer even dat het leven idd op een bepaald moment stopt.
Bar: meissie, wat vervelend toch, dat gekwakkel met je ongi of niet ongi⦠zou ook gek worden hoor!
Allemaal heel veel sterkte de komende tijd. Ik zou me haast schuldig gaan voelen als het bij mij raak is,
want ik gun het jullie allemaal ook zo! :hug: Maar ja eerst maar eens zien of het bij mij wel raak isā¦
Lieve allemaal, ik zal nog ff snel de stad in, drinken halen voor onderweg en een bloemetje voor mijn vader die eindelijk weer eens een contract heeft :mrgreen:
leg ik een andere keer wel helemaal uit maar nu ff geen tijd voor! (en toch typ ik maar doorā¦)
vanavond Dirty Dancing, ook niet mijn eerste keus maar verder waren er geen leuke musicals vind ikā¦
Fijne avond en ik spreek jullie misschien straks nog even en anders morgen weer!!!
Dikke kus!
:inlove: mān nijntjes nog ff een keer
Dag meiden! hier weer een berichtje van een oude doos⦠8) (dank je Puma :-* )
Whoeoeoe ster⦠ik leef helemaal met je mee!! zou toch helemaal tegek zijn! wat hou je het toch goed vol zeg⦠dat niet testen⦠ik had er al 5 gedaan En wat zijn je nijntjes toch lief⦠ik wordt helemaal vrolijk
@ puma⦠ja he dat is ok zo⦠hoe ouder je wordt⦠hoe meer er om je heen weggaan⦠het is heel vervelend. Helaas kan je er niks tegen doenā¦
Kus van een ouwe muts :hug:
Meiden⦠ik wordt gek! nu heb ik helder vruchtbaarslijm!!! wat is dit nu allemaal :roll: :wall: En voel me ook gammel⦠grrrr sorry hoor dat ik jullie er zo mee lastig val. :silenced:
Nou ik ben ff bijgelezen, vond dat het wel ff mocht, hihi.
@bar, wat raar ja, stel dat je eisprong heel laat was, heb je toen nog geklust? Want misschien komt de positieve test nogā¦Wel balen dat je gister weer een nega had, heel raar ook allemaal.
Trouwens je bent niet oud hoor,w as een grapje, haha.
@pinkelotje en ster, succes met testen zaterdag! Ster wat goed idd dat je zolang kan wachten, maar ja als je normaal regelmatig bent, dan is de kans nu ook wel echt groot!
@bkm bij jou is het ook echt raar he, bah.
Net gehoord dat een mannelijke collega in Eindhoven papa wordt. Ik ben jaloers en ik vind het niet eerlijk (ondanks dat ik ook wel weet dat ik niet lang bezig ben en in ronde 2 al zwanger was). Hij zei al heel lang dat het o mhem nog niet hoefde als we het erover hadden (veel zwangeren dus veel over gepraat op het werk), en het was dus ook niet geplant, hij is er nu wel blij mee. Dus was echt chagerijnig net (aardig he?!)
Tot later weer!
I Know Puma dat het grapje was⦠ik maakte ook een grapje
Ja heel vreemd allemaal⦠maarja we wachten het gewoon maar weer af!
Ja ik snap heel goed dat je chagerijnig, tis iets wat jij ook heel graag wilt!
en je wilt er ook lekker over praten⦠Bij mij is ook een collega zwanger⦠en elke dag moet ik die heerlijke verhalen aanhorenā¦en moet soms ook m`n best doen om vrolijk mee te babbelen ⦠over hoe leuk het allemaal voor der is⦠Gister kwam er iemand weer beschuit met muisjes brengen.
en heb deze eek van 4 mensen gehoord dat ze zwanger zijn!!!
ach weetje⦠onze tijd komt echt wel meid!
eerst nog even heeeeeeel hard voor Ster, BKM en pinkie heeel hard duimen!!
Zo ik ga zo lekker sporten. Body combat⦠heerlijk in de lucht schoppen en slaan⦠even mijn frustraties weg sporten⦠misschien tot vanavond meiden!
Bar geen idee of jullie ook sparren⦠maar anders succes gewenst aan je tegenstander
Jouw lichaam maakt er helemaal een feestje van zeg, ik dacht dat t mij mij al weird eraan toe ging.
Ster⦠duim duim duim duim duim!!!
Ben vanmiddag met een collega wezen lunchen, ff gezellig bijkletsen. Zij is ook zwanger, bijna 30 weken nu⦠dus ik had een goed excuus om ff tussen alle babykleertjes te neuzen
Zij weet ook dat we bezig zijn.
oh Ster⦠wat leuk dat je een van je nijntjes Bram hebt genoemd!!! Zo heet mijn man ook haha.
KIEKEBOE @!@
HEEE Kootje! je hebt ons ook gevonden!!
Ja je moet toch iets he
haa die Kootje!!!
Hoe is het???
Heyyy
Oh Ster, wat spannend allemaal, ik hoop met je mee
En Bar jouw lichaam is lekker in de weer de laatste tijd zeg. Vaag allemaal die verschijnselen. Wat zouden ze betekenen??? :think: Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid.
Kootje: KIEKEBOE terug !
Pinkelotje: Hup Hup Hup, kom op met die positieve test zaterdag. Maar inderdaad wie weet is jouw cyclus wel weer erg lang. :shifty:
Bkm: Hoest bij jou, nog geen ongi te bekennen. Ook raar he?
:doh: Wel leuk dat je tussen de kleertjes hebt kunnen snuffelen.
Puma: Hoe is het met je biologische klok, haha? :lol: Ik word volgende week alweer 26, pfffff. En geen idee waarom mijn banners het niet doen. Zal zo ff checken.
Zo hier vanmiddag met mijn zusje en mams de stad in geweest. En oh oh wat een opmerkingen kreeg ik te horen: āAhhh wat een lieve kleine sokjes!ā āOh wat een lief boekje, die koop ik alvast voor mijn kleinkind(eren)!ā āIk wil wel een keer tante worden hoor!ā enz enz.
Wel leuk hoor maar soms ook wel irri. Stel dat wij al heel lang bezig zijn en maar steeds niet wil lukken, dan zit je niet echt op die opmerkingen te wachten. Maarja, tis goed bedoeld. En volgens mij hebben ze ook wel een vermoeden. :mrgreen:
Zo meteen ff eten, de bloemkool schotel staat al in de oven. Vanavond met mijn vriend naar de stadā¦verjaardagskadootje uitzoekenā¦jippie :dance:
Tot laterrr