hoi meiden!
zal het ff opsommen…
paar dagen geleden getest s’morgens- gelijk hééééééél dun streepje
de dagen daarom op meerdere tijdstippen getest met verschillende testen-> niks
vanmorgen met nóg een andere test-> niks, dacht ik…na 45 minuten hele lichte streep…
help??!! :shifty:
Dat kan hoor dat sommige testen niks waarnemen. Ligt er maar aan hoeveel hcg ze nodig hebben voor er een streepje tevoorschijn komt.
Hoeveel dagen ben je overtijd? Of zit je nog voor je NOD?
Ik zou even een paar dagen wachten en dan weer testen
Ja dat is lastig…is dat ene lijntje wel blijven staan?
Zit je misschien nog voor je NOD?
Ik zou een paar dagen wachten en opnieuw testen…
oh ja, is ook wel handig om ff te vermelden…
ik ben echt hééééél onregelmatig…
Voor ik zwanger werd van Yaniek ben ik een half jaar (!) niet ongi geweest, daarna bij de eerste eisprong (?) gelijk zwanger…
dat was ook de reden dat ik op mijn 15e al aan de pil zat…dat, en ik had een vriendje :mrgreen:
hier dus eigenlijk geen cyclus
lijntje is blijven staan…
Op de bijsluiter staat meestal dat je het na 15 minuten niet serieus moet nemen, een indrooglijntje telt niet.
En tja, het is lastig te zeggen wat het nu is aangezien jij zo onregelmatig bent :think:
Op welke dag zit je nu? voel jij je ei?
Waar is de test van? Sommige testen hebben namelijk geen indrooglijn en die geeft echt alleen maar kleur bij hcg.
Ik weet dat je geduld aardig op de proef gesteld wordt, maar ik zou zeggen over een paar dagen nog een testje ertegenaan gooien :-*
lastig hé?! (daarom ook deze poll )
ik voel normaal niks, maar ja wat is normaal bij mij :? …gisteren en eergisteren wel een stekend gevoel in mijn schaamstreek…
maar waar kan dit op duiden??
- naderende ongi
- eisprong
- innesteling
lief dat jullie iig een momentje nemen om te reageren :-* …
eerste test met streepje wat etos
tweede van de trekpleister…
tussendoor nog van clear bleu en meer etos… (daar woon ik praktisch naast vandaar… :lol: )
en die waren toen negatief…
nu heb ik al gehoord dat die van CB veel HCG nodig heeft voor een ZWANGER…dus veel van dat had ik toen iig nog niet
(als ik het al heb natuurlijk :? )
Zo te horen heb je alleen de kruitvat testen nog niet geprobeerd
Sorry maar ik heb geen idee.
Je kunt of blijven testen elke paar dagen, of naar de HA gaan.
Ik zou kruidvat proberen die test is gevoelig, die van 2 voor 5 euro.
De eerste test zou ik zeggen zwanger, 2e zou ik zeggen, als je zwanger bent te weinig HCG om dat waar te nemen met die test.
zit er niet eeb kruidvat in de buurt bij jou? Die heeft twee testen voor 5 euro en die schijnen best gevoelig te zijn. Ik zou zelf over een dag of 3 weer testen
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten meid, ik duim voor je!
ik zeg ook…testen met kruidvat…als die geen streep geeft dan weet je genoeg…geeft die wel een streep dan weet je ook genoeg :inlove: :mrgreen:
succes met testen!! :-*
Ik ben sweet-love eens.
Die van kruidvat van 2 voor 5 euro zijn heel goed.
Die hebben ze ook bij de trekpleister.
Het zijn witte doosjes iets wat breed en zitten van die casettes in.
Ik had voor het laatst ook getest met die testen maar was buiten de tijd die ook een extra streep gaf.
Maar er staat duidlijk op dat je daarna niet mag kijken, want dan geeft hij valse hoop.
dus ik zou nog een keer testen over een paar dagen.
Waneer had je voor het laatst getest??
ik kan/ga vrijdag pas weer testen…
(heb ik mezelf iig voorgenomen )
en dan zal ik wel een kruitvat testje doen hoor :shifty: …die had ik nog nÃet gehad :lol: …
ikaa, die van vanmorgen was een trekpleister-test… en ja dat had ik ook gelezen…maar omdat er bij de eerste (etos)test wel gelijk iets hééééél duns te zien was…deze poll…
snap ie?!
:naughty: en ons een beetje in spanning laten :lol:
:oops: :oops: :oops:
spanning? welke spanning??!!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shifty: :mrgreen:
Tja, wat kan het betekenen… hmm
Vanalles en niets tegelijk, schiet je daar iets mee op?
Ik denk dat je misschien even een paar dagen beter kunt wachten en dan nog eens testen.
Het kan zijn dat je gewoon erg vroeg bent met testen en daardoor te weinig hcg op te pikken valt.
Zo’n indrooglijn heb ik zelf nog nooit gehad of gezien. En tja lijkt me dat zo’n streep toch enkel maar tevoorschijn komt als er hcg wordt geconstateerd. Maargoed, ik ben geen deskundige! :lol:
(wat ik wel heb gehad vorig jaar is dat ik dacht YES TWEE STREPEN!!! Bleek dat het ene streepje een plusje moest worden :oops: wat voelde ik me toen een MUTS! ;))
Succes met wachten. :hug:
Ik sluit me bij de meerderheid aan en zou over een paar dagen weer testen… Ik duim voor je dat je je binnenkort bij ons aan kan melden!
hahaha MUTS! die’s goed…wel balen achteraf denk ik… :hug:
maar zie dat je nu zwanger bent, dus helemaal raak geschoten die keer
ik las ook al ergens dat iemand hetzelfde had en daarna ongi is geworden, dus die kant kan het ook nog op…
mennnn, waarom duurd wachten nou zo lang…