Dank je BKM!
spannende trouwens hoor! wanneer ga je weer testen?
Nou meiden!
ben blij dat weer er weer zijn… eigelijk moeten we Jenny ook nog opsporren… Miauwtje en pinkie en dragon zullen ook wel snel komen
Ik ben voor nu weg… ga lekker uiteten!
laters !!
nou ff proberen…
klinkt wel heeeeeeeel spannend bkm, wanneer ga je weer testen?
ik vind het zooooooooo spannend, bah, wil morgen gewoon weten of ik ongi word, maar wsl gebeurt dat morgen ook gewoon…
eet ze bar.
ik denk dat ik di of woensdag weer test als ik dat kan volhouden
voor jullie is het ook spannend!!!
Puma ik hoop t niet voor je!!!
duim duim duim duim duim
ik ga aan het eten beginnen misschien tot vanavond
ja spannende tijden, m’n duimen maken overuren!
Ik heb alleen niet het gevoel dat het raak is, maar zolang de rode duivels :evil: wegblijven houden we hoop heh…
ik moet wel weer aan de nicknamen wennen hoor… wie wie is enzo :?
Fijne avond meiden, spreek jullie snel weer
xXx
mijn nickname was gewoon ook al niet meer bsb.
bkm ik heb gister negatief getest…morgen zou mijn ongi moeten zijn. nou ja laatste 2x maandag heel klein beetje en dinsdag ging het los. vanochtend dacht ik dat ik niets meer voelde, maar nu doen mijn borsten weer pijn, en sinds gister als ik op sta ben ik duizelig. ik was gister echt verbaasd omdat ik echt dacht dat het raak was, ga er nu maar uit van niet, morgen ochtend denk ik testje of gewoon afwachten of het morgen/dinsdag komt.
spannend man, als je misselijk bent enzo en al zo ver overtijd, dan is het vast raak!
Ja echt heel spannend bkm! ik heb ook gister getest… maar helaas!
Ik heb me trouwens even voorgesteld in voorsteltopic… ik dacht wel zo netjes :lol:
Nou ik ben nu echt weg!
fijne avond meiden
oke meiden, morgen allemaal weer aan het werk?
Hebben we tenminste afleiding… :think: nou ja… proberen dan
Merk dat ik me niet zo goed kan concentreren op m’n werk en telkens denk aan wat ik voel en hoe ik het nieuws zal gaan vertellen aan iedereen enz. enz… ja ik draai alweer door… :silenced: moet toch echt eens goede afleiding zoeken…
Zo eerst maar koese ben best wel moe… en koud
oant moarn! :-*
Ola!
Ja ster. helaas morgen weer werken maarja hoort erbij!
zo ik heb lekker gegeten joh! ik zit echt propvol… en ik heb iets teveel wijn op :oops: dus ik voel me heeeeeeeerlijk hihihi… ik ga nu lekekr hangen op de bank.
Morgen spannende dag Puma! hopelijk blijf je NOD weg!
voel je je al weer wat beter Ster? je had zo`n rot dag…
slaap lekker meiden.
Hey meiden,
Mijn test was wederom negatief. De ongi mag dus komen, ik blijf verbaasd, want de symptomen lijken me te veel op de vorige keer en ik mis de ongi symptomen, maar ja de testen liegen er niet om. Al zei vriendlief vanochtend “misschien ligt het aan deze testen” heb die van internet, haha, heb hem maar even verteld dat die testen toch nog betrouwbaarder zijn dan mijn lijf. Wel heel irritant voor de volgende keer dat zelfs al voel ik alles net zoals toen ik zwanger was het dus nog niet raak is, maar ja het is niet anders.
Nou hopelijk hebben jullie beter nieuws…werk ze vandaag!
Yeah ik ben er ook!!! Zit in de trein naar Parijs en zag alle hyves berichtjes, dus heb me meteen maar aangemeldt hier. Wordt wel weer even wennen aan de nicknames ja, maar komt helemaal goed!
Bkm, wat spannend zeg! Al zo ver overtijd en die symptomen! Wel balen van de negatieve test, maar wie weet kwam het omdat je te vroeg was!
Puma, balen dat het voor jou weer negatief was. Hopen dat de ongi dan begint vandaag en dat je niet nog langer in onzekerheid blijft.
Voor de rest van de meiden blijft het ook spannend zeg! Hier nog steeds misselijk zo nu en dan en heb 't idee dat 1 van m’n broeken al moeilijker dicht gaat, maar dat zal wel van het vele eten komen Zaterdag in ieder geval testen als er dan nog geen ongi is. Als 'ie dan negatief is, denk ik dat ik gewoon ongi ga worden, maar hoop stiekem toch wel dat het raak is nu. Je weet maar nooit!
Succes allemaal meiden! Ik ga nu even uitzoeken hoe ik aan een banner kom!
He Pinkie! welkom meid! hihihi… ohw dat klinkt wel spannend meid… misselijk enz… het zou toch wat he veel plezier in Parijs!!
@Puma. he balen meid! misschien toch nog steeds tevroeg… misschien kan je die test proberen van het kruidvat… 2 voor 5 euri… schijnen heel gevoelig tezijn…
Nou ik ben ook weer stom geweest… weer gestest en weer negatief! heb ook nog geen tekenen van ongi worden… gister wel… maar dat is nu weer weg… normaal heb ik ook een week koppijn van tevoren… maar nu dus niet… gedoe allemaal… ik droomde wel over een positievetest… Heb nu geen testen meer in huis… dus geen verleiding… hihihi
Fijne dag meiden!
Pff moeilijk is dat he om die verleiding te weerstaan! Wij hebben gelukkig ook geen testen in huis en kan vrijdagavond op z’n vroegst halen, dus kan toch echt pas zaterdagochtend voor het eerst testen. Het zou inderdaad wat zijn ja als ik toch zwanger mocht blijken nu, maar ik probeer er voorlopig toch nog maar vanuit te gaan dat ik weer een lange cyclus heb.
Wel spannend hoor bij iedereen! Zeker omdat er ook geen ongi symptomen zijn, dus dan ga je toch wel hopen op een eventuele zwangerschap! Zou het wel zo gaaf vinden als we nu gewoon allemaal tegelijk zwanger zijn!
Het is mij ook gelukt! Gezellig kunnen we weer kletsen. Dit werkt toch wat beter dan Hyves.
Ik las ff vlug dat BKM er ook is, gezellie
Ga even alles uitvogelen en een banner maken enz.
Mijn naam is ietsjes anders. Ik heb maar voor mijn geboortejaar gekozen want 25 jaar ben ik niet zo lang meer. Bijna jarig!
He Mauwtje! daar ben je dan ja dit is toch beter als hyves he!
Wanneer ben je jarig?
Bar: Volgende week dinsdag ben ik jarig!
Dit forum lijkt best wel op die andere zeg.
Nu ff kijken of mijn banners het doen!
meiden ons eigen forum doet t weer!!!
ik zie jullie daar
en nu zijn ze weer bezig met zwangerschapsforum… :?
Hier nog geen rode duiveltjes… maar ja denk toch dat het wel snel doorzet…
al blijf je hoop houden heh.
Truste dames!
Echt balen he dat we zo heen en weer moeten switchen, kijk vanmiddag wel even waar ik jullie vind, haha.
werk ze
Ja echt heel balen!!! grrrr. maarja… je doet er helaas niks aan…!
alles goed met iedereen… hier wacht ik nog steeds in spanning!
wel niet wel niet wel niet