haai meiden!
wat een heerlijk weer!!!
gefeliciteerd kootje!!! veel plezier vandaag! en mooie buik!
En jij ook dragon… dat wordt ook al een aardige buik! erug mooi! en je katje is ook erg mooi! en kom maar op met die zwangerschapshormonen :dance: ik neem ze graag van je :lol:
was het leuk in de stad pinkie? lekker drankie gedaan op het terras?
wat leuk dat je man zo graag wilt ster…en logische dat jij er weer zo mee bezig bent . zet je niet zo 123 uit!
zo ik ben echt kapot! de heledag in de tuin bezig geweest… zand halen… scheppen… pfff dus ik lig nu als een doodvogeltje op de bank… ik wilde er een romantisch avond van maken… :oops: maar ik denk dat ik zo lekker ga douchen, en in mijn pyama op de bank plof… morgen weer een dag.
nou fijn weekend nog! hopelijk morgen weer een mooie dag!
ohw balen dragon… dat je niks mag innemen voor hooikoort. daar kan je volgens mij veel last van hebben… hebben ze niks voor als je zwanger bent?
jeetje ik vergeet de helft! :oops:
top dat je vader zich weer beter voeld BKM. en spannend dat je weer gaat testen!!! duim duim duim.
nou ind fijn Puma dat je het katje wat later mag ophalen! altijd beter dat ze langer bij der mammie mag blijven!
Er is schijnbaar een soort tablet die je mag hebben, maar die heeft voor mij geen zin, zijn werking is zo minimaal. Is meer voor de lichte hooikoorts patienten en dat ben ik nou net niet…
Ach ik probeer maar zo flink vol te houden.
Zit hier al vanaf half 4 een beetje bank te hangen, dacht dat mijn vriend er toch zo wel weer zou zijn, maar nog niet
Is heel de dag al weg…
wat rot zeg die hooikoorts DG, hopelijk is het een beetje te houden, niets aan vooral als je niets mag nemen! Voorzichtig met veel boodschappen hoor, nynx heeft je dus wel geholpen uitpakken :o heerlijk hoe nieuwsgierig die beesten zijn. Mooie foto van je buik!
komen er mensen op bezoek kootje? en wat heb je gekregen?
bar je moet aan de slag, er is geen tijd voor lummelen op de bank!! :lol: Ik lig nu ook op de bank maar ga zo de daad bij het woord voegen, kan het daar niet aan liggen iig. Goed dat je zo hard in de tuin gewerkt hebt!
Ster wat leuk dat vriend zo enthousiast aan de slag wil, hopelijk houdt hij dit vast tot je ei! ik dacht trouwens dat je deze ronde ging overslaan of niet?
BKM ik duim voor je, wel laten weten he maandag! Ik snap wel dat het relaxed is om maandag samen te testen , ik duim voor je!
Heerlijk geshopt en op een terrasje gezeten van middag met mijn vriendin. We gaan straks ff naar zwager en schoonzus en ik ga pannenkoeken bakken, en tussen door aan de klus zoals ik al zei, werk aan de winkel. Ik ben idd blij dat poesje twee weken later komt, maar ik ben echt een twijfelkont dan, want ben ik bang dat er iets is ofzo. Terwijl die vrouw vroeg of we voor die tijd nog een keer willen komen kijken en dat er echt niet is maar ze gewoon nog niet eet zelf en klein is (en trouwens pas 5,5 week is zaterdag, ipv 6). Maar ja that’s me :roll:
Hallo daar!
Kootje: Gefeliciteerd met je verjaardag! :dance: Enne…mooie buikfoto.
Dragon: Is je vriend al thuis? Ik vind het wel een beetje sneu hoor voor jou, zo’n hele dag alleen thuis.
Puma: Nog ff wat langer wachten op je “kindje”. Het zit vast wel goed allemaal.
Bar: Ook lekker druk geweest vandaag. En heb je al een rosetje gedronken??? En met iets lekkers erbij? Ik zat gisteren met een glas rose op de bank, heerlijk!
Pinkelotje: Wat een spanning zeg bij jou! Fijn he dat je niet weet waar je aan toe bent…NOT! Nog op het teras gezeten vandaag?
Bkm: Hoe is het met je vader? Is hij alweer thuis?
Ster: Alles goed met je twee konijntjes? Laat je ze als het mooi weer wordt ook naar buiten?
Zo hier een drukke dag gehad. Eerst samen boodschappen gedaan (ff goed ingeslagen) daarna viooltjes gehaald en nog lekker op de markt een visje gegeten.
Thuis de tuin in gegaan en wat is er dan erger als je met je handen in de potgrond zit en je schoonouders komen onaangekondigd langs??:x :x :x Normaal ben ik heel gastvrij hoor, echt. Maar nu…
Ze waren ook al mijn verjaardag vergeten, niks gebeld of kaartje. Dus mijn vriend al bij de voordeur zeggen dat ze eerst mij maar eens moesten gaan feliciteren.
Naja, al met al weer overleefd en de achtertuin ziet er weer mooi uit. Nu de voortuin nog, maar die is niet zo groot.
Vanavond lekker thuis en morgen hopelijk weer genieten van het zonnetje 8) !!!
Fijne avond allemaal :-*
he balen dragon dat je de heledag alleen was…das niet leuk! is je mannetje inmiddels weer thuis? nou hopelijk valt de hooikoorts mee dit jaar!
haha puma I know ik moet aan de klus… pff de zin is er totaal niet momenteel… mijn hele lijf doet pijn van het tuinieren… maar ga het gewoon proberen… tis voor een goed doel :lol: jij ook veel plezier!
ohh als ze vraagt of je nog een keerkomt kijken naar je kindje… dan is dat juist een goed teken… waarschijnlijk dacht dat vrouwtje ook van.hmmm tis wel vroeg.
ik lig nu op de bank met een rosetje mauwtje! inderdaad heerlijk! wij hebben vandaag ook viootjes gehaald! maakt de boel een stuk vrolijker… morgen de rest van de planten in de grond. en dan is de tuin klaas voor de zomer…Wat lullig dat je schoonouders je verjaardag waren vergeten! dat kan echt niet hoor… heb je ze er wel op aangesproken
blehh hoorde net dat het maandag weer voorbij is met het mooie weer… bah! Zo ik ga weer ff tv kijken…
fijne avond meiden!
ohh meiden… ik ben zo blij dat wij geen tuin hebben haha
Nou ja, we hebben wel een tuin maar die ligt nog in puin dus daar valt niks aan te werken.
Pap is nog niet thuis, was ik jullie gisteren vergeten te vertellen maar hij is toch weer wat achteruit gegaan. Vrijdag ging alles super goed, maar gisteren weer begonnen met overgeven, dus weer maagsonde in, infuus gestart met antibiotica, koorts erbij. Hij voelt zich gelukkig niet zo slecht als de eerste dag.
Hij heeft toch ergens een ontsteking (waar ik al op zat te wachten) maar ik heb zelf ook het vermoeden dat hij een ileus (verstopping) aan het ontwikkelen is. Darmen voelen nog soepel aan maar de maagsappen willen niet verder. Vandaar het overgeven.
Dragon… ik ga er maar vanuit dat mannetje onderhand wel thuis is
Bar en Pinkelotje… klussen nog gelukt??
Mauwtje… ik had je schoonouders gewoon aan het werk gezet in de tuin zo van “ah leuk dat jullie me komen helpen”
Wha mensen nog 1 dag en ik kan testen hahaha… als ik vandaag nou niet teveel drink, zou ik ook vanavond al kunnen testen. hhmm :think: dilemma.
Volgens mij als jullie dit allemaal lezen over mijn wel of niet testen, zullen jullie wel denken wat voor een onstabiel iemand ik ben, “doe ik het wel of doe ik het niet?” hahaha Normaal ben ik echt niet zo besluitloos haha
Goede morgen!
BKM wat rot dat je vader nog niet thuis is en zelfs weer wat achteruit ging. Jij hebt zelf ook een medisch beroep of niet? Hoop dat hij snel weer beter is zeg! sterkte.
Ik denk niet dat je een onstabiel iemand bent hoor, vind het juist erg herkenbaar :lol: Hoop echt dat het raak is, op zich is je cyclus al veel langer dan normaal toch? We horen het wel!
Klinkt goed in je tuin bar, wij gaan ook aan de slag binnenkort, hopelijk heb je buiten het tuin klussen ook nog gewoon kunnen klussen, maar jij loopt door je iets langere cyclus nu iets achter op mij of niet? Als mijn ei precies op 14 dagen voor de ongi ligt, is dat morgen. Dus ja voor ons is het nu wel echt van belang, haha.
Mauwtje wat raar dat je schoonouders je verjaardag vergeten zijn, komen ze dan niet langs op zo’n dag?? Ga je vandaag voor de voortuin?
Wij waren gisteravond bij mijn zwager en schoonzus, was erg gezellig, waren best laat thuis (vooral voormijn doen), weet eigenlijk niet wat we vandaag gaan doen.
Wat gaan jullie doen vandaag meiden?
Pumaatje… ik ben zelf verpleegkundige.
Mijn cyclus is behoorlijk langer dan normaal haha zit nu op 50 dagen ongeveer, in theorie zou ik alweer halverwege de volgende ronde zitten.
Ik merk nu wel dat ik steekjes in de buik krijg als ik een zwaardere verzorging heb, dus bij tillen enzo. Het klinkt en voelt allemaal zo hoopvol, maar ik probeer het ondertussen te verdringen… stel het is niet zo. Kom op, tis nog maar 1 dag.
Behalve dan steeds zenuwachtiger te worden, ben ik tot 17u aan het werk.
Dus meiden hopelijk hebben jullie leukere plannen vandaag.
Dragon, jij begint ook al een mooi buikje te krijgen zeg! En niet te veel doen he! Je moet wel goed voor jezelf zorgen he!
Bar en Puma, zijn jullie nog goed aan de klus geweest gisteren? Hoop echt dat het nu eindelijk of weer eens tot een zwangerschap gaat leiden bij jullie!
Mauwtje, wat raar dat je schoonouders je verjaardag vergeten waren. Dat vind ik echt niet kunnen! Zouden mijn schoonouders echt niet moeten doen, dan hebben ze toch echt wel een probleem!
Bkm, vervelend dat het weer wat minder gaat met je vader! En kan me best voorstellen dat je vanavond al wilt testen. Ik ben ook zo´n twijfelkont hoor! Daarom heb ik nu gewoon geen testen in huis en ik laat m’n vriend ze pas volgende week maandag halen als ik dan nog niet ongi ben. Kan ik in ieder geval niet te vroeg testen
Heb gister inderdaad nog lekker terrasje gepakt. Was echt heerlijk!!! Verder nog lekker met m’n nichtje gezeten. Ze begint nu echt helemaal naar je haar en gezicht te grijpen en lekker te babbelen, zo leuk! Nikki gisteravond was ook helemaal super, dus was een geslaagde dag! Straks moeten we nog even naar een verjaardag, maar verder helemaal niks vandaag, dus op zich wel relaxed dagje.
Zie net dat ons oude forum het weer doet, dus zien we elkaar daar weer?
Mijn mannetje was om ongeveer 18 uur weer thuis, laat zat… maar goed…
Ik lees op het hyves gedeelte dat het forum nog niet heel stabiel is, gister schijnt hij 's avonds even gewerkt te hebben en toen lag ie er weer uit… dus ben benieuwd .
Bkm, balen van je vader, tja het is best mogelijk inderdaad dat ie daar toch een ontsteking heeft, helemaal doordat de wond ook al iets groter moet. afwachten dus. Beterschap.
En ik duim voor je!
En de rest klus ze of wacht ze!!!
@Puma, ja ik zou idd overslaan enzo maar doordat mijn cyclussen ineens stuk langer zijn is een eventuele bevaldatum ook flink opgeschoven!
Als ik vorige ronde zwanger zou zijn zou het kindje middenin de drukte komen :? Maar goed als het deze ronde dus raak is, dan rond kerst.
Of eerder of later je weet het niet. Ik ga wel proberen deze maand er minder om te denken en mocht het dan wel raak zijn dan zijn we superblij ermee.
maar als het niet zo is dan is het ook goed en gaan we gewoon voor eind januari :mrgreen:
BKM: balen dat er nog zoveel achterweg komt hopelijk knapt ie snel op!
SPANNEND! ga nou vanavond maar testen
Mauwtje: wat raar van je schoonouders… zou ik ook niet leuk vinden!
Onze tuin is ook een grote puinzooi en zouden we gaan opknappen maar nu we met mijn man zijn baan zitten zullen we het rustiger aan moeten doen
We gaan wel proberen kleine dingen alvast te doen en niet alles in 1x.
De konijntjes krijgen een apart hoekje met half tegels en half gras waar ze dan rond kunnen rennen. Ik heb al een buitenhok maar dan moet het
eerst wat warmer zijn anders ben ik bang dat ze ziek worden, ze zijn er nog niet aan gewend en ook nog niet ingeënt dus vandaar.
Nou wij zullen eens gaan bedenken wat we gaan doen… vervelen ons een beetje :oops:
Hallo allemaal,
Ben in december gestopt met de pil.
We zijn nu dus bezig met ronde 4
Had een keer een cyclus van 64 dagen in feb en maart samen.
Nu wel weer ongesteld geweest en hopen dat de cyclus nu weer normaal is. Hebben meer dames daar last van?
En hoe krijg je zon balkje onder je naam haha van de redday?
En wat is NOD precies(misschien domme vraag maar goed)??
Groetjess Xintha
Oeps ben een tijdje hier niet geweest. je zal wel gedacht hebben Xintha wat is dit nou?
Welkom hier, wij waren hier omdat ons standaard plekje eruit lag. Dus hebben hier een topic geleend zeg maar. :oops: :oops:
Maar inmiddels weet je vast wel al wat je NOD en zo is.
Niet ongesteldheidsdag in ieder geval. Das de dag waarop je ongesteld zou moeten zijn en het dus niet bent, uitgaande van een bekende cyclus.
Op deze dag zou je dan een zwangerschapstest kunnen doen!
Succes verder
ha dg jij ook hier
Ja schiet niet echt op anders he!
maare is weer online!
Maare wist jij dat we hier een topic hadden? Zie nl dat jij je niet aangemeld hebt hier.
Hebbie ook hyves ofzo?
Kan ook handig zijn soms…