Meiden van: stoppen met de pil eind 2008 deel 2

Hey!!!

Gelukkig ben ik zondag niet alleen! Vriend gaat niet lopen!! Yeah!!!

Vanavond was een vriendin hier. We waren vroeger beste vriendinnen, das een poosje over geweest, nu sinds 2,5 jaar weer contact. We hadden sinds de kerstvakantie elkaar niet gesproken en druk, dus langkomen/gaan kwam er niet van.

Nu kwam ze met 2 leuke kadootjes en een tekening van haar zoontje. Die had ie in januari al voor me gemaakt, heheh heel leuk.

Bkm, kantoorwerk heb ik maar een uurtje gedaan hoor van de week, dus valt weer tegen…

Ik sta nog steeds gewoon bijna 5 dagen in de week op de CT scan, dus druk en sjeezen.

Vandaag werd hij om 14 uur gerepareerd, en voor half 2 hadden we al 24 patienten gedaan. Normaal doen wel per dag 30 stuks en dat is al extreem veel. Dus kun je voorstellen, hoe ik me voelde vandaag…best uitgeput.

Normaal draagvlak voor zo’n aparaat is 20 aan patienten per dag. Daar zitten wij dus dik boven. Pfff en ik woon daar zo ongeveer, das nl het enige wat ik heel de dag nog vol kan houden…

Maar goed we zullen zien hoe het zich verder ontwikkeld… het secretaresse werk op de afdeling is te stressvol. En als die mensen allemaal zo onaardig doen aan de balie, is nu helemaal niet goed voor mij. Dan trek ik er nog eens een keer een over de balie…als ie niet lief tegen me doet. Hehhehe

Maandag weer naar de Vk. zullen eens zien of ik weer die sjaggie heb, of nu een andere!

Mijn vriendin zat me met heel grote ogen aan te kijken dat ik nog gewoon 40 uur aan het werk was … :shock:

Ach ik vond dat eigenlijk nog best wel normaal…zij niet, vooral in de zorg niet zeg maar…

Nou fijn weekend voor iedereen!!

En ik weet wel dat jullie ( ik ook) net komen kijken voor het zwanger zijn. Maar ja lees toch vaak dat jullie weer een posi test willen , ik zie dat natuurlijk ook graag :stuck_out_tongue:

En daarom help ik mogelijk een handje!!!

zooooo was ik ook weer :slight_smile:

ster balen dat je test negatief was en dat de :twisted: gekomen zijn!

vakantie was heeeeeeeeeeeeeerlijk. lekker van elkaar genoten.

en tadaaa…dit was donderdagavond…26 weken en 6 dagen…:

Wow kootje… mooi buikje!!! Hoe is het verder met je???

Pff Dragon… inderdaad een drukte bij jullie. Ik zie het toekomstige balie-incident al helemaal voor me hehehe :smiley:

Goed op jezelf letten!!!

Pinkelotje… heb niet getest, sorry meiden. :oops: Ik ga maandag testen, echt waar helemaal zeker weten hahaha

Manlief en ik hebben dan samen vrij, lijkt me toch wat beter om dan te testen. Die 2 dagen overleven jullie ook nog wel haha

Dragon, wat leuk dat dat zoontje al een tekening had gemaakt! Wat zijn die kindjes toch lief he! En ik zie het balie incident ook al voor me! Ze weten toch dat je een zwangere vrouw niet boos moet maken! :twisted: :lol:

Kootje, mooie buik zeg! En lekkere vakantie gehad dus! Jullie troffen het wel met het mooie weer!

Bkm, jammer dat je nog niet getest hebt. Zag meteen dat je gepost had, dus ik dacht: zou 't? Maar ik begrijp het wel hoor dat je nog ff iets langer wil wachten en dat je het wil doen als jullie allebei vrij zijn. Die 2 daagjes overleef ik inderdaad nog wel, maar ben wel heel benieuwd!!! :slight_smile:

Goede morgen meiden,

Fijn dat je toch niet alleen bent morgen DG, kan me voorstellen dat je dat wel heel saai vindt. Haha ik heb ook helemaal beeld voor me van jou achter de balie en iemand die je erover heen sleept :stuck_out_tongue: Onaardige mensen is niet leuk, maar nu wsl helemaal niet. Hoop dat je het een beetje trekt want het klinkt wel heel druk :wall:

En laat maar komen die hormonen zodat wij ook positief kunnen testen, hhi!

bkm Geweldig dat het beter gaat met je vader! Ik was degene die schreef van 3 sneetjes, heb idd wel vaker gehoord als hij te groot is, ze een groter “gat” maken. moest zelf toen toestemming geven dat ze dat mochten doen als tijdens operatie bleek dat dat nodig was. De foto met konijn, dat is tijger, hij dacht volgens mij bij alles van HUH??? Wij noemden hem altijd “vraagteken” en “no no”. hihi

bar, ik heb ooit gelezen dat de meeste eitjes 's ochtends springen, maar jouw verhaal klinkt wel grappig.

Kootje wat is je buik mooi en goed gegroeit zeg! Lekkere vakantie gehad? Was wel mooi weer he?!

Pinkelotje hoest bij jou? voel je nog steeds iets? We komen idd net kijken, maar toch… Ik zit alweer in ronde 5, maar ja eigenlijk niet echt natuurlijk.

Ik werd gister gebeld door de boerin van ons poesje, ze had bedacht dat het toch wel erg vroeg was om haar volgende week op te halen, en ze kwam er ook achter dat ze dan pas 5,5 week was. Daarnaast is ze de kleinste van het nest. Of we haar toch een week later wilden halen. Maar dan mocht het ook wel 2 weken later zei ze omdat ze wist dat wij dan vakantie hebben. Vriend is heel blij,haha. Ik ben ook blij omdat het veel beter is, maar ik kreeg wel een onbestemd gevoel dat ze ineens ging veranderen (al vind ik hun super betrouwbaar over komen)…

Er slaapt een vriendin van mij hier, maar die ligt nog te tukken, dacht snel ff typen, hihi. TOt later!

Hey Kootje zie op hyves dat je jarig bent, gefeliciteerd! :stuck_out_tongue: Iedereen is bijna in het voorjaar jarig hier! Een hele leuke dag gewenst!

Oh ja ik wilde nog wat zeggen…bij vriend gingen gister 2 mensen (waaronder zijn directe collega) vertellen dat ze zwanger zijn. Heel leuk voor hen, maar vriend vond het gewoon ook moeilijk, ging hij zeggen :inlove: Die ene is 8 weken zwanger…vond het wel vroeg om te vertellen op werk, maar ja ik heb ervaren hoe snel het mis kan gaan natuurlijk, zij denkt dat hopelijk niet over. We worden natuurlijk ouder maar het lijkt wel een ontploffing van zwangeren. van het weekend maar eens druk proberen daar zelf ook bij te horen volgende maand :lol:

Wat jarig??? Wist ik niet… Profisia en unne hiele dikke poen vaan mieche!!!

Ga je nog wat leuks doen???

Ja Pinkelotje, ik wil gewoon wachten omdat ik nu moet werken, stel het is dan positief dan kan ik dat echt niet voor me houden en mijn clienten hoeven het echt niet als eerste te weten haha vandaar pas de maandag, dan zijn wel lekker met z’n 2en.

Sorry dat ik jullie geduld zo op de proef neem haha

Puma… Hoop voor je dat je met poesje alles ok blijft gaan!!!

Yep, Kootje is jarig! gefeliciteerd meis! :**:

Puma, fijn dat je katje later komt en langer bij haar mams blijft :slight_smile:

Kootje mooie buik meis! :thumbup:

DG waar blijft jouw foto? :stuck_out_tongue: Staat ook nog niet op hyves heh :wink: Ik ben vandaag ook alleen maar heb genoeg te doen…

BKM spannend!!! All hope on you! duim duim duim…

Sterkte met je pa, hoop dat ie snel opknapt en lekker naar huis mag!

Nou hier heb ik een hyperactieve man die dolgraag papa wil worden haha!

Hij vroeg of ik alweer vruchtbaar was haha! Nou dat duurt nog wel anderhalf week! Tenminste als mijn eisprong om de 5 weken blijft.

Dan zou ie op 31 maart komen. heb ook even gerekend en als het dan raak zou zijn dan zou ik 22 december uitgerekend zijn :?

Jullie zien ik ben er alweer meer mee bezig. :doh: can’t help it! Maar heb me voorgenomen deze ronde wel rustig aan te doen.

En mocht het wel zo zijn dan zijn we heel blij maar als het niet zo is dan heb ik er ook vrede mee en gaan we voor een 2010 kindje :mrgreen:

Ach ja en het kindje kan dan alsnog te laat komen en in het nieuwe jaar geboren worden. Ach we zien wel…

mannetje is meestal vlak na mijn ongi wel enthousiast maar als het dan rond mijn eisprong is dan is ie ineens moe enzo :shock:

meiden ik zal snel de stad in, boodschapjes halen, zaagsel voor nijntjes en kadootje voor mijn zwangere schoonzusje.

het is al weer wat bezonken maar als ik af en toe dan lees dat ze een echo heeft en hoe enthousiast haar zus is…

dan steekt het wel weer even… maar goed, onze tijd komt nog wel :wink:

laten we maar lekker gaan genieten van deze lentedag!

Liefs

Kootje gefeliciteerd! Geniet van het mooie weer op je verjaardag!

Puma, da’s toch wel fijn dat je d’r nu pas 2 weken later krijgt. Kan me voorstellen dat je wel ff twijfels had bij die mensen nu, maar denk dat alles wel ok is. Hier weet ik echt niet waar ik aan toe ben. Voel wel soms steekjes in m’n buik, maar verder eigenlijk niet veel. Denk iedere dag wel een keer dat ik ongi geworden ben, omdat ik dan wat in m’n slipje voel (sorry voor de details :oops: ), maar dan blijkt het gewoon wit slijm te zien. Dus we zullen nog een weekje moeten wachten en hopelijk blijft de ongi dan weg! :smiley:

Ster, kijk gewoon wat er van komt en als je deze ronde zwanger wordt dan heeft het blijkbaar zo moeten zijn. Maar kan me voorstellen dat je het niet erg zou vinden als het een 2010 kindje wordt. Als ik nu zwanger blijk te zijn, ben ik volgens mij ergens begin december uitgerekend ofzo, dus da’s dan nog wel ok. En inderdaad lekker genieten van de lentedag vandaag! Ik ga zo lekker met m’n vriendin en de kleine de stad in, dus dat wordt hopelijk ook ff lekker een terrasje pakken! :smiley:

Middag dames…

Kootje hier ook nog even : Van Harte Gefeliciteerd!!

En mooi buik hoor, ik ga zo ff kijken of ik zelf foto’s kan maken ( eerst even eten) ik heb namelijk batterijen mee genomen!!!

Dus hopelijk doet de camera het!

Op mijn hyves zet ik geen foto’s hoor, ik hou daar nl niet zo van. Het was al een hele drempel om de vorige foto op het forum te zetten, maar goed ik zal hem hier wel posten hoor!

Net even alleen de boodschappen wezen doen. Karretje was best lastig te drukken op een scheve stoep met een zere rug… grrr

Maar goed in 8 keer op en neer alles weer uit de auto gehaald… niet weer doen dus de volgende keer :oops:

Maar wat een heerlijk weer. Eindelijk als ik ook eens vrij ben!! Yeah!!!

Oke het is redelijk gelukt.

Heb Nynx ook nog ff erbij op de foto gepoogd te zetten, die ging het touwtje van de camera aanvallen…

Komen ze dan!!!

lekker buikkie!!!

en dat katje SMELT SMELT SMELT

hihi hier een foto van mijn surrogaatdochter samen met me neefje

Leuk Koot!!

Nynx zit op het moment op de kop in de boodschappen tassen. Best grappig, als ik nu heel hard boe roep, vliegt ze door de kamer als een bezetene!

hihi lache he…ik had met mijn ex ook 2 katjes. mis ze soms nog steeds. vooral omdat hij ze eigenlijk niet wilde…wil ook eigenlijk niet weten hoe het nu met ze gaat…ik kon ze toen echt niet meenemen. en nu met fix (de hond) kan het al helemaal niet. die vreet ze op

maar fix is ook een schatje. ben benieuwd hoe ze straks doet

Komt vast helemaal goed met Fix!!!

oh vast wel

ze is gek met kinderen…gaat ze lopen moederen…dus ben niet bang dat ze jaloers is…

alleen de regels he…tis een jackrussel met gebruiksaanwijzing. je kan der iets leren maar snachts word der harde schijf gewist en morgen kan je opnieuw beginnen :?

zo ik ga achter de pc vandaan. kleine van lieffies zus is ook jarig dus ga daar heen.

laters!

xx

haha leuke foto’s hoor!

Loeki ligt nu te rollebollen in de modder in het zonnetje haha

Straks goed afkloppen voor ze naar binnen mag! :stuck_out_tongue:

Heheh ja anders heb je de modder zelfs in huis!!

Was net ff bezig met opruimen, maar het schiet niet echt op hier, hopelijk is mijn vriend zo weer thuis, zo stil…alleen het gemauw van Nynx om me heen, naja ligt nu ook te slapen.

Kan echt merken dat het mooi weer is…hoofdpijn en niezen…hooikoorts zal me nog wel meer gaan plagen… best kloten nu je geen tabletten ervoor mag…