Nou ik heb me dus maar aangemeld bij de augustus / september stoppers 2011 :mrgreen: :mrgreen: zo nu is het officieel :shifty:
Natuurlijk nog even wachten en daarna weer spannend. Ik hou er rekening mee dat het weer een jaar duurt, maar eerlijk gezegd hoop ik dat het nu wat sneller gaat :oops:
Gisteren onze nieuwe auto gehaald :dance: Met zo’n lekkere nieuwe auto lucht en een flinke kofferbak dus een echte familiewagen (skoda octavia combi)
Hoe is het met jullie?
Toch weer spannend he…maar joh zijn de aug/sept stoppers er al :lol: :lol: Jullie zijn mooi op tijd :thumbup:
En een lekkere ruime auto, rijdt hij goed?
Hier gaat alles nog steeds lekker z’n gangetje. Sinds gisteren is het ook echt officieel…we hebben een huis gekocht :dance: Ons eerste koopwoning :lol: Over 2 weken krijgen we al de sleutel en gaan ook al snel over daarna, dus drukke tijd komt eraan!!
Hey meiden,
Dacht zal jullie weer eens met een bezoekje verblijden maar volgens mij is er nog nauwelijks iemand actief???
Marlous wat een moppie! En weer spannende tijden breken voor jullie aan!
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat jullie weer goed nieuws mogen krijgen
dragon… denk dat iedereen het op het moment druk heeft,
vakanties enzo… en het is zomer… is het meestal wel rustig…
maar begin is er weer… :mrgreen:
pssst …misschien ben ik binnenkort ook weer wat actiever…ik zit nl. in mijn wachtdagen
.
We hebben voor de vakantie besloten om voor de 2e te gaan…nog net op tijd heeft de huisarts m’n spiraal eruit gekregen (lukte eerst niet, een week later gelukkig wel )…en nu is het afwachten.
Maar ik ben er helemaal niet zo mee bezig als de eerste keer. We zijn gisteravond teruggekomen van vakantie, nu druk met de was enzo en met werk weer een beetje bijwerken.
Ik verwacht ook niet dat het raak is, vorige keer was in 1 keer…ik verwacht eigenlijk niet dat het deze keer ook weer zo zou gaan. Maar ik laat het jullie wel weten. Ook wel lekker om dat hier kwijt te kunnen want verder weet niemand dat we er weer voor gaan.
Groetjes!
pupke… leuk zeg… en spannend… :mrgreen:
Vrijdagochtend getest en negatief. (gister was NOD)
Vanochtend nog een keer getest want geen teken van de :twisted: en ja hoor!!! Een streep!!! :dance: :dance: :dance:
Het is ons dus weer gelukt om in ons tentje zwanger te raken :lol: .
Ik had echt niet verwacht dat het nu weer zo snel raak zou zijn…hopelijk blijft het allemaal goed gaan .
Nou ik ga even verder stuiteren :mrgreen: . Fijne zondag allemaal!
pupke… zoheej dat is snel… Gefeliciteerd… :-*
Wauw wat een nieuws hier…Pupke gefeliciteerd zeg, wat super en weer in 1 keer!! Dat tentje brengt jullie geluk :lol: Hoe voel je je?
@Pupke wrote:
Vrijdagochtend getest en negatief. (gister was NOD)
Vanochtend nog een keer getest want geen teken van de :twisted: en ja hoor!!! Een streep!!! :dance: :dance: :dance:
Het is ons dus weer gelukt om in ons tentje zwanger te raken :lol: .
Ik had echt niet verwacht dat het nu weer zo snel raak zou zijn…hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Nou ik ga even verder stuiteren :mrgreen: . Fijne zondag allemaal!
Geweldig!!! :dance: :dance: :dance:
@ Ellen, Ik vind het nog best een raar idee dat er nog een kindje gaat komen, we moeten nog een beetje wennen. Van de week voelde ik van alles in mijn baarmoeder en was ik toch wel heel nieuwsgierig maar na die positieve test van vanochtend, nu het duidelijk is, ben ik weer relaxter.
We hadden wel gehoopt dat het weer snel raak zou zijn maar ik had niet echt verwacht dat het weer in 1x zou zijn (we hebben er natuurlijk wel ons best voor gedaan ).
Ik moet al wel onwijs vaak plassen dus dat beloofd weer wat :? . De rest van de kwaaltjes zal nog wel komen. Ik heb wel het idee dat ik nu veel meer voel in mijn baarmoeder.
Wauw, Pupke… wat leuk een tweede.
En zo snel raak, dat is helemaal super.
Van harte gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:
Pupke gefeliciteerd wauw wat snel!
:dance:
Hoe gaat het met evi?
Ik dacht dus dat dit topic wel zo’n beetje doodgebloed was :oops: :oops: totdat mijn man ( :shock: :lol: ) me kwam melden dat er weer activiteit is! Leuk hoor.
Hier dus ook net de spiraal eruit (2 wk geleden) maar ik ga er wel vanuit dat het dit keer weer zo lang zal duren. Hoop wel niet echt veel langer maar ik heb geduld en geniet nog volop van Marijne. De kleine dondersteen begint al een peuter te worden. :shifty: Ze weet precies wat ze beslist wel en beslist niet wil
Hoe gaat het met jullie?
Dankjulliewel ! Ik begin steeds meer aan het idee te wennen maar met een 2e ben je er toch veel minder mee bezig. E vi houdt me wel bezig nu.
22 september als ik 10 weken ben heb ik pas de eerste echo dus dat duurt nog even…nog even geduld hebben.
Mijn ouders, schoonmoeder+man en mijn zus en zwager hebben we het van de week verteld. Vooral mijn moeder en zus waren helemaal verrast en hadden het nog niet verwacht, zo leuk. Mijn zus heeft gelijk weer een reden om al het babyspul te bewaren zodat het straks weer deze kant op kan. Mijn moeder had ook al weer zin om straks lekker met dat kleine spul bezig te zijn.
Ik zelf heb ook al zin om kleine mutsjes te breien maar ik hou me nog in :lol: .
Marlous wat leuk dat jullie er ook weer voor gaan. Het kan maar zo dat het nu wel snel gaat, je weet het nooit.
Daarom wilde ik ook niet langer wachten. Er was een garantie dat het nu weer zo snel raak zou zijn maar dus wel :shock: , ons tentje deed het hem weer :lol: .
Heerlijk dat Marijne een lekker eigenwijs peutertje wordt, een eigen willetje hoort erbij maar is af en toe wel heel vermoeiend. Kletst ze ook al een beetje?
Mijn neefje is ongeveer even oud als Marijne, heerlijk ventje maar hij zegt nog geen woord.
E vi is een heerlijk dame, echt een meisje. Hele dag door kletsen, steeds bijdehanter, ik lig regelmatig in een deuk om wat ze zegt.
Gek op zingen, dansen en muziek. Ze voert hele shows op met fantasie microfoon voor haar mond :inlove: , en maar dansen en zingen.
Een vriend van vl heeft haar leren headbangen…dus af en toe moeten haar haren speciaal los (en mag er de rest van de dag geen knipje meer in) omdat het anders niet goed gaat :roll: :lol: .
Afgelopen zondag gingen we even naar het terras en dan loopt ze dus naast me, met haar jurkje aan, zonnebril op, tasje aan de arm waar Erni uit steekt…je ziet iedereen kijken en lachen om die kleine dame…en ik zie af en toe een kloon van mezelf :lol: .
Heel verhaal maar ik ben dan ook super verliefd op dat heerlijke meisje…vooral als ze ook nog eens tegen me zegt “ik hou van jou” :inlove: :inlove: :inlove: .
Haha wat een lekker kind die Evi
Wat leuk dat je dan toch nog kunt verrassen met een tweede! Wachten op de echo is minder, heb je al kwaaltjes?
Marijne zegt nog niet heel veel. Alles met een O en een P gaat goed dus ‘op - open - opa - papa’. Ze kan de M nog niet zeggen. Wel lief hoor, kom je thuis, begint er één te stralen, loopt met open armen op je af en roept ‘papa!’ :roll: :inlove:
De hond doet ‘oef oef’ en de poes ‘piauw’
En zaterdag zei ze ineens ‘varken’ heel duidelijk én tegen het juiste beest. :dance:
Maar ze snapt alles wat we zeggen heeeel goed en we snappen haar gebaren en geluidjes ook goed dus voorlopig nog geen reden om beter te gaan praten.
Pupke: Voel je je goed? Nog 3 nachtjes dan krijg je de echo :inlove:
Ja, gaat wel goed. Ben lang niet zo zenuwachtig als toen voor Evi. Heb vandaag ook al wat positiekleding gekocht dus heb er wel vertrouwen in dat het goed zit. Mijn buik is al enorm :shock: en ik ben best veel moe dus geeft me wel het vertrouwen dat er echt iets in me groeit.
Maar als het eenmaal donderdag is verwacht ik wel wat zenuwachtiger te zijn .
@Pupke wrote:
Ja, gaat wel goed. Ben lang niet zo zenuwachtig als toen voor Evi. Heb vandaag ook al wat positiekleding gekocht dus heb er wel vertrouwen in dat het goed zit. Mijn buik is al enorm :shock: en ik ben best veel moe dus geeft me wel het vertrouwen dat er echt iets in me groeit.
Maar als het eenmaal donderdag is verwacht ik wel wat zenuwachtiger te zijn.
Spannend toch wel hoor! Fijn dat je er zelf iig zoveel vertrouwen in hebt :thumbup:
De echo was goed!! :dance: Een klein babietje met een kloppend hartje. Over 2 weken nog een echo omdat het nu iets te vroeg was voor de termijnbepaling maar ik denk dat het niet ver naast mijn eigen berekening kan zitten. Tegen een 2e echo zeg ik geen nee, dus dan gaan we gewoon nog een keer naar binnen kijken :inlove: .
:dance: :dance: Gefeliciteerd met je goede echo Esther!! Super! :inlove: :inlove: