Pupke… super! :dance: :dance:
@Pupke wrote:
De echo was goed!! :dance: Een klein babietje met een kloppend hartje. Over 2 weken nog een echo omdat het nu iets te vroeg was voor de termijnbepaling maar ik denk dat het niet ver naast mijn eigen berekening kan zitten. Tegen een 2e echo zeg ik geen nee, dus dan gaan we gewoon nog een keer naar binnen kijken :inlove: .
Joeppie!!! :dance: :dance:
Pupke, hoe is het met je zwangerschap???
Prima! Alles gaat helemaal goed, ik voel me helemaal lekker en de baby doet het goed. Het wordt weer een meisje :inlove: :inlove: :inlove: en dat vinden we helemaal leuk (die jongens volgen later vanzelf ).
Geen brandend maagzuur zoals ik de vorige keer zoveel had nu, eigenlijk voel ik me helemaal normaal, iets sneller moe en een buik die wat meer in de weg zit maar ik mag zeker niet klagen. Heel saai dus :mrgreen: .
Met jullie ook alles goed?
:thumbup: :thumbup: :inlove:
Oh wat leuk :inlove:
En het klinkt alsof je een heel elftal wilt, ha ha.
Fijn dat je nu geen last van maagzuur hebt.
Hier alles goed. Femke ontwikkelt zich nu enorm snel en is bezig zindelijk te worden. Lars heeft helaas al tijden niet doorgeslapen, dus we zijn wel gesloopt. Maar het blijft een heerlijk mannetje :inlove: :inlove:
Doorslapen…wat is dat? Hier kleine man nog niet 1 nacht…en dame van bijna 3 ook eigenlijk nooit…behoorlijk gesloopt zijn we hier dus, maar het is wel genieten! Zo leuk om te zien hoe snel en wijs ze groot worden.
Miniman gaat al overal staan, en kruipt nu eindelijk zoals de fysio het wil…helaas zijn we allemaal om en om al 2 maanden aan het griepen/hoesten/buikgriepen en de rest…
@Sproetje wrote:
Oh wat leuk :inlove:
En het klinkt alsof je een heel elftal wilt, ha ha.
Fijn dat je nu geen last van maagzuur hebt.
Hier alles goed. Femke ontwikkelt zich nu enorm snel en is bezig zindelijk te worden. Lars heeft helaas al tijden niet doorgeslapen, dus we zijn wel gesloopt. Maar het blijft een heerlijk mannetje :inlove: :inlove:
Nou een heel elftal :think: , ik denk niet dat ik dat erdoor krijg hier

Lekker dat het zo goed gaat met Femke. Evi was ook al vroeg zindelijk (25 mnd) overdag en dat is wel handig. 's nachts is ze nu ook steeds vaker droog gebleven.
En doorslapen…ha ha…was da??? Evi slaapt heel goed door nu…maar wel tussen ons in :mrgreen: .
Ikke ben luie mama…zusje zal ook weer bij ons slapen.
Scheelt echt enorm voor je nachtrust of je er uit moet of vanuit je bed kan troosten, want hier zijn we dus niet gesloopt. Evi sliep vanochtend weer lekker uit tot 9 uur.
Kan het echt iedereen aanraden, heerlijk wakkerworden met zo’n kleine meid die een armpje om mijn hals heen slaat.
Ze zegt ook altijd van die grappige dingen als ze net wakker is. Vanochtend was het “Mama, wij zijn meisjes hè en papa is een jongetje”…en van de week was het eerste wat ze zei "Mama, ik krijg een zusje :inlove: ".
E.lina is al sinds de zomer overdag zindelijk (heerlijk als je er net weer 1 in de luiers hebt) 's nachts wil ze nog wel een luier, maar die is gewoon altijd droog…
En samen slapen…fff, werkt hier echt niet, dan zouden er 3 tussen ons in liggen…helaas verdwijn ik wel regelmatig naar benden met 1 van de 2 en slaap dan lekker brak op de bank…maar ja, papa moet 5 dagen buiten23 d3e deur werken, ik maar 1…t5
(hihihi, K.oen heeft ff meegeholpen met typen :inlove: )
Ha ha!
Nou, hier klagen helpt want vannacht alleen een jammertje om vijf uur en Femke riep om zeven uur :dance:
Tussen ons in is met haar vaak drama omdat ze zo aan je gaat liggen fruitten met haar benen door die van jou. Tja, zo kan ik niet slapen
Hier wel een dipte met het zindelijk worden na twee ongelukjes…
En en ik maar denken dat hier niets meer geschreven werd :oops:
@Pupke; wel heel erg laat :oops: maar gelukkig nog wel ruim voor de geboorte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Hoe gaat het met de rest???
Hier gaat het goed.
Onze oudste loopt nog steeds bij de kinderarts en is nog steeds te licht en te klein maar zo’n heerlijke bink :inlove: alleen veel te wijs voor zijn leeftijd en loopt cognitief een behoorlijk stukje voor, waar hij zelf helaas wel wat hinder van onder vindt.
Verder is hij zo bijdehand en echt een entertainer :mrgreen: Inmiddels sins een aantal maanden ook helemaal zindelijk zowel overdag als in de nacht en dag is met nummer twee er bij toch wel erg lekker hoor
En slaapt gelukkig nog steeds heerlijk door, al gooit heel af en toe zijn zusje dat wel eens in de war
Nummer twee is ook een heerlijke griet maar een behoorlijke pittige tante
:shock: de verlosk. zij het direct bij de geboorte al “nou dit wordt me er een” en ze heeft nog gelijk ook :mrgreen:
Inmiddels is ze al weer 7 maanden en tijgerd door de hele kamer, zegt papa en mama en doet al verwoede kruip pogingen.
Helaas komt alleen het woord doorslapen niet in haar woordenboek voor en ze komt dan ook gemiddeld 10x per nacht.
De eerste weken sliep ze wel door (eigenlijk alleenmaar) maar sinds die cefaal hematoom weg is, denkt ze hè slapen is toch zonde van je tijd.
Eten/drinken is totaal niet haar ding en daar hebben we al een aantal maanden fysio en logopedie voor.
Maar het is zo’n onwijs heerlijk grietje verder :inlove: overdag heb je geen omkijken naar der en kan zich uren alleen vermaken.
En zo kan ik broer lief even goed ook de nodige aandacht schenken
Hallo meiden!
Hoe is het met jullie?
Pupke alweer 30 weken zie ik :shock:
En Koen alweer bijna een jaar :shock:
Wat gaat het toch snel…
Marijne is ook alweer 2 :inlove: en het is zoooooo’n lieve meid. Ze is wel van een papa’s kindje helemaal geswitcht naar een mama’s kindje :roll: Papa wordt regelmatig weggeduwd.
Ze is inmiddels ook al wezen wennen bij de peutergroep (vanaf 2 tot 4 jaar) daar gaat ze vanaf 1 maart volledig heen. Wennen ging goed, ze vindt de oudere kindjes ontzettend interessant. Nu zit ze nog in de babygroepv(0-2 jaar) en ze is een echte ‘moeder’ voor alle jonge kindjes :inlove:
Ze is wel toe aan een broertje of zusje maar dat wil nog niet zo vlotten.
Ook omdat wijzelf nogal druk zijn :oops: :oops: en er nog niet helemaal mee bezig…
Hoe gaat het met jullie?
Ook al wordt hier niet echt meer geschreven…
Marlous!!! Ik zag toevallig in een ander topic je banner!!! GEFELICITEERD met je zwangerschap :inlove:
He ik denk ga eens kijken of er al wat bekend was van Pupke??
Maar zie opeens heel leuk nieuws…Marlous gefeliciteerd :inlove: