Zijn er nog meer meiden die vanaf komende maand voor een kindje gaan??
Ikzelf ben in oktober 2009 bevallen en wij willen graag vanaf de volgende cyclus weer volop “werken” aan een brusje!! We zijn ook nog tijdens de ovulatie op vakantie, dus de sfeer is in ons voordeel
Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil geslikt, ben net ongesteld geworden, dus vanaf volgende week horen wij weer tot de klussers.
Wij hebben al 2 jongens.
Toen we voor een 2e gingen bleek dat mijn eisprong niet super is, in mei 2007 stopte ik met de pil werd ongi in juli, een miskraam in nov., daarna ongi in maart 2008 en in mei was ik weer zwanger en het resultaat daarvan is nu al weer 15maanden. Dus we zien wel wat er gebeurd.
Spannend hoor!! Ik ben tot nu toe redelijk snel zwanger geraakt steeds, de 1e keer in 2 maanden, maar dat werd een miskraam, de 2e keer in 1 maand maar dat werd een vroeggeboorte van een tweeling met 23 weken en de 3e keer in 3 maanden en dat resultaat is nu 7 maanden :lol:
Ik heb een keizersnee gehad en moest 6 maanden wachten tot ik weer zwanger mocht worden.
Mijn NOD is 7 mei, daarna gaan wij van start :mrgreen:
Hopelijk melden zich nog meer meiden aan!!
Jou nod is mijn verjaardag.
Hoop dat er snel meer meiden bij komen.
Hoi meiden,
Hier nog niet heel actief, maar ongi is vorige week weer spontaan komen opzetten tijdens periode van borstvoeding (en nog steeds BV). Ons meisje is 13 september geboren en nu dus 7,5 maand. Ook een periode van 6 maanden moeten wachten vanwege keizersnede. Toevallig Dees, onze kids schelen niet zoveel. De reden dat Lucy via keizersnede is geboren zou in eerste instantie zijn vanwege stuitligging en via de normale weg was niet mogelijk bij mij, maar in derde trimester stak zwangerschapscholestase de kop op, een zeldzame gevaarlijke leveraandoening, en toen wilden ze haar direct met 37 weken halen, zodra ze het constateerden, zodat we zo min mogelijk kans liepen haar plots te verliezen.
Smartygitl, hopelijk nu wel een super eisprong!
Ik ga proberen hier zo nu en dan even mee te krabbelen, en hou jullie “vorderingen” bij . Ik wens jullie in ieder geval veel succes komende maanden!
Liefs!
Mijn nod zou als ik 28 dagen aanhoudt 27 mei zijn maar bij mij weet je het dus niet.
Maar goed we zien deze ronde maar als oefen-ronde om te zien wat mijn lijf doet.
Maak ook even nog geen banner eerst maar eens afwachten.
Spannend smartygirl, zou wel mooi zijn als het in de oefenronde meteen raak is :mrgreen:
Enne Beebie, mijn meisje is met een keizersnee gehaald omdat ze na het breken van de vliezen dwars in mijn buik lag, een natuurlijke bevallen was dus onmogelijk. Ik ben met 34 weken bevallen…
Wij zouden heel graag zo vlug mogelijk zwanger raken, ik vind het te gek als het leeftijdsverschil straks niet zo groot is, zo ben ik zelf ook opgegroeid.
Afgelopen donderdag heb ik mijn laatste pil geslikt…
Nu wachten op mijn menstruatie, ws as woensdag.
En daarna gaan we kijken of het lukt.
En wat mijn cyclus is, de vorige x toen ik gestopt was met de pil (was toen pil moe) had ik een cyclus van 30 dagen en af en toe 35 dagen, dus niet heel erg regelmatig.
16 mei gaan we op vakantie, kijken wat het oplevert.
wij gaan 15 mei op vakantie, ook even kijken wat dat oplevert… :mrgreen:
hahaha, allemaal op vakantie en zwanger terug, dat zou mooi zijn! (Ik ga niet op vakantie trouwens ). Veel plezier alvast als ik het later ng vergeet te zeggen, waar gaan jullie heen? Nederland of buitenland?? Heerlijk hoor, er even tussenuit!
Dees, jouw vliezen waren ook vroeg gebroken dan! En een dwarsliggertje :lol: . Lucy heeft vanaf 12 weken in stuit gelegen tot en met het einde, die lag heerlijk zo. Bij Lucy heb ik bij gyn bij bijna 34 wkn controle gehad, draaipoging was al niet meer mogelijk, buikspieren te strak, gedeeltelijk voorliggende placenta enz. en bij bekkenonderzoek bleek dat gewoon bevallen toen niet eens zou kunnen. Ben vergeten te vragen of een normale bevalling van een niet stuitertje dan wel had gekunnen. Ik heb wel een banner gemaakt, vond eht wel grappig, maar weet ook nog niet of ik weer braaf 28 dagen aanhoudt of niet. Zie wel. Ik vind relatief weinig leeftijdsverschil ook het leukste, juist omdat ik 5 en 7 jaar scheel mijn mijn broer en zus. Spannend ook bij jou zeg, met die vroeggeboorte van de tweeling. Dan zit je automatisch toch langer in spanning gedurende je zwangerschap lijkt me.
Ik heb een onbezorgde zwangerschap gehad met in het derde trimster allerlei kleine klachten die tot een groter geheel hoorden en uiteindelijk levensbedreigend voor met name Lucy waren, ik heb er mijn volgende zwangerschap weer 40 tot 70% kans op, dus mijn volgende zwangerschap zal minder ontspannen verlopen dan die van Lucy. Zelfs overwogen of ik uberhaupt het risico nog wilde lopen, maar de wens voor een tweede was toch groter dan de angst om mijn kindje te verliezen, dus we gaan ervoor. Maar ik vind het wel spannend eerlijk gezegd.
Mimi, spannend, hopelijk een nette regelmatige yclus komende tijd, en vakantie, wie weet 8) .
Op 14 mei ga ik trouwen en op 16 mei gaan we dus op huwelijksreis!
Naar Mexico :dance:
Hoi meiden,
Ook ik kom me hier even aanmelden! :mrgreen:
Ik stop volgende week maandag met mijn pil. Even deze strip afmaken.
Ik heb al twee kinderen, een zoon van bijna 7 en een dochter van bijna 4.
En nu hebben we besloten om toch nog voor de derde te gaan.
Van de eerste twee was ik erg snel zwanger. De eerste is door de anticonceptie heen gekomen :oops: en de tweede was de maand nadat ik gestopt was raak.
Ben dus erg benieuwd hoe het deze keer wordt, aangezien ik een beetje verwend ben.
Hoop dat we er flink wat meiden bij krijgen die zich hier komen melden!
Wij 15 mei naar Italië…
Ik ben vandaag al ongesteld geworden, kortere cyclus als normaal, zou mijn lichaam geen geduld meer hebben?? :mrgreen:
Ik ben ook gisteravond al ongesteld geworden ipv woensdag… Beetje vreemd… Maar goed dan ben ik er in elk geval vanaf met de bruiloft!
De eerste klussers zijn dus in aantocht?
Succes alvast dames!
Ik moet nog eventjes wachten
Hee Mimie, dat is wel fijn ja, straks wordt het nog de eisprong na de huwelijksnacht, hoe mooi zou dat zijn
@Dees75 wrote:
Hee Mimie, dat is wel fijn ja, straks wordt het nog de eisprong na de huwelijksnacht, hoe mooi zou dat zijn
Dat zou wel heeel erg bijzonder zijn idd!!! Maar daar durf ik niet op te hopen dat het meteen de 1e x raak zal zijn!!
Mijn zusje is inderdaad verwekt tijdens de huwelijksnacht, toch best knap als je dat zo uit kan vogelen niet?
Alles is mogelijk natuurlijk
Ik ga zondag lekker met mijn kids een paar dagen bij mijn moeder op de camping logeren, manlief moet werken, dus blijft thuis. En komt woensdagavond naar ons toe.
Heb er wel even zin in… we gaan dit jaar niet op vakantie, dus moet ik het even hebben van dit soort uitjes
- Breekt in
Broekie, nog een paar nachtjes slapen en je mag die rot pil de deur uit doen :dance: :dance: :dance:
Heel veel suc6 met zwanger worden!! :-
Jullie allemaal natuurlijk!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
- Breekt weer uit *
Dames, ik kom ook meekletsen! Wij zouden eerst nog 2 maandjes wachten maar hebben gisteravond besloten om voor nr 2 te gaan! Spannend dus!
Ben vandaag niet heel veel online, zometeen eerst meetind dec 08 mama’s en daarna verjaardag van schoonpaps.