Mei stoppers 2008 - Pupke gefeliciteerd!

Ja, af en toe schrik ik als ik hardop zeg op hoeveel weken ik al zit… ha ha.



En ik heb al een paar maanden het gevoel dat dit kindje eerder gaat komen. Geen idee waarom hoor, dus ik focus op de 39 weken zoals bij Femke en dan zien we het wel.

Sproetje, dat idee heb ik ook steeds gehad…maar hier nog vrolijke BIB hoor!



Vandaag is de kleine grote meid alweer 2…het gaat echt megasnel!



En de naam…tja, nog steeds niet 100% zeker, maar ik denk wel dat als uk er is we het ineens weten :wink:

Mandala gefeliciteerd met je kleine dame!!!



En wat gaan jullie al weer hart zeg, wow :shock: !



Hier kriebelt het soms voor een tweede maar we kijken nu of we een huis kunnen kopen (waarschijnlijk nog niet :frowning: , tenminste niet wat we willen) of dat we toch nog een aantal jaar hier kunnen blijven wonen en sparen (dit wordt gesloopt maar we weten niet wanneer)…en dan zouden we er hier nog voor gaan. Maar vriendlief twijfelt nog…zoals gewoonlijk :? .

Ik heb zelf het idee dat het wel losloopt en dat we ons wel redden (en dat het nog wel een aantal jaar duurt) maar vriendlief is wat angstig dat we er snel uit moeten en dat ik dan hoogzwanger moet verhuizen ofzo.

Mandala: Gefeliciteerd!! Heeft ze een leuke dag gehad?



Pupke: Zo woonde wij eerst heel klein, maar op een gegeven moment zei ik ook, van ja er is altijd wel wat om het uit te stellen…en zo zijn we er dus toch voor gegaan. Als jullie het allebei echt willen zou ik er gewoon voor gaan en de rest komt dan ook wel weer goed :thumbup:

BUB MELDING VAN MANDELA



“woutertje” is geboren 3235 gram.



alles okay, iedereen keitrots



is een snelle bevalling geweest. om 18.05 kreeg ik een bia en 19.40 uur is hij geboren



“woutertje” zal voortaan door het leven gaan als…



KOEN

Mandala… gefeliciteerd!!! :dance: :dance: Welkom Koen :inlove:

YEAH…Mandala Gefeliciteerd met KOEN!!!

Wow, dat is snel! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:



Leuke naam ook (net als mijn kleine neefje :inlove: )

Yeah :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :inlove: :inlove:

nooooooou dat is ook wat ik zat naarstig te zoeken naar ons topic om te melden dat Mandala trotse mams is geworden.

Topic gevonden maar kon er niets mee, zat ik in het oude topic dat gesloten was :wall: :wall:



Maar goed heb het al een keer gedaan maar dan ook een keertje hier :mrgreen:



Van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon!!! :dance:

Wat zullen de meiden trots zijn met hun broertje :inlove:

Geniet er lekker van!



Kreeg geen meldingen meer, maar bleek dat ik het ook nog niet had aangezet :wall:



Sproetje heerlijk aan het genieten van je verlof?? :smiley:



Hier gaat alles goed, straks weer voor controle maar zal wel goed zijn :slight_smile:

Bloedverlies,hardebuiken en krampen blijven, maar bij elke controle voelt alles gelukkig nog lekker stug en dicht aan en dat houden we voorlopig ook maar zo :wink:



Kleine bink gaat ook goed en zit nu heerlijk in de pre-puberfase :wall: Alles is Nee!!! maar hij gaat momenteel ontzettend hard in zijn ontwikkeling :shock:

Laatst keek ik naar hem en dacht echt "jemig mijn bink is gewoon alweer bijna een peuter :frowning: "

En zo gedraagd hij zich ook, als ik aan het bakken ben schuift hij een stoel tegen de keuken en komt dan gezellig mee kijken/helpen (lees alles op eten dus ;-))

Snapt alles wat je van het vraagt en soms verbaasd het met echt :shock:



weet niet of jullie het laatste nieuws al hebben mee gekregen? 2 wkn geleden weer naar de kinderarts geweest en hij weegt nu 9,2 kilo.

Lengte ongev 82 cm, daar maakt ze zich niet echt zorgen om wel om zijn gewicht.

Weer een lichaamlijk onderzoek gehad en daar werd in een een hartruis gehoord die er eerst niet was??

Kindercardioloog werd er bij gehaald en die hoorde het zelfde.

We zijn meteen door gestuurd voor een ECG, die zelfde dag en 17 maart krijgt hij een hartecho en horen we ook de uitslag van de ECG.

Het kan niets zijn, het kan ook zijn dat er idd een afwijking zit die zich nu pas openbaard wat het moeilijk aankomen zou kunnen verklaren omdat het hart dan heel veel energie zou gebruiken.

We zien het allemaal wel weer :slight_smile: We maken ons er eerlijk gezegt niet echt druk om en zijn inmiddels wel wat gewend haha



Verder druk bezig met 2 kinderkamers, Onze bink krijgt een nieuwe kamer met een juniorbed (waar hij letterlijk in verdrinkt :mrgreen: ) als zijn kamer klaar is, dan gaan we beginnen met de babykamer die ook weer compleet nieuw wordt en natuurlijk in het roze :mrgreen:

heb onwijs mooi Lief behang en rolgordijnen gezien :inlove:

schrok van het weekend wel even, want met onze bink had ik met 26 wkn zwangerschap alles al helemaal klaar, de kamer, vluchttas, geboortekaartjes, naam etc…

En nu… helemaal nog niets :shifty: naam zijn we nog lang niet overuit (ik wel maar hij niet :wall: ) kaartjes nog niet eens naar gekeken, en de kamers zijn verre van af…

Maar goed zal me er niet druk om maken :liar:

MANDALA JA DAAR IS JULLIE BINK…GEFELICITEERD MET KOEN :inlove:



Dragon: Wat een lichtgewichtje :lol: Maar van dat hartruis is toch wel weer minder zeg…er is ook steeds wat he met jullie knul. Hopelijk valt het allemaal toch mee en hoort het gewoon bij hem dat hij niet zo snel aankomt.

Gelukkig gaat zijn verdere ontwikkeling prima zo te lezen…wat gaat het snel he. Merk aan Y ook dat ze echt zoveel snapt en zoveel meer doet.

Van de week alweer 2 en nog even en dan mag ze naar de psz. Pfff dat vindt ik toch wel weer een hele stap hoor. Want dan is ze toch eigenlijk ook wel weer heel erg klein :inlove:

Hier is ie! :inlove:



:inlove: :inlove: :inlove:



Ook echt een jongetje om te zien!! Zo schattig en wat kijkt hij al wijs!

Dat wou ik net zeggen…je ziet meteen dat het een jongen is! Wat een mooi ventje :inlove: Zussen helemaal trots denk op hun kleine broertje?

Wat een ontzettend lekker ding! :inlove:

En wat kijkt hij al lekker wijs zeg en idd echt een bink :smiley:

Gaat alles goed met jullie?



@ellen: haha nou wij zijn het inmiddels al wel gewend hoor, dit gaat al sinds zijn geboorte zo en we lopen al sinds zijn geboorte bij de kinderarts :smiley:

Hoe zwaar is jou dame nu? En alweer bijna twee gaat echt hard hè…

Onze bink gaat overgens niet naar een psz, hij gaat al twee weken naar de gastouder waar hij met meerdere kinderen zit en zie voor hem de toegevoegde waarde er dan niet van in :slight_smile:



Controle bij de vk vandaag was weer goed :thumbup: bloedruk aan de lage kant, maar datis voor mij normaal :wink:

Baarmoeder zit twee vingers boven de navel, wel lijkt dit ook weer een kleintje te gaan worden en voor de zekerheid krijgen we tussen de 30 en 32 weken een groei echo.

Ook inwendig weer controle gehad en alles is gelukkig nog lekker stug en hard :slight_smile:

Dragon: Y weegt nu 11 kilo en is tussen de 80 en 85 cm ongeveer.



Hier ook een groeiecho over 2,5 week. Ze zijn er landelijk mee bezig om dit standaard te maken vertelde de vk en daarom bieden ze het nu bij ons al aan. Daar heb ik natuurlijk geen nee tegen gezegt…vindt het wel leuk om nog een keer te spieken :inlove:



En bij jou de bloeddruk dus ook aan de lage kant. Die van mij was bij Y ook altijd 100/60 en nu ook steeds weer. Laatste keer was het 110/50. Naja heb er geen last van en de vk vindt het een prima bloeddruk :thumbup:

even heel kort… moet zo weg…



dit is aukjes verjaardagstaart… rest van de foto;s volgt nog…

Wat een bink zeg die Koen!

(wilde eerst Wouter intikken :wink: oh nee dat was zijn ‘projectnaam’ :smiley: )



Leuke taart Pitje!



Dragon, verhaal van Liam heeft manlief hier ook gehad. Twee jaar en bij controle toch een hartruis. Daarvoor is het gewoon allemaal te klein om dat te kunnen horen. Maar hij heeft verder nergens last van, staat wel om de 5 jaar onder controle van cardioloog en je betaalt je scheef aan extra premie op levensverzekeringen etc :? maar verder geen enkel effect op dagelijks bestaan (en hij is er niet echt mager van geworden ofzo :mrgreen: )



Dame hier begint haar grenzen te verkennen :shifty: schudden met de staande lamp :naughty: met handjes op de tv slaan :naughty: met handjes op de vitrinekast slaan :naughty: en dan hard lachen en snel wegwezen als wij eraan komen :wall: :smiley: ik dacht dat dat pas bij 2 begon??? :shifty:

Afijn we hadden al eens gezegd, het wordt me er eentje :inlove:



Helaas zijn manlief en ik net behoorlijk ziek geweest, gezellig samen … NOT. Hij heeft een keelontsteking, ik had eerst koorts (40,5 graden :shock: ) toen enorme hoofdpijn, blijkt een bijholteontsteking te zijn. Komt nu langzaam los gelukkig maar mijn opvolgster is begonnen :dance: dus ik ben vandaag toch maar gaan werken. Morgen weer mamadag, even bijkomen…

OKe dat bijkomen werd dus even wat anders :shifty: namelijk weer ziek, nu met een keelamandelontsteking :? waardoor ik vrijdag bij de KNO arts in het ziekenhuis ben beland. Heel fijn het was een keelabces dat hij met een naald heeft leeggehaald auw!

Afijn nu eindelijk weer beter. Marijne had ook nog een spuugweekend dus we zijn hier allemaal lekker in de lappemand geweest. Hopelijk is het nu weer klaar :pray:



Dragon ik wilde vragen of je nog iets gehoord had maar ik lees nu dat je pas de 17de weer moet :oops:



Mandala hoe gaat het? met jou en met Koen?? Zijn de meiden blij met hun broertje?

Oei Marlous, dat klinkt niet fijn :hand:

Gelukkig zijn jullie weer allebei opgeknapt.