meiden! ik weet het ff niet meer! UPDATE PAG. 8! echo gehad!

ik zou inderdaad eens testen met de kruidvat testen. Die geven in iedergeval dus echt aan dat er wel degelijk hcg bij zit. En aangezien je geen regelmatige cyclus hebt weet je dus niet of je voor je nod hebt getest.

Ik zal in ieder geval voor je mee duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze zou proberen vol te houden tot vrijdag met testen :mrgreen:

ik :pray: met je mee hoor

Klopt en misschien wel tot na het weekend :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray:

we wachten heel geduldig hoor :liar:

EN!!?

heeee meiden…

echt, je gelooft het niet…leuk kruitvat testje gedaan, zie ik niks verschijnen :evil: …test ongeldig dus… :?

maar ik verwacht niet dat ik zwanger ben iig :cry: …zal na het weekend de 2e test ertegenaan gooien… :pray:

lief dat jullie allemaal zo meeleven :-*

Ik zou testen met de vroege test van Clearblue, die test al 4 dagen voor je NOD of je zwanger bent…

Zo wist ik dat ik zwanger was, met 3 weken en 4 dagen!

Wanneer is je NOD?

Heb je dat weer :wall: :wall: :wall:

Het zit niet mee voor je wat zekerheid hebt :hug:

:hug: :hug: :hug:

Meid, beter dan dat het negatief is, nu kan het nog… :pray:

Laat je het ons héél snel horen? :smiley: Niet dat we nieuwschierig zijn hoor :oops: :mrgreen:

@Rooike wrote:

Ik zou testen met de vroege test van Clearblue, die test al 4 dagen voor je NOD of je zwanger bent…

Wanneer is je NOD?

Daar betaal je veel meer voor dan voor een kruidvattest…en de kv test net zo vroeg hoor :wink: (ik was ook 3wk4dgn met kruidvattest, 2 voor 5 euro)

maar sweatest balen zeg, een ongeldige test, hoe is het mogelijk! Maar er is dus nog geen ongi weer geweest? Dan blijft het dus een beetje spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: succes!

oooohhhh sweatest je maakt het echt spannend. Wat balen dat de test ongeldig was en je dus nog steeds geen uitsluitsel geeft.

Ik blijf voor je duimen :pray:

dikke :hug:

@WoLa wrote:

@Rooike wrote:

Wanneer is je NOD?

Daar betaal je veel meer voor dan voor een kruidvattest…en de kv test net zo vroeg hoor :wink: (ik was ook 3wk4dgn met kruidvattest, 2 voor 5 euro)

Das dan ook bij iedereen verschillend want met die KV testen had ik dus niks positief en met die van Predictor (sorry had CB geschreven zie ik nu!!) had ik wel 4 dagen voor mn NOD een positieve uitslag.

spannend zeg !

Hoe is het wijffie??? :-* :-* :-*

hier alles ok…

nog geen test gedaan maar denk toch dat het een nega- is… :cry:

ben ook nog niet ongesteld geworden (nu dus al 6 wkn niet) dus toch maar weer 's een testje doen…woensdag denk ik…

:hug: :hug: :hug: :-*

Heh vervelend zeg die onzekerheid! Ik duim iig voor een goede afloop!

pfff jeetje heb ja altijd zo’n lange cyclus?

heb je al een testje gedaan vandaag?

Weet je al meer meid?

Ik hoop het… :pray: