Als het goed is verdubbeld de hoeveelheid zwangerschapshormonen elke 2 dagen aan het begin van de zwangerschap. Dus zou ik woensdag testen met dezelfde test als waarmee je eerst een licht streepje had.
Bij twijfel daarna zou ik even contact opnemen met de ha.
Hopelijk heb je snel een duidelijk positieve test.
Tja, een streep is een streep zou ik zeggen, maar vreemd dat de andere testen op een later tijdstip een negatief resultaat geven… Ik zou morgenochtend nog een keer testen met dezelfde test die je eerst ook had (met streep). Na 45 min een streep is niet betrouwbaar, maar een heeel licht streepje wat er direct staat volgens mij wel! Ik heb ook lichte streepjes gehad, maar na een paar dagen zouden ze donkerder moeten zijn! Ik heb testen van kruidvat gebruikt (met dat plusje;))
Ik zie trouwens dat je zoon precies even oud is als onze dochter!
Spannend sweatest !!
Ik kan er alleen niks over zeggen…
Anders misschien toch even contact opnemen met de huisarts ??
Ik durf het ook niet te zeggen! Hoop natuurlijk voor je zwanger… Maar zou een paar dagen wachten en gewoon weer testen…
Ga er hier even heel eigenwijs even mijn eigen verhaal tegenaan gooien :shifty: Om de verwarring compleet te maken
Ik heb dus vorige week de beroemde Kruidvattesten gedaan en die gaven ook een superlicht streepje, maar pas na 45 minuten… Nu is het zo dat de gebruiksaanwijzing zegt dat je dan niet meer mag kijken, maar deze (2 voor 5 euro) testen van Kruidvat hebben GEEN indroogstreepjes! Dus ook als het pas na 45 minuten komt is er toch HCG waargenomen (ik heb hierover gebeld ) De dag erna was ie bij ook ietsjes donkerder geworden (ook pas na een half uur weer). De rest van het verhaal is iets minder leuk omdat de test die ik 2 dagen later nog eens deed negatief was met ochtendurine, maar blijft een feit dat ik WEL zwanger was. Ik heb namelijk zaterdagochtend in het ziekenhuis een echo gehad (lang verhaal) maar hier was dus wel duidelijk op te zien dat er een zwangerschap was.
Ergo… een streep is een streep hoe licht ook. Maarrrr ik weet niet hoe dat met de Etos testen zit, die heb ik nog nooit gebruikt. CB staat er wel om bekend dat die over het algemeen wat later positief test.
Succes in elk geval en ik hoop dat je je bij de meimama’s mag melden
:-*
kimmie; :hug:
het klinkt allemaal wel aardig hetzelfde ja…na het eerste streepje was er dus ook niks meer te zien, na vandaag!
ik test over 2 dagen denk ik wel weer
dan horen jullie allemaal meer! :-*
(andere reacties zijn natuurlijk in de tussentijd meer als welkom :shifty: )
Mijn verhaal was niet bedoeld om je nog nerveuzer te maken dan je al bent hoor :oops: Was meer om aan te geven dat ook streepjes na langere tijd op bepaalde testen gewoon echt wel een zwangerstreep zijn En ja de rest is dan een lang verhaal en doet dan ook niet terzake, want het had net zo goed wel goed kunnen gaan. Duimen draaien voor je meis :-*
hihi, nerveuzer kan ook niet hoor!
ben blij met je reactie (al had ik voor jou natuurlijk een andere afloop gewenst :hug: ) en ik besef ook dat het echt álle kanten nog op kan gaan…
ik hou ook nergens rekening mee
maar zou het natuurlijk wel erg leuk vinden :mrgreen:
sweatest ik wilde eerst niet reageren maar eerlijkheid is natuurlijk wel het beste.
In maart heb ik ook die kruidvattesten gebruikt en had ik na half uur ofzo een heel licht streepje. het feit is dan gewoon dat er heel weinig hcg is. dat kan volgens mij 3 dingen betekenen:
1 dat je wel zwanger bent maar net pas dus nog geen 4 weken (dan zal je over paar dagen wel donderder testen)
2 dat je weinig hcg aanmaakt en dus “gewoon” zwanger bent (dan zal je over een paar dagen donkerder testen)
3 dat je zwanger was/bent maar dat het niet doorzet , zeg maar. Dit laatste had ik in maart. Het streepje werd wel donkerder maar wel heel weinig. Na een weekje bleek dat het toch niet goed was. Hcg was er nog steeds maar te weinig.
Ik ben bang dat bij jou ook het laatste aan de hand is maar ik hoop het niet!!! Hoop gewoon dat je lekker zwanger bent!!
Ja natuurlijk zou het leuk zijn!!! Daarom duimen we ook heeeeeel erg hard voor je hoor
newbe…mijn gevoel zegt ook het laatste hoor. en ik denk ook dat een ander met een “normale” cyclus het ook niet eens zou merken maar gewoon ongi word.
ik moest natuurlijk weer 's testen en ja, dan kom je dus met dit soort vage streepjes…
dank voor je reactie, waardeer het! valse “hoop” heeft niemand wat aan… :-*
Wat spannend!!!
voor je dat je zwanger bent!
En als het zo onduidelijk blijft zou ik gewoon ff bij de ha bloed laten prikken!
Succes! :thumbup:
Groetjes, Marieke
hihi, voordat ik me vrijwillig laat prikken
bbbrrrrr krijg er nu al de kriebels van! ik wacht nog wel een paar dagen af… :lol:
sweatest ik ben ook zo’n vroege tester hoor!
Zo erg is dat maar ik kon er gewoon niet meer van slapen!
Deze keer heb ik met 3 weken en 4 dagen getest! Ik kon echt niet meer wachten. Gelukkig had ik toen al een behoorlijk duidelijke streep!
Sterkte!!
Hoi Sweatest,
Ik hoop heel hard voor je!!
Nou zoals beloofd even gelezen, en echt meis ik durf het niet te zeggen, ik zou gewoon deze week, eventueel morgen nog eens testen.
Ik heb zelf geregeld de etostesten gebruikt en eigenlijk altijd een “goed” resultaat gehad.
Ik hoop voor je dat het bingo is
Sweatest, wanneer ga je weer testen?
Je houdt ons wel op de hoogte hoor
Sterkte ermee! Ook ik duim mee voor een plusje
Sweatest, wanneer ga je weer testen? dan weet je meer he?
En, heb je al getest?