Mei stoppers 2010!!!!!

Hoi Cariska,

Gezellig dat je mee komt schrijven! Is ook heel erg moeilijk om te wachten als je er al zo naar verlangt. :smiley: Heel leuk dat jullie voor een tweede gaan! :smiley:

Sem; Moet jij ondertussen niet gaan bevallen :stuck_out_tongue: Bedankt meisie!!! Inderdaad nog heel eventjes, we gaan een feestje vieren hoor als hij de vuilnisbak in gaat :smiley: hahaha

Volgende week ben ik lekker een paar dagen bij mijn mams op de camping met de kinderen (manlief heeft toch niets aan me als ik ongesteld ben en dat is meestal toch wel een week) dus kan ik me eventjes op andere zaken richten… relaxen! Nu nog hopen dat het droog weer blijft, maar vrees het ergste :wink:

Cariska, jij ook veel succes, ook voor nummer twee, net als de meesten. Is je eerste zwangerschap goed verlopen?

Broekie, veel plezier emt het weekje naar de camping, leuk hoor! Het schijnt ietsje beter te worden, als het iig maar droogt blijft he, ik hoop voor je van wel iig!

Er is iemand omgevallen in de box, even helpen…

mijn eerste zwangerschap was super! Totaal geen kwaaltjes en een top bevalling! Dat doe ik allemaal zo 10 keer over, nu eerst maar eens proberen voor nr 2 :mrgreen:

Ik breek even in!

Ik wil Dees even heel veel succes wensen!

Wat goed dat je al voor de 2e gaat, ik heb er lang over getwijfeld of wij ook al voor de 2e zouden gaan, maar heb me toch maar bedacht, we wachten tot na de zomer denk ik.

Toi toi toi, en hopelijk nog weer eens tot ziens bij de nov.2009 mama’s!

Ook voor de anderen hier, heel veel succes!

:-*

Hoi hoi,

Ik wil me ook bij jullie aanmelden.

Manlief en ik hebben besloten te willen gaan voor een 2de zwangerschap.

We vinden het erg spannend, hopen dat het deze keer sneller raak is als de eerste keer.

Bij de eerste hebben we er een jaar over gedaan.

kiara, ook welkom hier! En natuurlijk ook op dit forum! Is echt een super leuk forum en voor je het weet … ben je verslaafd.

Zijn er al mensen die mogen/kunnen klussen??

Dankje wel!!

Ik ben net ongesteld, dus moet nog even wachten voor we aan de klus kunnen :wink: Vind zo’n gek woord aan de klus.

Al willen we proberen deze poging om zwanger te worden er wat luchtiger mee om te gaan, als bij de poging voor het eerste kindje.

Was er zoveel mee bezig, vond niet fijn.

Hoop dat ik het dit keer beter los kan laten.

Hoe zit dat bij jullie??

Ook ik ben er wel mee bezig maar naar mijn idee niet teveel. Ach het spookt gewoon veel in het hoofd rond maar is wel normaal volgens mij…

Hier ook net ongi geweest, dus duurt nog ff hier voor het “echt” kan…

net komt er een vrouw bij de dokter gekeken, vond het boek veel emotioneler, bij de film niet hoeven huilen, bij boek wel veel.

ik vond beide erg heftig, maar heb bij de film meer gehuild. Dat stukje dat ze afscheid neemt van haar dochter :cry:

Wat betreft het bezig zijn, tja wat is eigenlijk veel??

Ik denk er ook wel elke dag keer aan, hoop alleen dat het me niet nog meer bezig gaat houden.

denk dat het wel normaal is hoor dat je er elke dag aan denkt, en tja wanneer denk je er teveel aan…

Allemaal fijne moederdag!! (ik ga eerst maar ff werken tot 14 uur, dus tot vanmiddag!)

Ik ben vanaf vandaag ‘ongesteld’ af… Dus we kunnen in principe ‘aan de klus’.

Maar heb geen idee wat mijn cyclus is, vorige x dat ik dus stopte (omdat ik pilmoe was) was het meestal 30 dagen.

Maar vrijdag eerst trouwen, :inlove: en daarna zijn we relaxed en hebben we 16 dagen tijd voor elkaar in mexico.

Nu ik weet dat ik gesopt ben met de pil en dat we geen andere voorbehoedsmiddelen gebruiken, ben ik er ook elke dag wel mee bezig, meer in de zin, zal het allemaal wel lukken??

Cariska, lekker gewerkt?

Kiara; Welkom!!

Ik ben niet meer ongesteld en heb ovulatietesten ingeslagen, dus we kunnen van de week aan de slag :mrgreen: Ben ook alweer 2 weken foliumzuur aan het slikken.

@ Nana, wat lief van je, dank je wel, tja… ik vind het wel heel spannend om er weer voor te gaan omdat ik niet weet hoe het deze keer zal lopen, maar we willen gewoon liefst een klein leeftijdsverschil. En omdat wij de ervaring hebben dat het het ook anders kan lopen als verwacht en het dus ook langer kan duren voor je weer een kindje in je armen kunt sluiten en ik deze maand 35 wordt, gaan wij er nu toch alweer voor!!

@ Nieuwe dames, welkom!! Gezellig clubje wordt het al zo!! :lol:

Hier zwaar dagje, heb vannacht na het stappen 2 uur geslapen en heb een huilerig meisje met waterpokken terwijl ik een kater heb… Geen goede combi :mrgreen: Ik ben erg moe en ga zo even liggen omdat ik vanavond naar de Gelukkige Huisvrouw ga met vriendinnen en daar dus niet in slaap wil vallen. Gelukkig is mannetje ook thuis en wil hij wel de zorg overnemen zodat ik zo lekker even kan tukken…

Fijne moederdag allemaal!!!

mimi, trouwen! Gaaf zeg! Hier hoop ik ook nog gevraagd te worden haha Krijgen we foto te zien van je in je trouwjurk??

Dees, kater :hug: En naar de film de gelukkige huisvrouw! Lijkt me ook wel leuk dus vertel maar of het een aanrader is

hier klaar met werken, net mensen gehad voor onze stereotoren (verkopen via marktplaats) w.s. nemen ze hem moeten alleen nog ff hun dochter voor wie hij is erover spreken. Dus weer mooi wat verdiend op deze zondag!

Na onze huwelijksreis zal ik een foto plaatsen!!

En wat meer info geven :wink:

Heb zonet ook wat verkocht via marktplaats, haha.

Niet zoveel, maar toch weer iets verdiend, haha.

helaas mensen haken opeens af! Grrrrr Maar goed dat is dus echt marktplaats…

Mimi, ben nu al benieuwd naar je foto’s!! Alles al klaar en geregeld?

trouwens is er iemand die een lijstje kan/wil maken? Ik wil het opzich wel maar heb geen photoshop ofzo (wordt dan dus gewoon plaatje in word met tekst ofzo…)

Cariska, dat is toch prima?

Als iemand het beter kan dan meld die persoon zich wel, ik kan het in elk geval niet…

Loop hier nog niet zo lang rond, en weet nog niet zo goed hoe alles werkt :wink:

Ik ben deze week vrij, dus zometeen ga ik op pad voor de laatste dingen.

Heb een heel lijstje gemaakt, moet ook nog op pad voor wat zomerkleding. Heb wel wat, maar dat is altijd hetzelfde, en voor mijn huwelijksreis moet ik er toch wel een beetje mooi bij lopen.

Je hebt toch bijna de hele dag je badpak aan, en ik heb niet zoveel kleren omdat ik werkkleding heb waar ik 36 u p.w. in loop. Maar voor mijn huwelijksreis moet ik wel ff moeite doen. Hoop alleen dat ik kan slagen zo kort dag.

Nadeel is dat donderdag de winkels dincht zijn, dus ik moet heel goed nadenken of ik niet iets vergeet, haha.

O, ja en diegene die bij mij geboden heeft op martkplaats laat ook niets meer van zich horen :?

ok is goed ga ik een lijstje maken!

Dus als iedereen gegeven aan mij wil doorgeven? Mag hier mag via pb!

Gegevens die ik graag wil hebben

Naam (mag gewoon naam van hier) leeftijd, hoeveelste kindje Datum NOD (hebben jullie eventueel nog meer wat erbij kan?)

zoiets?

kan hem alleen niet in het eerste bericht zetten, dus of dees moet dat doen (maar weet niet hoe dat dan moet aangezien hij opgeslagen staat op mijn pc) of moeten een nieuw topic starten…