of zo zonder kader!
Cariska: Ik vind zonder kader wel heel mooi!! Misschien kun jij een nieuw topic openen, zodat je het plaatsje ten alle tijden kan veranderen??
Mimi: Wat spannend dat je gaat trouwen, leuk hoor!! Ben je niet heel zenuwachtig?? Succes met kleding kopen!!
Dees: Ik las je berichtje aan nana, is het zwanger worden en de zwangerschap bij jullie eerste niet helemaal goed verlopen?
Weer helemaal uit gerust??
Hoe was de film?? Ik ga er volgende week heen, ben heel benieuwd.
Ik zit een beetje te dubben of we wel of niet ivulatietesten zullen gaan gebruiken, heb een wat onregelmatige cyclus ene keer 27 andere keer kan het zomaar 35 dagen zijn. Das wat lastig als je zwanger wilt raken. Zijn er meer dames die ovulatietesten gaan gebruiken.
Ik weet nog niet omdat ik er eigenlijk niet gelijk helemaal druk mee wil zijn.
wil opzich best een nieuw topic openen maar ff wachten op de rest. Voor zelfde geldt kan dees b.v. een heel mooi lijstje maken en wil niemand voor het hoofd stoten!
Deze is mooier!
Ik gebruik zelf geen ovu testen. Bij T.L. hebben we het toen tijdens vruchtbare week gewoon om de dag gedaan, heb je geen testen voor nodig dan. Hoe we het nu gaan doen weet ik niet, maar beginnen gewoon en zien het dan wel.
Ik vind eerlijk gezegd het andere plaatje leuker :shifty:
Hoop dat je het niet erg vind dat ik dat zeg.
Heb me trouwens vergist in mijn NOD moet 08-06 zijn.
Wat betreft ovulatietesten, merk ik nooit veel van mijn vruchtbare dagen, dus dan is het wel een hele lange klustijd. Snap je?? We zien het deze maand wel, wat we doen.
Hoi meiden, ik heb aardig wat gemist dit weekend zo te zien. Allereerst vind ik het lijstje mooi zo, van mij mag je nieuw topic starten, of anders gewoon per gewone mail aan Dees sturen, zodat zij het erin kan zetten? Als Dees dat ziet zitten natuurlijk. Ik heb ook geen photoshop en het al een dik jaar voor onze septembermama’s gedaan en vind het nu wel even prima als een ander het doet :oops: . Wel mooi achtergrond plaatje met die dikke buik. Weet alleen wel waar je aan begint als je de NOD datum erbij zet he, want als er zometeen 20 meiden schrijven (ik noem maar wat), dan moet je twintig keer per maand aanpassingen doen, of wat minder vaak maar dan kloppen de data niet exact soms. Ik vind dat geen probleem hoor, maar misschien had je het nog niet zo bekeken dat je jezelf opzadelt met zoveel werk/aanpassingen. Maar ik vind het wel leuk om te kunnen zien wanneer iemand op zijn ongi wacht. Kortom: Het is jouw feestje en ik leg me erbij neer hoor, doe wat je goeddunkt! :thumbup:
Over ovulatietesten: ik ben vorige zwangerschap eind november gestopt en ben maar 1 keer ongesteld geweest, daarna al zwanger. Ik heb getemperatuurd om te zien wanneer mijn eisprong zou zijn. Vond ik al voldoende, had nl. vanwege medische redenen vriend neeit verwacht dat het zomaar zou lukken en wilde na bijv. half jaar alvast aan de dokter kunnen tonen dat ik dat alvast had bijgehouden, anders zeggen ze: ga eerst maar 3 maanden temperaturen om te zien of en wanneer je eigenlijk eisprong hebt. Dat wilde ik vast voor zijn. Nu doe ik ook geen ovulatietesten, ook neit temperaturen, ik zie het wel.
Mimi, succes met kleding kopen, ik heb ook werkkleding en dus niet veel nodig buiten dat, dat is even een cultuurshock als je ineens meerdere setjes van wat anders wil kopen, succes ermee! En fijne trouwdag en vakantie zometeen :thumbup: . En een tip: probeer er niet teveel druk op te leggen voor jezelf dat je gestopt ben met de pil en of het gaat lukken, anders valt het iedere keer zooo tegen als je toch ongi wordt! Maar hopelijk maak je dat niet mee en hoor je tot de weingie gelukkigen die in 1 klap zwager raakt! Maar natuurlijk logisch dat het constant in je hoofd zit en je er veel mee bezig bent!
Ik slik nog steeds zwanger worden/zwanger zijn/borstvoedingsvitaminen, daar zit al foliumzuur in.
En marktplaats, mensen kunnen zo lekker bieden en idd niks meer laten horen, waardeloos is dat. Biedt dan ook niet vind ik, debielen. Maar ja. Wel mooi dat jullie toch dingetjes hebben kunnen verkopen.
Voor het lijstje, ik ben 30 (wat klinkt dat oud, ben er nog niet aan gewend!), heb 1 dochtertje Lucy, is nu bijna 8 maanden oud. NOD is denk ik ergens eind mei?? Maar moet dus nog uitvinden wat mijn cyclus gaat doen nu… (fotootjes kom je o.a. tegen op Showforum van September mama’s 2009)
Dochter uit bed halen, later weer meer. Fijne week allemaal!
ok verander ik hem straks weer in plaatje dikke buik! En vind het niet erg hoor dat ik lijstje vaak moet aanpassen! Vind dat nod datum erbij hoort!
OVer vruchtbare dagen, ik weet mijne ook niet, maar in de week dat ik het denk doen we het dan ff wat vaker haha (manlief klaagt dan niet haha)
beebie, ga straks ff fototje van je zoeken haha
Foto van mij/t.l. vind je bij dec mama’s 08 en dec stoppers 07!
Zo he de pagina’s volgen elkaar nu wel erg snel op, haha. Leuk hoor!!
Vind de kalender wel leuk zo!! Met dikke buik.
En beebie, ben er niet mee bezig hoor, had je die indruk wel?
Heb altijd het idee gehad dat het bij ons wel eens erg lastig zou kunnen worden , waarom geen idee. Maar dat gevoel is er bij mij.
Ik ben gewoon nu pas met de strip gestopt omdat we eerst willen trouwen en dan pas kinderen.
We zien wel hoe het loopt, en is het over een aantal maanden nog niet raak dan ga ik pas beginnen met ovulatie testen enz…
Ondanks dat de kinderwens er al jaren is, eigenlijk vanaf jongs af aan al, kan ik me heel moeilijk zwanger voorstellen, haha.
Nou ik hoop gewoon dat mijn gevoel me altijd voor de gek gehouden heeft en dat het ‘gewoon’ lukt. We zullen zien. We hebben geen haast.
Eerst maar lekker van elkaar genieten als getrouwd stel, haha
Beebie: Ik denk dat je mij bedoelt met het ermee bezig zijn wat betreft zwanger worden. Ik had hier namelijk een berichtje over geplaatst.
mimi: Dat gevoel dat weleens lang kan duren, komt misschien ook voort uit dat je jezelf niet zwanger kan voorstellen?? Bij de eerste had ik het gevoel dat ik misschien wel niet zwanger kon worden, dat was achteraf dus meer een angst, heeft wel even op zich laten wachten. Heb nu ook het gevoel dat wel even op zich gaat laten wachten.
Zoals ik al zei twijfelde ik wel of geen ovulatietesten, maar ga er maar eerst eens blanco instappen, kan altijd nog beginnen als ik dat wil.
Bedankt voor delen van jullie ideeen.
Even testen, of mijn banner het doet.
De banner doet het , en hij is mooi!
Zo even drie pagina’s bij lezen! :shock:
Begint al lekker druk te worden hier he :mrgreen:
Hier breekt het zonnetje lekker door, het is nog wel koud, maar droog!
Ik heb zaterdag mijn laatste pil genomen, het is nu dus even afwachten tot de rode vloed komt hahaha, maar die verwacht ik vanavond/morgenochtend.
Manlief is aan het werk en zie ik woensdagavond pas weer, mis hem wel hoor, toch wel raar zo een paar dagen van elkaar weg, maar toch ook wel even lekke.
Mooi lijstje trouwens!!! Ik zal mijn gegevens ook even pb-en!
Ik ben er ook niet zo’n held in hoor, dus vind het prima als jij het doet Cariska.
kennis van ons hier op de camping heeft een logeetje van 16 maanden hier… dan gaat het helemaal kriebelen, mijn man zag het al helemaal zitten hahaha.
Vanmiddag waren mijn kids met de kleine hummel aan het spelen en ik zat vanaf een afstandje te kijken en dacht bij mezelf… zo zitten we misschien zelf volgend jaar ook! :inlove: was al helemaal aan het wegdromen.
Moest een paar keer flink op mijn tong bijten met name tegenover mijn ouders dat we er toch nog een bij willen, ik wacht het even af tot we ook eht zwanger zijn.
Ben wel benieuwd naar hun reactie.
Nieuwe meiden; WELKOM!!! :dance:
Ik ga mijn kinderen even opzoeken en de honden zo nog even uitlaten
En daarna lekker pannenkoekjes bakken
Liefs, Sam
gezellig clubje zo al zeg!
Lijstje geupdate zover als ik hem heb!
broekie, wat voor werk doet je man? dat hij er zo lang niet is?
Kiara, banner gelukt hoor! Top!
Mimi, ik had dat ook hoor, 3 stellen in omgeving die niet “normaal” zwanger konden worden, waarom zou ik het dan wel kunnen?? maar goed, toch nog snel gelukt vorige keer (3 keer ongi en toen Raak!)
Nog verder geupdate!
Cariska, van mij mag je een nieuw topic openen hoor, ik ben helemaal niet handig met lijstejes enzo Ik vind het lijstje erg mooi geworden!! :thumbup:
Ik ben 34, wij gaan voor een 4e kindje en mijn NOD is 30 mei.
Kiara, ik heb in februari 08 een miskraam gehad, in okt 2008 ben ik bij 23 weken bevallen van een tweeling, twee jongetjes, zij hadden geen enkele kans, en in okt 2009 ben ik bevallen van Minke, onze gezonde prachtige dochter…
Sorry, hou het even kort, ben ontzettend druk met vanalles omdat wij vrijdagnacht op vakantie vertrekken… Kom van de week even uitgebreider terug