ooh jeetje zeg Bar lees net op hyvesberichtje dat je ongi bent geworden…
Enorm balen meid! :wall: :thumbdown: Daar ben ik dus ook zo bang voor…
Ik heb wel steeds hongergevoel maar als ik iets eet daarna beetje misselijk gevoel :? maar ja durf echt niks te denken… de hoop wakkert wel aan zo maar ebn zo bang voor een grote teleurstelling!!!
Hopen dat onze lieve Heer het ons deze ronde gunt… :**:
Bar ik lees net in het bericht van Ster dat je toch ongi bent geworden.
Ontzettend balen zeg, had t zo gehoopt voor je!!! :hug:
nou is snap er helemaal niks van! nu is alles weer weg! geen bruin verlies…dat had ik namelijk allesweer normaal! geen kramp! wat is dit nu weer!!! oud bloed misschien! wat een drama dit!!! maarja geeft me wel weer een beejte moed :lol:
Komop ster! je kan het meid!
hoe is het met jou bkm???
Damesssssssssssss hier ben ik dan!!!
Kon op het werk niet op dit forum komen. En sprak net bkm nog ff kort op msn. Toen nog ff snel aanmelden en nu jullie hier spammen!!!
Hmm bar, was het oud bloed dan wat je verloor, of helder???
He wat leuk dragon!
hoe is het met je rug?
Het was… ja klinkt heel vies… bruinslijm… en dacht nou daar gaan we…
maar tis nu weer allemaal weg… gek he
een inesteling lijkt me niet…
Hmm irritant joh.
Mijn rug…ja wat zal ik er eens van zeggen. Het ging de afgelopen 1,5 dag best goed, en gister fysio was ook wel lekker, maar nou heb ik vanmiddag iets op het werk gedaan, gewoon door mijn knieen…en nou voel ik hem best weer. Maar het is tot nu toe nog niet weer zo erg als de voorgaande tijd.
Ohhhh nog iets…ik denk dat ik zo nu en dan mijn beebje voel… inwendig rommelt het wel steeds, maar als ik zo als nu, op de bank zit met de laptop op mijn schoot en deze wordt dan best warm naar verloop van tijd…dan ga ik ( viel me zelf op) met mijn hand voor de buik zitten ( blaas/onderbuikregio) en dan voel ik onder mijn vingers ineens een soort van spiertrekking in de huid ( tegen mijn vingers aan).
Maar op die plek zitten geen eens spieren… dus ik heb zo het idee dat het de beeb is.
Maar ja zeker weten doe ik het natuurlijk niet…
Dragon… kan best beebje zijn… of in elke geval de baarmoeder die ook mee veranderd!!! hoeveel weekjes ben je nu?
Bar… Kan me voorstellen dat je weer wat moed hebt gekregen, maar het is bij ook wel eens zo voorgekomen dat ik alleen maar een keer oud bloed had als ongi. Sorry ik wil je hoop echt niet weer ontnemen.
Bij mij nog alles hetzelfde, geen ongi en pijnlijke tepels hoewel dat laatste al iets minder is.
en volgens mijn biologie heb je omgeving blaas/onderbuik toch echt ook spieren zitten
Heh ja de baarmoeder kan ik goed aftasten, kan zo goed als de hele vorm ervan voelen.
Maar het gekke was gewoon dat je dan binnen in niets voelt opzich , wel wat gerommel , maar verder niets.
Heel apart.
En het ‘uitrekken’ (veranderen) van de baarmoeder voel ik wel goed. Dat is best pijnlijk , al zeg ik het zelf. Komt een keer of 6 per dag voor. En dan heb ik het gevoel dat er iets in mijn buik uit elkaar getrokken word…niet fijn dus…
Nog 4 weekjes en dan mogen we de beeb weer aanschouwen…moet zeggen dat ik op het werk zo nu en dan ook wel even wil laten kijken, maar ik heb het nog steeds niet weer gedaan. Vind dat niet leuk voor mijn vriend. Gewoon 4 wk volhouden en dan lekker samen kijken…
ja is toch iets speciaals voor beiden!!!
I know BKM… ik beschouw dit ook als mijn ongi… begin nu ook koppijn te krijgen… dus hij zal morgen wel doorzetten… pff voel me echt K**… maarja we gaan weer vrolijk verder!
maar jeetje bkm… hou je het een beetje vo met de spanning? wanneer heb je nou voor het laatst een test gedaan?
gaaf hoor dragon!zou wel tof zjn als het je beebje is
@Bkm wrote:
en volgens mijn biologie heb je omgeving blaas/onderbuik toch echt ook spieren zitten![]()
Dat klopt. Maar door de veranderingen door de zwangerschap wijden je buikspieren uit. En ik kan normaal heel goed de spieren daarvoelen. En de plek waar ik de "zenuwtrekjes"voel zit echt geen spier. Die ligt daar ongeveer anderhalve tot 2 cm naast…
Maar goed daarom zou het natuurlijk gewoon doorstraling van de spier kunnen zijn…maar ik had het er op het werk over en iedereen zegt van joh das echt je beeb… dus dan weet ik het ook niet meer zo goed… het gevoel dat er zat was iets wat ik in ieder geval niet ken!
He ik zit hier nog steeds op mijn eten te wachten, zou er zo zijn, zei mijn vriend aan de foon, maar pff… honger honger honger
hihihi… wordt het gehaald voor je?? ik zit te wachten tot manlief wakker is… die ligt even een powernapje te doen… dus heb ook honger!!!
Ja mijn vriend is nog onderweg naar huis vanuit gouda, ik bel dan de bestelling door en hij rijd er langs, makkelijk he.
Morgen moet ik het dan gewoon weer maken en dan is ie ook laat
Maar van mij mogen ze alle dagen me eten wel maken…
Zo ik heb net m’n spinazie achter de kiezen :mrgreen: was erg lekker!
En ook wel nodig! Ik was gewoon slapjes, hongergevoel, trillerig…
Snap er niks van en durf gewoon niet te denken dat het raak kan zijn maar hoop het stiekum wel heel hard…
:oops: Alle hoop is dus op BKM en mij op dit moment… nou meiden, ik doe m’n best!
Gewoon m’n bovenbenen heel hard tegen elkaar aanduwen :lol:
ik zal even naar de C1000, stickers plakken :thumbup:
oeh, eerst naar de wc… :eh:
Wat raar zeg Bar! Inderdaad maar van uitgaan dat het gewoon je ongi is, dan kan het alleen maar meevallen.
Wel spannend zeg nog steeds bij jullie Ster en Bkm! Blijf duimen voor jullie!
Hier nog helemaal niks. Geen ongi, maar ben ook niet misselijk meer, dus ik ga er eigenlijk maar vanuit dat ik gewoon weer op een lange cyclus zit. Maar ga wel zaterdag testen als er dan nog niks is!
Hoi Meiden,
Ben ook weer thuis en heb macaroni achter de kiezen, gemaakt door mijn lieve vriend.
Bar ik duim voor je, maar ik had vorige keer ook op maandag beetje bruik en toen de hele avond/nacht en ochtend niets en toen ging het dinsdag middag los. Maar laten we hopen dat dit een restbloedje van je innesteling was…
Ster wanneer heb jij voor het laatst getest? En BKM? had jij nou gister ofzo nog getest?
DG volgens mij kan je vanaf week 16 de baby voelen, dus dat zou goed kunnen toch? Heb vaker gelezen dat mensen niet gelijk zeker weten of het de beeb was als ze zoiets voelen. Leuk man!
Tot later!
Oh pinkelotje, geloof dat we tegelijk aan het typen waren. Spannend ook voor jou! Duim hoor, hihi.
Stom eigenlijk dat we zo weer over gaan op de nicknames, haha.
@Ster wrote:
:oops: Alle hoop is dus op BKM en mij op dit moment… nou meiden, ik doe m’n best!
hehehe… wacht maar niet op mij… hoop voor deze ronde is wel pleite bij mij.
Tsja Bar die spanning… ik probeer dr niet aan te denken, ik ga ervanuit dat het deze ronde niks wordt (als deze ooit ten einde komt haha, heb werkelijk geen idee meer van me cyclus) maar ik heb gisteren voor 2e keer getest, nega uiteraard!
volgende week maar afwachten of ik dan alsnog ongi wordt en dat vorige week dus toch mijn ei is geweest.