Mei stoppers 2008 - Pupke gefeliciteerd!

Sproetjes…alweer de 37 weken voorbij! Hoe voel je je?

Marlous…niet fijn zeg…knuffel vanaf hier!

Hier gaat het met miniman supergoed…helaas de rest allemaal ziek zwak en misselijk, E.lina aan de antibiotica, dus veel slechte nachten…de oudste meiden zijn nu bij hun andere ouders (carnavalsvakantie hier), dus even maar 2 kindjes in huis. Wel weer wennen, zeker nu E.lina zo ziek is. Nachten zijn gebroken, maar niet zozeer door miniman…

Ach ja, merk wel dat met zo’n kleintje weer in huis, de zorgen om weer enorm toenemen…maar het is ook super genieten nu hij het zo lekker doet.

Meiden, iedereen weer opgeknapt?

Ik heb steeds een paar nachten last van mijn darmen en vannacht was er daar helaas een van. Dus erg weinig geslapen en ik was ook nog eens misselijk… vandaag dus maar een rustig dagje.

Verder gaat het goed en wachten we het ‘rustig’ af :wink:

Pitje: Ik weet niet of ik het al ergens had gezegt, maar wat een mooie taart had je gemaakt voor Aukje d’r verjaardag!

Marlous: Jee dat klinkt allemaal niet lekker zeg, hoop dat het nu allemaal weer beter gaat.

En een heerlijke ondernemende meid zo te horen :inlove:

Mandala: De meiden een gezellige carnaval gehad?

Sproetje: Het is nu tijd om te bevallen…alles is eruit, dus nu het laatste nog :mrgreen:

ellen dank je wel… :-*

hier alles zijn gangetje… femke is naar de psz en aukje stuint hier buiten rond en ik ben een poging aan het wagen om binnen op te ruimen… een van mijn hobbys :liar:

Wat een rust hier…kwam even spieken voor Sproetje…morgen 40 weken, maar zag vanochtend nog een BIB…we wachten af en zijn helemaal niet ongeduldig :liar:

Hier alles okay…miniman alweer 4 weken morgen…ben nog niet gewend aan het nieuwe ritme en kom vooral heel veel slaap tekort.

He wil je niet reageren, ik denk gelijk dat Sproetje bevallen is :lol: :wink: !

Hier ook rustig, morgen wordt de kleine meid 2 jaar!! Dus feest en taart :dance: !

@Pupke wrote:

He wil je niet reageren, ik denk gelijk dat Sproetje bevallen is :lol: :wink: !

Hier ook rustig, morgen wordt de kleine meid 2 jaar!! Dus feest en taart :dance: !

:lol: :lol:

Heel veel plezier morgen! Ze zijn zo leuk als ze 2 zijn en beginnen te kletsen…hier is ze zo lief voor haar kleine broertje, die lag te mopperen in de wagen, wij waren even bezig, komen we terug…is ze de wagen aan het heen en weer rijden en begint een liedje voor hem te zingen :inlove:

:inlove: Ah wat lief!!!

De kleine meid is ook zo lief voor haar neefje en nichtje! Kusjes geven enzo…

Ze kletst ook echt de hele dag en anders is ze wel aan het zingen. Echt een hele leuke leeftijd inderdaad. Zo gezellig dat geklets :inlove: .

Gister de hele dag zonder luier geprobeerd en elke plas was op het potje (of iets ernaast maar dat was een kwestie van mikken :oops: ). Dus daar gaan we volgende week mee verder…trotse mama ben ik :mrgreen: .

Pupke: Gefeliciteerd met Evi :dance: :dance: :dance: Ook alweer 2 jaar, maak er een gezellige dag van!

Mandala: Ja kan me wel voorstellen dat het weer erg wennen is allemaal.

Hier een ziek meisie sinds woensdagavond. Overdag valt de koorts wel mee, maar 's avonds stijgt het weer. En in de nacht veel aan het hoesten, dus hier ook slapeloze nachten.

pupke gefeliciteerd met evi;s 2e verjaardag :-*

Yeah…ik heb breaking news gespot!!!

@Pattycoat wrote:

Ik zal even een berichtje quoten die bij ons is geplaatst :mrgreen:

@Samm wrote:
Hoi Meiden. Ik breek even in!! Heb leuk nieuws!!

Sproetje, is vannacht bevallen van een zoon Lars! Om 4.32 uur. Het is erg snel gegaan. In 1 perswee. Femke lag gewoon nog te slapen. Lars weegt 3720 gram!

Groetjes

Gefeliciteerd met Lars, stoere naam! En een hele leuke datum :inlove: Precies 8 jaar verschil mijn mijn L.ara…hihhi en maar 1 letter verschil!

Lekker genieten nu!!!

sproetje gefeliciteerd, erg mooie naam… :inlove:

Sproetje gefeliciteerd!!! Dat klinkt als een super bevalling :dance: :dance: .

Jaaa Sproetjes gefeliciteerd! :dance:

Pupke nog gefeliciteerd met Evi! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Hier alles goed hoor, meisje is druk bezig met los staan en een stapje lopen aan 1 hand :inlove: dus ze gaat erg lekker

Okeeee…ze kroop vandaag de trap op :shifty: :shifty:

In 1 keer helemaal naar boven :shock:

Gelukkig zijn de traphekjes onderweg…

@Marlous79 wrote:

Dat klinkt als een enorm oeps-moment…kleine meisjes worden groot :wink:

@Marlous79 wrote:

O, ja herkenbaar!

Bij ons is het tegenwoordig “E vi zelf lopen” :roll:. Ook heel leuk :wink: .

Hallo meiden,

Weer even een teken van leven uit een ver verleden :oops:

Allereerst wil ik iedereen die zwanger is of in de tussentijd nog een kindje hebben gekregen heel erg feliciteren!!! Hoe lang er ook tussenzit, ik blijf aan jullie denken :wink: .

Hier gaat alles z’n gangetje. Na M.ees is er geen zwangerschap meer gekomen. M.ees is afgelopen maart 3 jaar geworden. Inmiddels ben ik de boel aan het opruimen. Dat wil zeggen… we gaan verhuizen en ik heb besloten geen tig dozen met babyspullen mee te nemen, die wellicht nooit meer gebruikt gaan worden. IK ben dus volop kleding en baby"meubels" aan het verkopen, om zo wat geld bij elkaar te krijgen om de nieuwe kinderkamers extra leuk in te kunnen richten.

De tweede stap (de pil) zet ik nog niet. Dat is nog net effe te veel.

Verder kan ik inmiddels wel weer zonder brok in mijn keel genieten van de baby’s van andere mensen en denk ik stiekem ook weleens, die van mij zijn al zo groot…ik heb in ieder geval ook de lastige zaken op dit moment niet meer (doorslapen 's nachts, als een pakezel even een boodschap doen, om de paar uur eten, etc. :mrgreen: ik heb er nog steeds graag voor over hoor!!)).

Ik blijf lekker met jullie meelezen en leven, want ik heb toch één van de meest bijzondere periode in mijn leven hier veel steun gevonden.

:-* Anke

anke… leuk dat je langskomt… :mrgreen:

en het is niet niks om de babyspullen weg te doen… is ook een hele stap

probeer voor alles de tijd te nemen… :wink:

:hug:

Anke wat leuk om weer wat van je te horen!

Wat worden ze al groot zeg! Drie jaar alweer…

Lijkt me inderdaad moeilijk om al die babyspullen weg te doen :hug: toch een beetje afsluiten he. Kan me voorstellen dat je de pil oid nog even een te grote stap vindt.

Met de jongens verder alles goed?