:inlove: dankjullie wel!!!
Ik ben sinds ik het “echt” weet toch misselijk!!! :sick:
hoi meiden,
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Ik ben in november gestopt met de pil. Sinds dient 2x ongi geweest. Maar nu al 72 dagen niet Ik snap niet zo goed wat er aan de hand is, en mn ha zegt dat ik eerst nog maar eens een maandje af moet wachten. Ik wordt er erg onzeker van!!
xx mel
ps pooh; gefeliciteerd!! :dance:
oh dames…(twee maanden weggeweest :oops: :oops: :oops: )
ik heb ook goed nieuws… :inlove:
Pooh gefeliciteerd
Hoi meiden!!
Ik kom al paar maandjes op dit forum, maar heb nu de stap genomen om onder dit kopje te kijken.
Ik ben 21 jaar, bijna een jaar getrouwd en zijn eind mei een jaar ‘bezig’ voor ons eerste kindje.
Alleen ik heb een hele lastige cyclus. Eind februari bij de gyn geweest, bloed was goed, echo’s ook dus hoef me geen zorgen te maken op dat gebied. Heb een kuurtje gekregen van haar en ik liep me toch leeg.
Daarna werd ik na 18 dagen uit mezelf ongi. :thumbup: Maja 18 dagen is niet goed, maar uit mezelf wel!
Mag ik met jullie meekletsen??
Colle: gefeliciteerd!!!
Heey meiden,
@ colle; gefeliciteerd!! :inlove:
@ mutsie; jeetje meid, je cyclus is idd flink van slag zeg!! Ik heb net een cyclus van 80 dagen achter de rug. Onzeker voel je je dan he??
Ik ben gister gelukkig vanzelf ongi geworden!!
Moet je nu weer naar de gyn omdat je zo snel ongi bent geworden? Of met je t eerst nog aankijken?
xx
@ mell: ja, je voelt je heel onzeker.
De maanden duren al lang als je moet wachten, maar dan al helemaal. Liefst wil je gewoon elke maand ongi worden zodat je af kunt strepen. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
Ik zeg nu wel eens: Ik ben een langdurige bingo aan het spelen, elke keer een ander getalletje. In de hoop dat de kaart snel vol zit en ik hard bingo mag roepen
Wat goed van je dat je uit jezelf ongi bent geworden! 80 dagen is idd lang, veel te lang!
Ik hoef niet meer naar de gyn voorlopig. Ik moet eerst 25 kg ofzo afvallen. (te hoge BMI) Als ik nu zwanger word dan moet ik wel naar haar terug komen. Omdat een zwaardere moeder meer risico’s met zich meedraagt. (Denk aan miskramen, zwangerschapsdiabetes etc etc)
Dus dat ik onregelmatig ongi ben kan ook aan mijn gewicht liggen (maatje 48.) Dus ben nu bezig met afvallen.
@ all: Tellen jullie in maanden of rondes? En hoe lang zijn jullie gestopt met de pil?
@ mutsie; oow jeetje 25 kg, dat lijkt me erg moeilijk. Het zou wel mooi zijn als je daarna wel regelmatig wordt!!
Bij mij was t altijd t tegenovergestelde. Mijn bmi was te laag, ik dacht dat mn onrgelmatigheid daarvandaan kwam. Maar nu zit ik goed, en heb ik toch een cyclus van 80 dagen :?
maar ik hoop dat we idd allebij snel Bingo mogen roepen!! :mrgreen:
ik ben er 2,5 kg kwijt, het gaat niet hard, maar alle kleine beetjes helpen.
Ik denk dat het weinig met je cyclus te maken heeft. Of je nu te mager of te dik bent. Misschien een idee om te kijken hoe het ging de eerste jaren dat je ongi werd? Ik was toen ook al onregelmatig (ene keer 4 weken, andere keer 6 weken maar nooit langer) En toen was ik wel magerder. Dus ik trek me er niet heel veel van aan. als je verder gezond eet, niet rookt en niet drinkt dan ben je al een hele stap verder :thumbup:
maar 80 dagen is echt lang, phfff. Ik hoop dat je komende maand netjes op tijd ongi word!
Colle en Pooh, van harte gefeliciteerd zeg.
Duim, duim duim voor de anderen.
Mag ik met jullie meeschrijven?
Ik ben Marda, 27 jaar (bijna 28 ) en ben al 2 x mama van 2 meisjes (4 en 2 jaar) Ik heb PCOS waardoor ik ook erg lange cyclussen heb, die meestal zonder eisprong zijn. Wij willen nu een derde kindje en zijn al sinds juni 2007 bezig. Eerst lange tijd zelf geprobeerd en nu opnieuw aan de clomid.
@ marda: welkom! Heel veel succes en ben benieuwd hoe het gegaan is met je eisprong!
hoi marda;
welkom!! al wat duidelijkheid of je je eisprong hebt gehad??
@ mutsie; hoe is het??
hier 3 dagen flink ongi geweest. Maar voor een cyclus van 80 dagen viond ik t eigenlijk nog wel weinig :think: En nu al 2 dagen flink kramp in mn buik… lig er gewoon wakker van… raaaar!!
xx
Mijn temp is de laatste twee dagen drastisch gestegen
Een eisprong dus. Mijn NOD is op 7 mei! Spannend! Aan het einde van deze week ga ik een paar daagjes weg en daarna a.s zondag avond ga ik een testje wagen!
Wat raar Mell van die krampen, weet je zeker dat je een ongi hebt gehad en dat het niet alleen ‘oud bruin’ was?
hey marda; jeeej je eisprong :dance: nu maar hopen dat t raak is!!
Maar het was wel echt rood bloed en veel slijm…. Heb halverwege mn cyclus wel een keer aleen bruin gehad. Maar t voelt nu alsof ik weer ongi moet worden. snap er niks van :think:
xx
Hallo allemaal,
Voor het eerst op deze site en dacht: meteen even aanmelden!
Ben sinds juli gestopt met de pil, meteen zwanger, maar na 7 weken kreeg ik een miskraam van wat bleek een 2-ling te zijn.
Weer aan de pil, eind nov mocht ik daar gelukkig weer mee stoppen. Eind januari nog niet ongesteld geworden. Naar de gyn, bloed prikken: Ik heb PCOS.
Begonnen met Clomid, eerste ronde werkte, tweede ronde wat minder, derde ronde met Metformine werkte helemaal niet.
Zit nu aan de Puregon en Metformine. Ik moest er eigenlijk niet aan denken om mezelf te prikken in mijn buik, maar nu zit ik met iets… Naar mate ik mezelf meer prik, naarmate het meer pijn gaat doen. Ik wissel de plek elke dag af… Heeft iemand hier ervaring mee?
aankomende vrijdag naar de gyn voor een echo en nu maar hopen dat het gaat groeien!
Groetjes Yse