goedemorgen meiden!!
He jeetje BKM wat een elende met je vader! ik hoop echt voor jullie dat hij snel weer opknapt! sterkte meis… ik denk aan jullie!
tja Puma… je moet maar zo denken… de meeste verhalen op internet zijn heel vaak negatief… of niet waar… je moet het zelf evaren… en met jullie liefde voor katjes komt dat echt wel goed! rustig aan elkaar laten wennen.
Mijn tante werkt bij de dierenbescherming en die vertelde mij dat je ze ook niet gelijk eerst bijelkaar moet zetten… wat je bv kan doen… is eerst puma in een kamertje doen… die kleine lekker laten rond lopen… dan laat ze der geur overal achter… en dan draai je het om… en langzaam bij elkaar zetten… het is maar een idee… wat ook kan gebeuren… en daar moet je niet van schrikken… is dat ze ook (meestal) de rang gaan bepalen… dus dan gaan ze een beetje vechten om te kijken wie de baas wordt… kweet niet of puma dat ook gaat doen… maar wat ook belangrijk is… is dat je ze hun gang laat gaan… niet er teveel mee gaan bemoeien… (tenzij het heel erg wordt) nou heel verhaal… ja katten zijn nou eenmaal wat dit betreft een beetje moelijk… maar dat hoeft natuurlijk niet… Ik heb geen goed voorbeeld om te vertellen… maar bj zat mensen in mijn omgeving is het goed gegaan… Oja nog een ding… wat heel belangrijk is… geef niet teveel aandacht aan de kitten… dus ga meer met puma spelen en knuffelen… anders kan puma jaloers worden…
wat een stoere foto Ster!
Ohh hier schijnt de zon heerlijk! ik wil naar het terras! maarja nog een paar uur. en dan weer weekend! heben jullie nog leuken plannen?
Ohh jullie waren me al weer voor… wat weekend betreft
Leuke plannen Pinkie! jij gaat trouwens ook best vaak naar optredens n concerten he… tof hoor!
Ik ben het hele weekend in de tuin bezig… bij ons was de hele tuin met tegels… maar de boompjes in de potten worden nu zo groot dat ze echt de grond in moeten… dus we zijn druk in de tuin… vanavond ga ik naar 2 vriendjes van me (homo vrienjes) altijd zo gezellig bij hun…ze zijn echt net Geer en Goor… zo grappig altijd…
en de klus periode komt er nu ook weer aan… dus moeten we het weer een beetje gezellig gaan maken thuis… hihihi :oops:
thx bar, ik heb hetzelfde gelezen, kitten ff in een kamer laten om tot rust te komen, dan puma in de kamer en kitten laten wennen en langzaamaan samen laten gaan. en idd puma aandacht geven, zodat hij zich niet rot voelt. komt goed, ik zie het helemaal zitten nu. heb trouwens ondertussen ook veel dezelfde verhalen als tijger gelezen…
lijkt me echt super grappig als je 2 vrienden hebt die zijn als geer en goor, lig je zeker de hele tijd dubbel? Mijn baas is zo, is ook echt mega grappig (al is hij soms ook super irritant, maar dat hebi k al vaker over geschreven geloof ik). succes in je tuin! ik stel het nog ff uit, hou er niet van, maar ja er moet wel iets aan die tuin gebeuren denk ik. haha gezellig maken, jep het is weer tijd. wij zeiden al we moeten morgen avond want vriendin van mij komt van vanavond tot morgen, echt slecht eigenlijk dat plannen, maar goed.
tot later, ga nu wat doen 8)
Puma, ik vind Nikki ook erg goed. Ben toen bij de halve finales van Idols geweest en die meid kan echt goed zingen! En lekker een avondje weg met m’n vriend is ook gewoon erg leuk! En 't shoppen is wel een beetje ook voor mezelf, maar wil niet te veel kopen, want ben bijna jarig en ga veel geld vragen, zodat ik daarna lekker kan shoppen! Lekker hoor dat je vandaag een dagje vrij hebt. Is wel mooi weer om vandaag in de tuin te werken, mocht je toch zin krijgen
Bar, ja ik ga wel regelmatig, maar is meestal wel BSB of Nick & Simon. Verder nu dus Nikki en als Kelly Clarkson komt wil ik daar ook echt heen. Haha, lijkt me altijd wel gezelllig met homo’s. Ik ken er een paar uit het BSB wereldje en da’s altijd wel lachen.
Nou, klus ze allebei dan maar dit weekend!
ja idd, wij zijn toen in St. Oedenrode geweest bij haar promotie voor de finale, was leuk ook! Laatst was ze in eindhoven maar kwamen we wat laat achter.
kelly clarkson vind ik ook heel leuk, volgens mij heb ik ook een cd van haar. wel leuk idd dat je vaak naar concerten gaat.
slim plan om van verjaardagsgeld te shoppen! zijn wel veel van ons jarig deze maande. mauwtje van de week, jij begin april toch? ik half april, bar is volgens mij in mei jarig. grappig.
heb al 1 ding van mijn lijstje gedaan!
Heyyy,
Nou er is weer lekker veel geschreven zie ik.
Gave foto Ster van je cat!
Bkm: Zo, das dus best wel heftig allemaal met je vader. Hopelijk mag hij gauw uit het ziekenhuis.
Bar: Veel plezier bij Geer en Goor vanavond, haha!
En Pinkelotje: jij ook een fijn weekend. Allemaal leuke plannen las ik.
Puma: Had je nou al afgesproken wanneer je het katje kan ophalen?
Ik zal even proberen of ik ook een foto van mijn schatten kan toevoegen.
Wij willen van het weekend ook de tuin in. Alles een beetje opfixen voor de zomer met als beloning plantjes kopen voor in tuin.
Verder nog niet echt plannen, maar wat nog niet is kan nog komen
Wat een droppies Mauwtje! we hebben allemaal dus katten!
Ja het is altijd erg grappig bij geer en goor… zeker als ze ook ruzie gaan maken… echt geweldig… lig dan helemaal dubbel… altijd een feestje bij hun
Ja puma wanneer ga je je kitten ophalen?? heb je al een naam?
lekker dat je vrij bent!
jouw kat en puma lijken enorm op elkaar mauwtje, ik had dat al gezien op je hyves, heel grappig. Lief zijn ze! Iedereen gaat wel actief de tuin in, jij ook al dus, haha. Ik ben er net wel doorheen gelopen naar de schuur (frituurpan heb ik in de vaatwasser nu), maar daar houdt het op.
Ik ga haar volgende week zaterdag ophalen. vriend is maandag vrij en ik dindsag, hebben we vanochtend ff geregeld. dus komt goed.
we zitten nu op siepie, cheetah en guusje, lastig vind ik het.
eens kijken heb foto verkleind
Ja Puma, we zijn inderdaad vlak achter elkaar jarig allemaal. Wat toevallig zeg! En dan hebben we ook nog allemaal katten! Haha, echt grappig!
Mauwtje, jouw ene kat (de grijze) lijkt ook heel veel op die van mij. Wat zijn al die katten toch leuk he!
Wat leuk Puma dat jullie d’r volgende week zaterdag gaan ophalen! Dat moet dan wel goedkomen als jullie 4 dagen vrij zijn. Ik vind cheetah wel leuk bij puma passen
Ik ben helemaal hyper op m’n werk, want een vriendin van mij heeft 1e rij kaarten weten te krijgen voor Nick en Simon in Eindhoven 17 april, dus daar gaan we samen heen! Echt zo gaaf! En ze zijn ook helemaal in het midden, dus kan niet beter! Wordt zo leuk! Maar ga nu nog maar ff proberen wat te werken. In ieder geval lekker om 4 uur naar huis al!
oh wat gaaf pinkie! 1e rij… nou dat worden dan mooie foto`s!
Ik weet precies hoe je je voeld… had ik zaterdag toen ik de kaartjes van U2 had… Stuiter de stuiter! ohh lekker een uurtje eerder naar huis!
Het is nu zooooooooo lekker weer! ik wil ook… lekker roseetje, stokbroodje kruidenboter… en genieten maar!
Leuk puma! nog een weekje dan! spannend!
ohh puma… ik zie nu je foto`s… lief!!! en dat konijn!! tegek!
Nijntjes zijn ook zo leuk!
haha ja dat is inderdaad toevallig! En nick en simon eerste rij, leuk man! In eindhoven nog wel, haha.
Konijn is heel lief maar eigenwijs beest, bar. Kan me voorstellen dat je wel zin hebt in een terrasje, had mezelf in de tuin bedacht maar moet de stoelen dan eerst schoonmaken en moet nog zoveel doen, bleh. ga gauw verder, eerst maar de hoognodige dingen dan kijk ik wel verder voor de rest. haha.
Dat worden zeker wel een paar mooie foto’s Bar, maar wil ook niet de hele tijd in hun gezicht staan flitsen. Denk dat ik meer zal gaan filmen. En ben ook zeker van plan om zo lekker van het zonnetje te gaan genieten. Stond net even buiten te bellen en het is echt heerlijk weer! Ik hou van de lente! :inlove:
He dames wat gaan jullie allemaal leuke dingen doen van het weekend…hmmmm. Ik ben weer haast heel het weekend alleen…
Mijn vriend gaat met een oud collega van hem naar een ander oud collega, naar haar huis kijken en daarna gaan ze naar een groter vijver en aquariumzaak in Enschede. dus heel de dag wel weg.
Tja en zondag gaat ie geloof ik weer lopen mijn zijn broer…
Pff zal er maar niet te veel bij nadenken, wordt er al haast sjaggie van anders…
Mooi aquarium trouwens!
En Puma de verhalen over twee katten samenvoegen, joh op internet lees je vaak nooit de goede dingen. Kijk eens op kattenplaza , daar zijn ze best positief.
Gewoon je kitten even alleen laten wennen aan jullie huisje ( ik had het al eens geschreven en nog een aantal hier) en gewoon veel aandacht. Dat is gewoon het allerbelangrijkste. En dan is het gewoon afwachten.
Voordeel dat je puma al een andere kat gewend was he! Dan gaat het vaak prima!!!
Mijn tantes hadden vroeger tussen de 20 en 30 katten en daar kwam steeds vanalles bij en ging weer weg. En dit ging altijd best goed. Ze zijn aan anderen gewent. Voor je kitten is het zo, die zit nog bij de broertjes en zusjes en jouw tijger is ook nog niet zo lang weg. Dat heeft ook voordelen he!!! Puma is dat nog niet vergeten hoor!
Meid het gaat vast goed komen!!!
Ik ga ff kijken of ik een uurtje eerder vrij kan, heb er genoeg van en die zon…heerlijk…
Morgen schijnt ie weer weg te zijn.
Ik wil ook graag in de tuin maar kan dat niet:( ik moet dan veels te rustig doen ( en dat kan ik niet zo goed normaal in de tuin) en mijn rug gaat dat ook vast niet goed vinden.
En dames ik duim zo en blaas en zwaai zo met de hormonen, om iemand van jullie en posi teste te laten hebben… vervelend dat het allemaal zo duurt bij jullie.
:-*
he balen Dragon! dat je het hele weekend bijna alleen bent… kan je niet gezellie een vriendin uitnodigen ofzo?? lekker tutten enz…stad in terrasje paken enz…
Ik hoop dat het duimen en blazen helpt… maar weet je… we zijn ook net bezig… het valt allemaal best mee! toch dames.??. we komen net kijken in het zwanger worden wereldje! en jij en kootje hebben zo geluk gehad.
heerlijk hoor!
Maar de lente komt eraan… dus tijd voor de bloemetjes en de bijtjes… en verse eitjes :D… trouwens ik heb wel eens gelezen… dat je eisprong per seizoen wisseld… in de herfst en winter… springt ie meestal overdag… en lente en zomer sà vonds/ s`nachts… hebben jullie daar wel eens overgelezen… of is het een broodjeaap verhaal…
Nou ik ga ook lekker weekend vieren! sterkte met je papa BKM!
Doeg lieve meiden!
Weet ff niet meer wie het schreef maar het klopt inderdaad dat 15cm niet gebruikelijk is bij deze Ok, maar ze hebben eerst met de 3 kleine sneetjes geprobeerd maar hij was al te groot vandaar dat ze grote snee hebben moeten maken.
Ik heb m vanmiddag gebeld en het gaat en heel goed met hem… Gisteren heeft ie gewoon heel veel last van de narcose gehad, die is nu echt uitgewerkt en de antobiotica is goed aangeslagen. infuus is stop, maagsonde is eruit, kan goed plassen, darmen werken weer, heeft warm kunnen eten dus misschien morgen naar huis!!!
Gweldige foto’s vooral die met dat konijn!! je ziet die kat gewoon denken van “was dat voor stom beest”
Heb vandaag trouwens niet getest, ik durfde niet haha
ik probeer morgen nogmaals haha
He balen Dragongirl da tje alleen bent!!! Troost je ik moet werken haha Hopelijk kun je misschien nog wat leuk ondernemen. Ik las trouwens eerder dat je nu kantoorwerk aan het doen bent??? Bevalt het een beetje? of werk je nog her en der???
Bar… nog nooit van gehoord over die verschillende legmomenten.
Dragon, hopelijk helpt het ja, maar zoals Bar zegt, komen we eigenlijk pas net kijken bij het zwanger worden, dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken. Maar zou toch leuk zijn als er weer eens iemand zwanger zou zijn!
Bkm, fijn om te horen dat het beter gaat met je papa. Ben benieuwd of je morgen wel durft te testen en dan hopelijk eindelijk weer eens een positief resultaat!